خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

برگزاری نشست هیات موسس انجمن حمایت از استان فارس در مجلس

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس از برگزاری نشست هیئت موسس انجمن حمایت از توسعه استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

برگزاری نشست هیات موسس انجمن حمایت از استان فارس در مجلس

سید محسن علوی مدیر مجمع نمایندگان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ از برگزاری نشست هیئت موسس انجمن حمایت از توسعه استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی افزود: مسئولان استانی، کشوری از اعضای این انجمن هستند و مصوب شد مجمع نمایندگان استان هم به عنوان اعضا هیئت امنا در انجمن حمایت از توسعه استان فارس حضور داشته باشند که در این راستا بنا داریم تا فارغ از نگاه های سیاسی، جناحی و منطقه ای و استفاده از تجربیات، تخصص ها و ظرفیت های مجمع نمایندگان در پیشبرد اهداف حمایت از سرمایه گذاران، کارآفرین گام هایی برداشته شود.

رئيس مجمع نمایندگان فارس ادامه داد: این نشست به منظور بحث و تبادل نظر راجع به استفاده از ظرفیت های استانی در جهت رشد و توسعه استان فارس و همچنین نحوه پیگیری و مشورت پرسشها و پرسشها استان تشکیل شد.

برگزاری نشست هیات موسس انجمن حمایت از استان فارس در مجلس

وی تاکید کرد: باتوجه به عوض کردن در مجمع نمایندگان در هر دوره مجلس شورای اسلامی شاهد عوض کردن در نگرش مسیر توسعه استان بودیم، تشکیل کارگروهی که ثبات بیشتری داشته باشد، کمتر دستخوش تغییرات شود و از طرفی بتواند از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های استان، از تمام اقشار و گروه های سیاسی استفاده کند، اقدام به جا و ارزشمندی است که جای دارد از مبتکران و موسسان این انجمن تقدیر و تقدیر کنیم.

نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی گفت: عنوان انتقال پتروشیمی های پنج گانه استان فارس به خارج از استان در حاشیه این نشست مورد بحث و بررسی قرار داده شد و نتیجه بررسی ها، نشان دهنده این واقعیت بود که تصمیم گیری جهت انتقال این صنایع به خارج از استان، سه سال قبل و در سکوت خبری، با توجه به عدم انسجام بین مسئولان استانی اتفاق افتاده است.

وی تصریح کرد: اعضاء انجمن در این نشست با تاکید بر پرهیز از اختلافات سیاسی و محلی و حفظ انسجام داخلی بین مسئولان استانی، مقرر شد در جهت تذکرات و پیگیری های مجمع نمایندگان استان فارس مبنی بر خروج این صنایع از استان، از سوی انجمن نیز مکاتبه ای با زنگنه وزیر نفت انجام شود و عواقب خسارت بار ناشی از چنین اقدامی را به او متذکر شویم؛ همچنین نوذری مدیر هیئت موسس انجمن حمایت از توسعه استان فارس به عنوان مسئول پیگیری جهت بازگشت و احداث پتروشیمی ها و پروژه اتان‌گیری در داخل استان فارس گزینش شدند.

انتهای پیام/

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس از برگزاری نشست هیئت موسس انجمن حمایت از توسعه استان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

واژه های کلیدی: مجلس شورای اسلامی | استان فارس | پتروشیمی | استفاده | استانی | مسئولان | سیاسی | انجمن | انتقال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *