خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

تصویرهای ، ایران یکی از مقاصد گردشگری منتخب بلومبرگ در سال 2017+ «مهمان‌

پایگاه اینترنتی بلومبرگ در مطلبی، نام کشور عزیزمان ایران را در فهرست 20 مقصد برتر گردشگری سال 2017 قرار داد.

تصویرهای ، ایران یکی از مقاصد گردشگری منتخب بلومبرگ در سال 2017+ «مهمان‌

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان بلومبرگ در گزارشی، لیست 20 کشوری را که در سال 2017 مقصد بیشترین میزان گردشگری در دنیا خواهند بود، منتشر کرد.
در این گزارش آمده است: دنیا امروز ما به هیچ وجه با کمبود مناطق دیدنی و گردشگری روبرو نیست و گزینش های زیادی در این زمینه پیش روی مسافران است.

عبارات مهم : گردشگری – میانمار

مسافران می توانند جهت مشاهده پلنگ ها به سری لانکا، جهت مشاهده دریاچه ها و جنگل های ناب به فنلاند، جهت مشاهده موزه های هنری به پرتغال، جهت دیدار شهرهای تاریخی و رمانتیک به میانمار، جهت دیدن منزل های باروک به جمهوری مالت، جهت دیدار از شهر تاریخی ماچوپیچو به پرو و جهت دیدار از مکان های تاریخی متعدد به کشور عزیزمان ایران سفر کنند. علاوه بر کشورهایی که از آنها نام برده شد، دیدن جزیره «سن بارتلمی»، جمهوری رواندا، شهر هامبورگ در آلمان، کلمبیا، مصر، جزایر تورکس و کایکوس، ژاپن، ماداگاسکار، لندن، شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی، تورنتو در کانادا، شانگهای و میامی نیز پیشنهاد می شود.
بلومبرگ در ادامه این مطلب نوشت: ولی در میان این کشورها بد نیست به طور جداگانه به کشور عزیزمان ایران به عنوان یک مقصد گردشگری بپردازیم. پرسش پیش روی مسافران کشور عزیزمان ایران این نیست که آیا به این کشور بروند یا خیر؛ بلکه دغدغه مهم آنها این است که دقیقا در چه زمانی به کشور عزیزمان ایران بروند که تعداد بازدیدکنندگان از این کشور کم باشد و راحت تر از این تجربه ناب لذت ببرند.
عل رغم اینکه فرآیند دریافت ویزا جهت سفر به کشور عزیزمان ایران طولانی هست، مطمئناً سفر به این کشور بسیار ارزشمند هست. از وقت امضای توافق هسته ای کشور عزیزمان ایران و گروه 1+5، چندین شرکت، برنامه سفر به این کشور را ارائه داده اند و شرکت های هواپیمایی اروپایی نیز پروازهایشان به کشور عزیزمان ایران را از سر گرفته اند.
در ادامه این مطلب خطاب به گردشگران آمده است: شما می توانید با سفر به کشور عزیزمان ایران از بازار کرمان، مسجدهای کاشی کاری شده است اصفهان و مکان های باستانی از جمله پرسپولیس (تخت جمشید) دیدن کنید که نظیر آن در هیچ جای دنیا نیست. متأسفانه مکان های تاریخی مشابه این آثار که در سوریه و افغانستان واقع هستند، تخریب شده است اند.
کلیسای وانک در اصفهان

بلومبرگ نوشت: گذشته از تمام اینها، مهمان نوازی افسانه‎ای و غذای جادویی ایرانیان در انتظار مسافران هست. اغلب مسافرانی که به کشور عزیزمان ایران سفر کرده اند می گویند مهمان نوازی ایرانیان و استقبال گرم آنها از مهمانان در سراسر دنیا بی نظیر است.
در نمودار زیر عالی ترین و بدترین وقت جهت سفر به کشور عزیزمان ایران را مشاهده کنید.

فنلاند

پرتغال

میانمار

جمهوری مالت

پرو

سن بارتلمی

رواندا

هامبورگ

کلمبیا

مصر

جزایر تورکس و کایکوس

ژاپن

ماداگاسکار

لندن

کیپ تاون

تورنتو

شانگهای

میامی

سری لانکا

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: گردشگری | میانمار | ایرانیان | مشاهده | تورنتو | ایرانی | میانمار | مسافران | شانگهای | مهمان | ایران

تصویرهای ، ایران یکی از مقاصد گردشگری منتخب بلومبرگ در سال 2017+ «مهمان‌

تصویرهای ، ایران یکی از مقاصد گردشگری منتخب بلومبرگ در سال 2017+ «مهمان‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *