خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تامین اجتماعی پویا، عامل عدالت و کم کردن آسیب‌های اجتماعی است

نماینده مردم اردکان تامین اجتماعی پویا را عامل عدالت و کم کردن آسیب‌های اجتماعی دانست که باید چتر حمایتی‌اش جهت امنیت مردم گسترده شود.

تامین اجتماعی پویا، عامل عدالت و کم کردن آسیب‌های اجتماعی است

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت مجلس، محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان امروز (پنجشنبه 29 تیر ماه) با حضور ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی چند پروژه مهم سرمایه‎گذاری و درمانی را در این شهرستان کلنگ‌زنی و افتتاح کرد.

وی در این مراسم ضمن عرض تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) با اشاره به توصیه ائمه اطهار جهت خدمتگزاری به مردم و گره‌گشایی از کار آنها گفت: مسلما اقداماتی که امروز شروع یا به مرحله بهره‌برداری می‌رسد به همین جهت بوده و امیدوارم مورد رضایت حضرت حق و مردم قرار گیرد.

تابش با بیان اینکه امروز برخورداری مردم از نظام تامین اجتماعی کارآمد و خوب، جزو وظایف مهم حکومت ها محسوب می‌شود، اظهار داشت: تامین اجتماعی پویا، عامل عدالت و باعث کم کردن آسیب‌های اجتماعی است که باید چتر حمایتی خود را جهت امنیت خاطر مردم بخصوص کارگران و اقشار آسیب پذیر بگستراند.

تامین اجتماعی پویا، عامل عدالت و کم کردن آسیب‌های اجتماعی است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: ۴۷۰ میلیارد تومان بودجه بخش درمان سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۶ هست، هر چند بودجه هنگفتی محسوب می‌شود ولی هزینه‌کردهای سرسام‌آوری نیز جهت این شرکت آینده نگری شده است است و باید تعادلی در این دو مقوله ایجاد شود تا شرکت تامین اجتماعی بتواند وظایف و کارکردهای خود را به خوبی ایفا نماید.

رئیس فراکسیون محیط زیست و توسعه پایدار مجلس در بخش دیگری از سخنانش اذعان داشت: امروز بحث انرژی‌های نو که جزو پروژه‌های زیست محیطی هست، در دنیا مورد توجه جدی قرار گرفته و این مهم در استان یزد نیز با توجه به میانگین بالای روزهای آفتابی، از ظرفیت اجرایی بالایی برخوردار است که باید از طرف دولت مورد حمایت قرار گیرد و بستر حضور بخش شخصی نیز بیش از گذشته فراهم شود.

وی همچنین با اشاره به حرکت شتابان هرم سنی به سمت سالمندی در کشور گفت: قیمت سالمندی در کشور بنا بر آمار سال ۱۳۹۵حدود ۸/۳ درصد است که این میزان در استان یزد ۹/۳ درصد برآورد شده است و باید جهت نیازهای سالمندان از قبیل بهداشت، تغذیه و غیره کارها علمی صورت گیرد و مراکز تحقیقاتی همچون مرکز تحقیقات سالمندی اردکان باید سیاستگذاری و برنامه ریزی مورد نیاز را انجام دهد.

نماینده مردم اردکان همچنین بر سنجیدن همه جوانب پروژه‌ها جهت شروع عملیات اجرایی یا افتتاح آن تاکید کرد و افزود: باید از انجام کارهای نمایشی پرهیز و خواستار اتمام پروژه‌ها بر اساس وقت بندی تعریفی شد.

نماینده مردم اردکان تامین اجتماعی پویا را عامل عدالت و کم کردن آسیب‌های اجتماعی دانست که باید چتر حمایتی‌اش جهت امنیت مردم گسترده شود.

گفتنی هست؛ با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ نماینده مردم اردکان، مدیر شرکت تامین اجتماعی، مدیر شرکت بهزیستی و جمعی از مدیران استان یزد و شهرستان اردکان؛ پروژه های نیروگاه خورشیدی 10مگاواتی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و پلی کلینیک تخصصی آیت الله خاتمی(ره) با اعتبار ۵ میلیارد تومان کلنگ زنی شد و فاز دوم مرکز تحقیقات سالمندی اردکان نیز با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

کلنگ زنی سه پروژه‌ درمانی در اردکان

واژه های کلیدی: برنامه ریزی | استان یزد | برنامه | پروژه | برنامه | اعتبار | نماینده مردم اردکان | محمدرضا تابش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *