خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قیمت آب و برق و بنزین گران شد ولی مبلغ یارانه مردم نه! ، با شعار به عقب ب

جلیلی گفت: قرار بود قیمت بنزین و گازوییل و آب و برق گران شود به شرطی که یارانه مردم نیز افزوده شود ولی در این مدت قیمت همه اینها گران تر شد ولی مبلغ یارانه ها همان است!

قیمت آب و برق و بنزین گران شد ولی مبلغ یارانه مردم نه! ، با شعار به عقب ب

به گزارش خبرنگار انتخابات گروه تحریریه سایت جوانسعید جلیلی در جمع حامیان حجت الاسلام رییسی در بشاگرد حاضر شد و گفت: امیر المومنین می فرمایند “اخذ الله علی العلما الا یقاروا علی کظه الظالم و لا سغب المظلوم” خداوند از علما عهد گرفته است که در برابر شکم بارگی ستمگران و گرسنگی مظلومان بی تفاوت نباشیم. همه در برابر گرسنگی مظلومان و شکم بارگی مترفین مسئولیت دارند.

وی افزود: کسی که در نظام اسلامی مسئول می شود نباید شبانه روز بشناسد بلکه باید به دنبال کمک به مردم و محرومین باشد.

عبارات مهم : گرسنگی – بنزین
جلیلی ادامه داد: در هر انتخاباتی باید دید آیا مسئولان در جهت برطرف محرومیت و توجه به مستضعفین عمل کرده اند یا نه؟ و باید عملکرد آنها را با شاخص های مهم سنجید.

وی گفت: باید دید کسانی که 4 سال قبل وعده دادند بوسیله لبخند زدن به دشمن میتوانند پرسشها را حل کنند موفق شدند یا خیر؟

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: امروز قبل از اینکه به بشاگرد برسم در طول مسیر دیدم بواسطه ساخت هزاران منزل روستایی در دولت قبل، تقریبا اثری از کپرنشینی باقی نمانده، آیا در این 4 سال هم این کار انجام شد و منزل ای جهت روستاییان ساختند؟

جلیلی گفت: قرار بود قیمت بنزین و گازوییل و آب و برق گران شود به شرطی که یارانه مردم نیز افزوده شود ولی در این مدت قیمت همه اینها گران تر شد ولی مبلغ یارانه ها همان است! علاوه بر آن یارانه بخشهایی از مردم نیز از بین بردن شد و در واقع دولت درآمد بیشتری کسب کرد ولی مشخص نیست این پولها کجا رفته است؟

وی افزود: هنگامی که این مباحث مطرح میشود عصبانی می شوند! آیا ناراحت میشوید؟ اگر حرفمان غلط است منطقی بگویید آیا غلط است ولی آیا از طرح آمار و ارقام عصبانی میشوید؟

جلیلی گفت: اتفاقا آن کسی که امروز دارد به عقب بر میگردد شما هستید! با یک شعار “به عقب بر نمیگردیم” مسئله حل نمیشود؛ امروز اگر مسئله بیکاری و رکود اقتصادی زیاد شده است یعنی رو به جلو رفته اید؟!

وی در آخر گفت: اگر معتقدیم برادر عزیزمان آقای رییسی اصلح است به خاطر این است که این فرمایش امیرالمومنین علیه السلام در گوشش است که نباید نسبت به گرسنگی مظلومان و شکمبارگی مترفین بی تفاوت بود!
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: گرسنگی | بنزین | یارانه | جلیلی | رئیسی | انتخابات ریاست جمهوری | انتخابات 96 | یارانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *