خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

بازداشت پنج نفر در ترکيه به اتهام هک کردن پايگاه شبکه الجزيره

مقامات ترکیه، پنج نفر را در ارتباط با هک پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره بازداشت کردند.

بازداشت پنج نفر در ترکيه به اتهام هک کردن پايگاه شبکه الجزيره

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی یورونیوز، مقامات ترکیه پنج نفر را به اتهام هک شبکه خبری الجزیره بازداشت کردند.
این گزارش می افزاید در پی حمله سایبری به شبکه خبری الجزیره و انتساب اظهاراتی به تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی، امیر قطر، پنج فرد مظنون به این حمله در ترکیه دستگیر شدند. دادستان کل قطر با اعلام این مطلب، از شروع بازجویی از پنج فرد بازداشت شده است بدست مقامات امنیتی ترکیه خبر داده است.
دادستان قطر بر هماهنگی کامل دو کشور جهت تکمیل تحقیقات راجع به این حمله تاکید کرده هست. هنوز مطلبی در خصوص ملیت افراد بازداشت شده است منتشر نشده هست. از وقت انتشار سخنان منتسب به تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی، امیر قطر بر روی وب سایت شبکه خبری الجزیره، روابط دیپلماتیک میان دوحه و چهار کشور تحریم کننده این کشور رو به تیرگی گرائید.
در میان سخنان انتشار یافته الجزیره به نقل از امیر قطر، می توان به صحبتهای وی راجع به مباحث مورد اختلاف با سایر کشورهای حاشیه خلیج فارس، از جمله قدرت منطقه ای کشور عزیزمان ایران و همکاریهای استراتژیک میان دو کشور اشاره کرد. انتشار همین مطالب خشم کشورهای تحریم کننده و در راس آنها عربستان سعودی را برانگیخت.
دوحه در نخستین تصویر العمل نسبت به انتساب این بیانات به امیر قطر، اعلام کرد سایت شبکه الجزیره هک شده است است و هک کنندگان با نشانه شدت یافتن اختلاف میان قطر و دیگر کشورهای عربی، به انتشار سخنان جعلی اقدام کرده اند.
انتهای خبر/

ترکیه 5 نفر به اتهام دست داشتن در هک شبکه الجزیره بازداشت کرد

واژه های کلیدی: کشورهای عربی | بازداشت | تصویر | ترکیه | انتشار | اختلاف | اخبار بین الملل | قطر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *