خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آسمان کشور عزیزمان ایران امن‌ترین مسیر عبوری در خاورمیانه ، برای ثبات قدرت

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: سخن قاطعانه همه ما ملت این است هم موشک جهت دفاع و هم گفت‌وگو در قالب احترام متقابل جهت ثبات مورد نیاز است.

آسمان کشور عزیزمان ایران امن‌ترین مسیر عبوری در خاورمیانه ، برای ثبات قدرت

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء در صحبت پیش از خطبه‌های این هفته نماز جمعه پایتخت کشور عزیزمان ایران با اشاره به دهمین سالروز تشکیل پدافند هوایی گفت: تجربیات هشت سال دفاع مقدس، قداست خون شهیدانمان و شهدای پدافند هوایی به خوبی نشان داد که دفاع هوایی کشور بایستی بومی و چابک باشد، همانطور که عملیات والفجر 8 منجر به ساقط شدن بیش از 80 فروند هواگرد بعثی شد و به تعبیر فرمانده معظم کل قوا دفاع معجزه آسای پدافند هوایی رقم خورد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه امروزه عمده حملات و شروع تجاوزات از راه هوا و به وسیله هواپیماها و موشک‌های دوربرد بوده، ادامه داد: خطوط هوایی کشور علاوه بر مرزهای جغرافیایی تمامی مراکز حساس حیاتی هسته‌ای و تمام دستاوردهای ملی کشور اعم از پالایشگاه‌ها، سکوهای نفتی، میادین گاز و مراکز پتروشیمی بوده و قرارگاه پدافند هوایی با اختیارات و به عنوان دستاورد دفاع یکپارچه در سطوح ارتش، سپاه و بسیج مردمی در سه هزار و 700 نقطه از اماکن صعب‌العبور به عنوان خط مقدم دفاعی و جهت نواختن نخستین سیلی خشم ملت شهید پرور کشور عزیزمان ایران به گوش ترساندن مستقر شده است است.

وی راجع به حضور نیروهای فرامنطقه‌ای و استکبار جهانی در غرب آسیا افزود:‌ کشف و شناسایی خیل عظیمی از پروازهای بیگانه در خارج از مرزهای هوایی کشور ممکن است لفاظی‌های مکرر دشمن منجر به تجاوز هوایی و ضربه به دستاوردهای ملی کشور شود و به همین علت قرارگاه پدافند هوایی با بهره گیری از ظرفیت‌های یکسان ارتش، سپاه و بسیج مردمی و با مأموریت‌های دائم، همیشگی و مستمر و بدون تعطیلی در دهم شهریور 1387با تدابیر عالمانه رهبر معظم انقلاب تشکیل شده است و با اجرای مأموریت‌های 24 ساعته و بدون هیچگونه مماشاتی نقش موثری را در تولید امنیت ملی ایفا می‌کند.

آسمان کشور عزیزمان ایران امن‌ترین مسیر عبوری در خاورمیانه ، برای ثبات قدرت

امیرسرتیپ اسماعیلی بیان داشت: چه اعتمادی بالاتر از این که رهبر معظم انقلاب فرمودند که امروز پدافند در آرایش نیروهای مسلح و با آنچه که از پرسشها کشور و منطقه دریافت می‌شود در خط مقدم قرار می ‌گیرد. پدافند هوایی خط مقدم و جزء خطوط مقدم مهم هست. شما هستید که ترساندن دشمن را خنثی می‌کنید و در صورت نشان دادن عزم و اراده، نقشه دشمن را جهت تهاجم تضعیف می‌کنید.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه روزانه بیش از 1400 فروند هواپیمای مسافربری و خارجی مجاز از فراز جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران ترانزیت می‌شود، تأکید کرد: به خاطر ناامنی‌های مکرر در منطقه عالی ترین و امن‌ترین مسیر عبوری در خاورمیانه آسمان جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران گزینش شد.

وی ادامه داد: کشورمان با ترانزیت قریب به 500 هزار پرواز عبوری در سال گذشته علی رغم تهدیدات و تحریم‌های ناجوانمردانه و نابخردانه استکباری شرکت بین‌المللی جهانی هوانوردی امن‌ترین آسمان خاورمیانه را از آن آسمان کشور شهیدان را است و با عبور سالم بیش از 50 میلیون نفر مسافر خارجی از فراز کشور عزیزمان ایران اسلامی 595 امنیت اقتصادی و حقوق بیشر ایرانی اسلامی با همکاری ارتش، سپاه و شرکت هواپیمایی کشوری رقم خورد.

امیرسرتیپ اسماعیلی افزود: ما خادمان و سربازان پدافندی ‌آسمان با اعتقادی راسخ به شما ملت بزرگ اعلام می‌کنیم که شاید بعضی کشورهای منطقه از نظر تجهیزات نظامی متمکن‌تر باشند ولی به برکت خون شهدا و تدابیر فرمانده معظم کل قوا، کشور عزیزمان ایران اسلامی امن‌تر و ما قوی‌تریم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء گفت: سخن قاطعانه همه ما ملت این است هم موشک جهت دفاع و هم گفت‌وگو در قالب احترام متقابل جهت ثبات مورد نیاز است.

وی با اشاره به دستاوردهای قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء عنوان داشت: در آستانه تشکیل دهمین سالروز قرارگاه پدافند هوایی یکی از دستاوردهای اثربخش دفاع هوایی عدم وابستگی علمی و تجهیزات به خارج از کشور بوده و با همت جوانان و نخبگان این قرارگاه و تلاش خالصانه وزارت دفاع و کار جهادی دانشگاه‌ها و مراکز دانش بنیان منجر به تولید و استقرار رادارهای استراتژیک بومی، موشک‌های هوشمند توانمند ایرانی و سامانه‌های فرماندهی و کنترل یکپارچه و امثال آن شده است است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء افزود: دستاورد دیگر ما نعمت قدرت تصمیم گیری قاطعانه بر اساس منویات فرمانده معظم کل قوا منافع ملی و خواست ملت شریف کشور عزیزمان ایران بوده که با تکیه بر همین پشتوانه‌ها هیچگاه استکبار و استبداد به این کشور بازنخواهد گشت.

امیرسرتیپ اسماعیلی ادامه داد: تمام دستاوردهای دفاعی با عقل، درایت و نیت و عمل جوانانی رخ داده که امام راحل و هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند ولی ولایی بودن کارشان را با تمام وجود حس می‌کنند چراکه لنگرگاه کشور ولایت فقیه و شهادت طلبی است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه موشک جهت دفاع و گفت‌وگو در قالب احترام متقابل جهت ثبات مورد نیاز هست، تأکید کرد: ملت شریف کشور عزیزمان ایران مردم سختی‌ها هستند لذا دشمن های بدانند با قدرت نشأت گرفته از خون شهیدانمان به رهبری داعیانه ولی امر مسلمین دنیا به هرگونه دست درازی به آسمان کشورمان همانند دستگیری هواپیمای ریگی ملعون و فرود اضطراری هواپیمای نظامی ناتو در بندرعباس و برخورد قاطعانه با هواپیماهای جنگنده آمریکایی در غائله دستگیری تفنگداران دریایی آمریکایی و با تأثی از هشت سال دفاع مقدس همگام و هماهنگ با سایر رزمانمان در ارتش، سپاه و بسیج مردمی جواب کوبنده‌ای با سفیر آتش‌های سلاح‌مان و در پرتو آیه شریفه قرآن داده خواهد شد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: هواپیمای مسافربری | شرکت هواپیمایی | پدافند هوایی | خطوط هوایی | خاورمیانه | اسماعیلی | ایرانی | ایران | آسمان | اسلامی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *