خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بیانیه ارتش در محکومیت مواضع ترامپ در برابر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به دنبال بیانات سخیف و نسنجیده مدیر جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه ارتش در محکومیت مواضع ترامپ در برابر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

به روایت بخش دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، در پی بیانات سخیف و نسنجیده ترامپ، مدیر جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران بیانیه ای صادر کرد.

ارتش جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران با صدور این بیانیه توهین به سپاه پاسداران را توهین به کلیت نظام دانست و بر اتحاد و یکپارچگی نیروهای مسلح بویژه ارتش و سپاه به عنوان ید واحده تاکید کرد.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در این بیانیه افزود: اگر کارها نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران نبود، دامنه تروریسم تا امروز بسیاری از کشورهای منطقه را در برمی گرفت.

بیانیه ارتش در محکومیت مواضع ترامپ در برابر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ارتش و سپاه همواره در بحران های متفاوت دوشادوش هم در حفظ هویت و اقتدار نظام جان فشانی کرده اند و همدل و متحد، مدافع آرزوی بزرگ های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود.

ارتش جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در آخر بیانیه خود بر حمایت قاطع از سپاه پاسداران به عنوان رکن مقتدر دفاعی کشور و پیشگام در مبارزه با تروریسم، تاکید کرده و اطمینان می دهد در سایه اتحاد نیروهای مسلح و رهبری هوشمندانه امام خامنه ای (مدظله العالی) همه توطئه ها خنثی و بی اثر خواهد بود.

انتهای پیام/

ارتش در اطلاعیه‌ای مواضع ترامپ علیه سپاه را محکوم کرد

واژه های کلیدی: مبارزه با تروریسم | سپاه پاسداران | نیروهای مسلح | انقلاب | تروریسم | ایران | بیانیه | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *