خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مدیر جمهور در ضعف وزرای خود شریک است ، تاکنون در مورد کناره گیری کاندیداهای اصولگرا تصمیمی گرفته نشده است

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: مدیر جمهور آینده، وزرایش را از میان افراد راحت زیست، شایسته، پاک دست، کاردان و متخصص گزینش کند.

مدیر جمهور در ضعف وزرای خود شریک است ، تاکنون در مورد کناره گیری کاندیداهای اصولگرا تصمیمی گرفته نشده است

“آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی” دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی کلوب خبرنگاران، در مورد کابینه دولت دوازدهم اظهار داشت: مدیر جمهور آینده وزرایش را از میان افراد راحت زیست، شایسته، پاک دست، کاردان و متخصص گزینش کند.
وی اهمیت گزینش شایسته را از سوی مدیر جمهور مهم بیان کرد و افزود: چون مدیر جمهور وزرا را گزینش و به مجلس معرفی می کند بنابراین هر ضعفی که وزیر داشته باشد مدیر جمهور نیز در آن شریک است چنانچه در نقاط قوت وزیر هم مدیر جمهور سهیم است و اگر وزیر عملکرد مناسبی نداشته باشد مدیر جمهور نمی تواند بگوید این کار را وزیر کرده است.
امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: مدیر جمهور باید در گزینش همکارانش دقت کند و افراد صالح، کاردان و شایسته را به خدمت بگمارد.
آیت الله موحدی کرمانی در پاسخ به اینکه آیا با کاندیداهای اصولگرا به منظور کناره گیری از انتخابات مشورت کرده اید یا خیر؟، تصریح کرد: در این مورد تاکنون تصمیمی گرفته نشده است بعدا تصمیم گیری میشود.
وی در مورد نظر جامعه روحانیت مبارز اطراف حمایت از کاندیدایی خاص، گفت: جامعه تاکنون در این مورد نظر نداده است منتظر اعلامش باشید.
دبیرکل جامعه روحانیت مبارز همچنین به عملکرد دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره و خاطر نشان کرد: اجمالا می توانم بگویم که در این زمینه توفیقاتی داشته اند ولی نقاط ضعفی هم وجود دارد.
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: روحانیت | اصولگرا | موحدی کرمانی | انتخابات | اصولگرا | کاندیدا | دولت |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *