خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بومی‌سازی بازی‌های رایانه‌ای یک ضروریت دینی و انقلابی است

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اگر بازی‌های رایانه‌ای به دست بیگانگان تأمین شود، جوانان ما را بازی می‌دهند و به غلط می‌کشانند.

بومی‌سازی بازی‌های رایانه‌ای یک ضروریت دینی و انقلابی است

به روایت گروه خبری حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین‌ عباس محمدحسنی مدیر عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در مراسم رونمایی از بازی « مبارزه در خلیج عدن 2 » که امروز(دوشنبه) در سالن میلاد محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران؛ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب هر لحظه مردم و جوانان را به کارهای جهادی و انقلابی توصیه می‌کنند و ورود در این عرصه از مصادیق آن و همینطور از مصادیق «ما میتوانیم، توانسته‌ایم و خواهیم توانست» در همه حوزه ها است.

وی در ادامه گفت: توجه به این توصیه حائز اهمیت است که قرآن به ما می‌آموزد در غذای جسم و روح خود دقت کنیم آیا که یکی از غذاهای معنوی ما که به شدت هم جامعه و به خاص نسل جوان به آن نیاز دارد، استفاده از انواع سرگرمی‌ها و بازی‌های نوین است که باید به طور سالم و درست تأمین شود در غیر این صورت اگر به دست بیگانگان تأمین شود ما را بازی می‌دهند و به غلط می‌کشانند و حتما متناسب با منافع خودشان اقدام می‌کنند. باید در ساخت بازی‌ها خودکفا شویم و حقایق را در غالب بازی‌ها به نسل امروز انتقال یافته کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بومی‌سازی این بازی ها یک ضروریت دینی و انقلابی هست، تصریح کرد: 8 سال دفاع مقدس، تأمین امنیت دریاها و مبارزه که تا امروز به وسیله نیروی دریایی ادامه دارد از مصادیق عزت ملی ما است که باید مردم از آن‌ها اطلاع پیدا کنند. یکی از عالی ترین روش‌های این مهم استفاده از همین ابزار کامپیوتری و موبایلی است که البته گوشی تلفن همراه به علت راحتی حمل و در دسترس بودن اهمیت بیشتری دارد، بنابراین هر کسی در این رابطه کاری مثبت انجام دهد اجرش نزد خدا و شهدا محفوظ است.

بومی‌سازی بازی‌های رایانه‌ای یک ضروریت دینی و انقلابی است

حجت‌الاسلام و المسلمین‌ محمدحسنی با اشاره به صحبت های امیر سیاری، تأکید کرد: ارتش پشت این عنوان است و همه ظرفیت‌ها را در این مهم به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/

خودکفایی در بازی‌های رایانه ای حقایق را به نسل امروز انتقال یافته می‌کند

واژه های کلیدی: نیروی دریایی | استفاده | رایانه | انقلابی | سیاسی | نیروی دریایی | بومی سازی بازی های رایانه ای | رئیس عقیدتی سیاسی ارتش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *