خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

لغو اوباماکر یک فاجعه است / برنی سندرز

سناتور دموکرات آمریکایی لغو طرح خدمات درمانی دولت قبل واشنگتن جهت مردم این کشور را فاجعه دانست.

لغو اوباماکر یک فاجعه است / برنی سندرز

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از نشریه هیل، «برنی سندرز»، سناتور دموکرات ایالت ورمونت در مصاحبه با شبکه سی ان ان از تلاش جمهوری خواهان جهت لغو طرح بهداشتی دولت باراک اوباما، مدیر جمهور سابق آمریکا موسوم به اوباماکر انتقاد کرد.

او در این خصوص گفت: همه انجمن های بهداشتی این کشور مشمول بر انجمن پزشکی آمریکا، انجمن بیمارستان آمریکا، انجمن سرطان آمریکا، انجمن آلزایمر و بسیاری از انجمن های دیگر این کشور معتقدند که لغو طرح درمانی اوباما یک فاجعه است.

لغو اوباماکر یک فاجعه است / برنی سندرز

سندرز در ادامه افزود: هم اکنون وظیفه ما این است که این طرح مصیبت بار را شکست دهیم. به نظر من این کشور باید همانند دیگر کشورهای متمدن مواظبت های بهداشتی را به عنوان حقی جهت همه مردم تضمین کند.

برنی سندرز این بار انتقاد شدید خود از لغو طرح درمانی اوباماکر را بعد از آن مطرح کرد که «جان مک کین»، سناتور جمهوری خواه ایالت آریزونا و «رند پال»، سناتور جمهوری خواه ایالت کنتاکی اعلام کردند که قصد دارند در تاریخ 30 سپتامبر امسال میلادی به لغو طرح درمانی اوباماکر رأی مخالف دهند.

اظهارات این نمایندگان جمهوری خواه، انتقاد دونالد ترامپ را به همراه داشت به گونه ای که مدیر جمهور آمریکا اقدام اخیر جان مک کین مبنی بر دادن رأی مخالف به لغو طرح اوباماکر را وحشتناک خواند و آن را یک اتفاق تاسف بار جهت حزب جمهوری خواه توصیف کرد.

به نظر می رسد با اقدام اخیر این سناتورهای جمهوری خواه، آخرین تلاش جمهوری‌خواهان جهت جایگزینی طرح اوباما کر – که از سوی سناتور بیل کاسیدی و لیندسی گراهام تقدیم کنگره شده است است—با شکست مواجه شود.

سناتور دموکرات آمریکایی لغو طرح خدمات درمانی دولت قبل واشنگتن جهت مردم این کشور را فاجعه دانست.

انتهای پیام/

انتقاد دوباره سندرز از طرح لغو اوباماکر

واژه های کلیدی: باراک اوباما | اوباماکر | اوباما | آمریکا | بهداشتی | انجمن | درمانی | انتقاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *