خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

برپایی 30 نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پایتخت کشور عزیزمان ایران

فرمانده سپاه محمد رسول الله پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از برپایی 30 نمایشگاه در پایتخت کشور عزیزمان ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

برپایی 30 نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پایتخت کشور عزیزمان ایران

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس که صبحگاه امروز در مرکز تبادل کتاب برگزار شد، راجع به برنامه‌های سپاه پایتخت کشور عزیزمان ایران در این هفته اظهار کرد: هفته دفاع مقدس امسال با دو رخداد دیگر در کشور همزمان شده است هست، این هفته ابتدا با ماه محرم و عاشورای حسینی همزمان شده است که شروع هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر است و از سوی دیگر شروع سال تحصیلی هم هست.

فرمانده سپاه پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ افزود: برنامه مهم ما گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین بزرگداشت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی برنامه سپاه پایتخت کشور عزیزمان ایران را این گونه اعلام کرد: در هفته دفاع مقدس 30 نمایشگاه در نقاط متفاوت پایتخت کشور عزیزمان ایران برگزار می‌شود که در آن بخشی از آنچه در آن دوران رخ داده را به تصویر کشیده خواهد شد، البته در همین نمایشگاه‌ها نیز 30 غرفه راجع به امر به معروف و نهی از منکر برپا می‌شود.

برپایی 30 نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پایتخت کشور عزیزمان ایران

سردار یزدی تصریح کرد: ما علاوه بر نمایشگاه در یک هزار مسجد برنامه بزرگداشت سبک زندگی شهدا را خواهیم داشت و در 2 هزار مدرسه نیز مراسم برگزار خواهیم کرد تا دانش آموزان با دفاع مقدس آشنا شوند و از آن الگو بگیرند؛ در کنار این عنوان مراسم میثاق با شهدا در مدارس و گلزار شهدا برگزار می‌شود و همچنین با خانواده‌های شهیدان و جانبازان و ایثارگران دیدار می‌کنیم.

فرمانده سپاه پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ تصریح کرد: در روز اول هفته دفاع مقدس بسیجیان در نماز جمعه شرکت خواهند کرد و سپس جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس با ماه محرم و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر همزمان شده است هست، راجع به برنامه‌های این هفته گفت: ما روز اول این هفته را به نام “وحدت کلمه،‌ دفاع مقدس، امر به معروف و نهی از منکر” نامگذاری کردیم.

سردار یزدی ادامه داد: در روز دوم هفته “امر به معروف و نهی از منکر” زنگ این روز در مدارس به صدا در خواهد آمد. روز سوم به نام “استقلال فرهنگی، دانشگاهیان و امر به معروف و نهی از منکر” نامگذاری شده است است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از برپایی 30 نمایشگاه در پایتخت کشور عزیزمان ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

وی تصریح کرد: روز چهارم این هفته به نام “روز سلامت محیط اداری، کسب و کار و امر به معروف و نهی از منکر” نامگذاری شده است است و روز پنجم نیز به نام روز “ترویج فرهنگ حجاب و حیا در جامعه” یاد شده است است.

سردار یزدی با بیان این که روز ششم به نام “روز حمایت از تولید ملی، اقتصاد مقاومتی و امر به معروف و نهی از منکر” هست، ادامه دا‌د: این نامگذاری به خاطر تأکیدات مقام معظم رهبری و بزرگداشت و حمایت از تولیدات ملی است.

فرمانده سپاه پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ نام روز هفتم را این گونه عنوان کرد: روز هفتم؛ روز حمایت از “آمران به معروف و نهی از منکر” و “بزرگداشت شهدای امر به معروف و نهی از منکر” است.

وی تصریح کرد: آنچه در هفته دفاع مقدس و احیای امر به معروف و نهی از منکر جهت ما مهم است بزرگداشت و ترویج یاد شهدا و ترغیب جوانان جهت توجه به آموزه‌های دوران دفاع مقدس است.

سردار یزدی اظهار کرد: امروز اگر ما بتوانیم یاد شهدا و آموزه‌های آنها را در زندگی خود ترویج دهیم می‌توانیم توفیقات زیادی را به دست آوریم. امروز اگر فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه ترویج دهیم جهش بلندی را در رسیدن به قله پیشرفت برداشتیم.

فرمانده سپاه پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ ادامه داد: اگر امروز تلاش و جان‌فشانی شهدا را به جوانانمان بیاموزیم حتی در توسعه اقتصاد مقاومتی و صنایع نیز پیشرفت می‌کنیم و مردم کشور به استفاده از محصولات داخلی ترغیب می‌شوند.

برپایی 30 نمایشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پایتخت کشور عزیزمان ایران

وی راجع به ترویج فرهنگ ولایت‌مداری در کشور گفت: اگر فرهنگ ولایت مداری و پیروی از ولایت در جامعه بیش از پیش ترویج پیدا کند می‌تواند موفقیت‌های خوبی را در عرصه بین المللی به دست آورد و امیدواریم که بتوانیم وظیفه خطیر یعنی ترویج فرهنگ دفاع مقدس و یاد شهدا را انجام دهیم.

سردار یزدی در ادامه در پاسخ به سوالات خبرنگاران راجع به مهم‌ترین برنامه سپاه پایتخت کشور عزیزمان ایران در روز جمعه اظهار کرد: برنامه مهم ما در روز جمعه و با آ‌غاز هفته دفاع مقدس و هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، حضور بسیجیان در نماز جمعه و شرکت در راهپیمایی احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده سپاه پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ در بخش نهایی سخنانش در پاسخ به این پرسش که چه همکاری‌هایی با سایر ارگان‌ها از جمله شهرداری جهت هفته دفاع مقدس داشته‌اید، خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با سال گذشته تفاوت چندانی ندارد و دوستان ما در شهرداری نیز مانند سال‌های گذشته همکاری بسیار خوبی را داشته‌اند.

انتهای پیام/

فرمانده سپاه محمد رسول الله پایتخت کشور عزیزمان ایران بزرگ از برپایی 30 نمایشگاه در پایتخت کشور عزیزمان ایران به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

واژه های کلیدی: فرمانده سپاه | نمایشگاه | بزرگداشت | نمایشگاه | برنامه | فرهنگ | ایران | برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *