خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

جهت کم کردن 50 درصدی آلودگی هوای کلان شهر‌ها برنامه دارم ، باید مردی پیدا شود تا برنامه‌ها را عملیاتی کند

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در یک دوره پنج ساله می‌توان بیش از ٥٠ درصد آلودگی هوا شهرهای که منشأ شیمیایی دارد مثل تهران، تبریز، کرج، مشهد و اصفهان را حل کرد

جهت کم کردن 50 درصدی آلودگی هوای کلان شهر‌ها برنامه دارم ، باید مردی پیدا شود تا برنامه‌ها را عملیاتی کند

به گزارش خبرنگار انتخابات گروه تحریریه سایت؛ محمد باقر قاليباف كانديداي رياست جمهوري بعد از حضور در شرکت صدا و سيما جهت ضبط برنامه تبليغاتي در جمع خبرنگاران و در رابطه با امام خميني (ره) گفت: امام خميني (ره)، امام مهرباني ها، امام مستضعفان و محرومين، امام مبارزه با ظلم و فقر و در يك كلام مرد الهي بود.

عبارات مهم : آلودگي هوا – شيميايي
وي با اشاره به اينكه وقتي زندگي ايشان را نگاه مي كنيم، مي بينيم امام هيچ كلامي جز براي خدا نگفت و هيچ گامي جز در راه خدا برنداشت، تاكيد كرد: اگر ما بخواهيم انقلابمان را با مردمي كه عمق استراتژيك اين نظام هستند و استحكام نظام در قلبشان است حفظ كنيم، بايد مسير امام (ره) را پيش ببريم و به تعهداتي كه در ١٢ فروردين سال ٥٨ داديم يعني حاكميت مردم بر سرنوشتشان، پايبند باشيم.

قاليباف در ادامه با بيان اينكه فردا ضبط برنامه هاي بنده در بخش هاي راديويي و تلويزيوني به پايان مي رسد، تصريح كرد: با پايان يافتن ضبط برنامه هاي تبليغاتي وقت بيشتري فراهم مي شود كه به سفرهاي استاني برويم و با مردم صحبت كنيم و هم حرف هاي آنها را بشنويم و به برنامه هاي خودمان به ويژه در زمينه وعده ايجاد ٥ ميليون شغل بپردازيم.

نامزد رياست جمهوري با تاكيد بر توجه ويژه به أقشار آسيب پذير كشورمان كه فقط با يارانه زندگي مي كنند، افزود: همچنين تكميل سامانه ملي كار از اولويت هاي برنامه هاي ما است.

وي گفت: در سفرهاي آتي، با اقشار و اصناف متفاوت صحبت مي كنيم، همچنين برخي از مشكلات به پرسشها خاص استاني و شهرستاني بازمي گردد كه در ١٢ روز آينده بر آن متمركز خواهيم بود.

قاليباف با بيان اينكه پرسشها كشور را به طور دقيق در اين چند سال دنبال كردم، اظهار داشت:سند چشم انداز، سياست هاي كلاني كه در شوراي تشخيص مصلحت نظام تهيه شد و به تاييد و ابلاغ مقام معظم رهبري رسيد و برنامه ششمي كه در مجلس تصويب و ابلاغ شد، همگي برنامه هايي تنظيم شده است هستند و مهم اين است كه مردي پيدا شود و اين برنامه ها را به عمل تبديل كند.

وي تاكيد كرد: براي عملياتي كردن اين برنامه ها مخصوصا در زمينه تحول اقتصادي برنامه مشخصي داريم.

قاليباف در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه راهكار شما براي حل آلودگي هوا چيست، گفت: ريزگردهاي ما منشأ طبيعي داخلي و خارجي دارد ولی ريشه آلودگي هوا در بخشي از كلان شهرهاي ما صنعتي و شيميايي است كه به كارخانجات و حوزه حمل و نقل و خودروها برمي گردد.

كانديداي انتخابات رياست جمهوري با بيان اينكه در يك دوره پنج ساله مي توان بيش از ٥٠ درصد آلودگي هوا شهرهاي كه منشأ شيميايي دارد مثل تهران، تبريز، كرج، مشهد و اصفهان را حل كرد، گفت: در اين زمينه برنامه مشخص و مدوني داريم و مشكل ريزگردهاي داخلي طبق برنامه ششم قابل حل است و آن بخش هم كه منشأ خارجي دارد با همكاري بين المللي قابل حل و كنترل است.

انتهاي پيام/

واژه های کلیدی: آلودگي هوا | شيميايي | برنامه | قالیباف | انتخابات ریاست جمهوری | کاندیدای ریاست جمهوری | تبلیغات | شهردار تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *