خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه خوارزمی راجع به جنایات اخیر در میانمار

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی از وزارت امور خارجه و مسئولان خواست تا صدای مسلمانان میانمار باشند.

بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه خوارزمی راجع به جنایات اخیر در میانمار

به گزارش گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی در بیانیه‌ای راجع به جنایات اخیر علیه مسلمانان میانمار اعلام کرد: از مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی بالاخص وزارت امور خارجه انتظار می‌رود دست به اقداماتی فرای محکومیت‌های رسانه‌ای بزنند و درصدد توقف این وضع اسفبار برآیند و با ورود از جایگاه‌های حقوقی بین‌المللی و فشار بر دولت میانمار، باقیمانده مسلمانان روهنگیا از خطر نابودی نجات یابند و اینکه در سکوت جامعه جهانی صدای مظلومین بی صدا باشند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: انتشار اخبار مجدد کشتار وحشیانه مسلمانان مظلوم میانمار در چند روز اخیر، دل هر فرد عدالت‌طلب و ظلم‌ستیز را در هر نقطه دنیا به درد آورده هست. دولت میانمار با سلب حقوق شهروندی از قوم روهنگیا و با کمک به بودائیان افراطی در حال خلق هلوکاست مسلمانان و یک پاک‌سازی قومی و مذهبی هستند.

در ادامه تأکید شد: در این حال هیچ صدای اعتراضی از مدعیان حقوق بشر شنیده نمی‌شود و سکوت معناداری بر فضای رسانه‌ای آنها حاکم هست. همان‌هایی که به گفته مقام معظم رهبری، جهت حیوانات دل می‌سوزانند، لب تر نمی‌کنند و در برابر کشته شدن یک عده انسان سکوت می‌کنند.

بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه خوارزمی راجع به جنایات اخیر در میانمار

این تشکل دانشجویی تصریح کرد: در سکوت دولت‌هایی که بر سر پرسشها واهی دست به جنجال رسانه‌ای می‌زنند و کار را به شرکت ملل متحد و تحریم می‌رسانند که اینک به خاطر منافع تجاری، خاموش بودن تریبون‌هایشان را برگزیده‌اند و از طرفی حمایت دولت غاصب صهیونیستی از ارتش میانمار، روند پاک‌سازی در کمال آرامش و بدون فشار بین‌المللی ادامه دارد.

در ادامه تصریح شده است است: سیاست نظام جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران از همان ابتدای پیروزی انقلاب، حمایت از مظلوم در هر نقطه دنیا با هر نژاد، زبان و آئین و محکومیت و مقابله با ظالم بوده هست؛ چه رژیم صهیونستی در فلسطین اشغالی و چه رژیم آپارتاید در آفریقای جنوبی.

در آخر آمده است: اینک از مقامات و مسئولان جمهوری اسلامی بالاخص وزارت امور خارجه انتظار می‌رود دست به اقداماتی فرای محکومیت‌های رسانه‌ای بزنند و درصدد توقف این وضع اسف‌بار برآیند و با ورود از جایگاه‌های حقوقی بین‌المللی و فشار بر دولت میانمار، باقیمانده مسلمانان روهنگیا از خطر نابودی نجات یابند و اینکه در سکوت جامعه جهانی صدای مظلومین بی صدا باشند.

انتهای پیام/

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه خوارزمی از وزارت امور خارجه و مسئولان خواست تا صدای مسلمانان میانمار باشند.

دولت و بودائیان میانمار در حال خلق هلوکاست مسلمانان هستند

واژه های کلیدی: میانمار | مسلمانان | میانمار | انجمن | بیانیه | اسلامی | انجمن اسلامی | دانشگاه خوارزمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *