خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ایران با خروج آمریکا از برجام گزینه‌های مختلفی روی میز دارد

نماینده پیشین مجلس گفت: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران با خروج آمریکا از برجام گزینه‌های مختلفی روی میز دارد.

ایران با خروج آمریکا از برجام گزینه‌های مختلفی روی میز دارد

عوض حیدرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ راجع به نظر مسئولان مبنی بر خروج کشور عزیزمان ایران از برجام در صورت پیروی اروپا از آمریکا گفت: این نوع نگرش از جنس خواسته‌های مردم است که در راهپیمایی‌های متفاوت و قطع‌نامه‌های گوناگون اعلام شده است بود .

نماینده پیشین مجلس تصریح کرد: اگر ما پذیرفتیم که فعالیت هسته‌ای را محدود کنیم بر اساس شروطی بود و چنانچه آنها بخواهند به ما زور بگویند ما هم راه خود را ادامه می‌دهیم. ظریف به دو علت سیاسی و خواسته‌ی ملی، به صورت جدی به میدان آمده و پاسخ آن‌ها را داده است.

حیدرپور عوض کردن در سیستم اجرایی آمریکا و گزینش ترامپ به عنوان مدیر جمهور این کشور را موجب فشار به تیم مذاکره کننده دانست و گفت: ترامپ یک گاوچران کاباره‌دار عیاش است که مدیر جمهور آمریکا شده است و در آن کشور و سطح بین‌الملل اقداماتی می‌کند که زیر پرسش بردن برجام و عمل کردن بر خلاف توافق بین‌المللی برجام نمونه بارز آن است.

ایران با خروج آمریکا از برجام گزینه‌های مختلفی روی میز دارد

نماینده پیشین مجلس با بیان اینکه آمریکا خروج از برجام را اعلام خواهد کرد خاطر نشان کرد: اروپایی‌ها خواهان ادامه برجام هستند لیکن بعد از انقلاب اسلامی ارتباطشان با کشور عزیزمان ایران قطع نشده و با کشور ما ارتباط تنگاتنگ دارند و می‌دانند که فرهنگ و تمدن کشور عزیزمان ایران چگونه هست، خواسته‌های ملت کشور عزیزمان ایران را معقول می‌دانند و با توجه به این شرایط خواستار دوام برجام هستند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها جهت خود یک نقطه اتکایی ایجاد کرده‌اند اظهار کرد: آن نقطه اتکا سرمایه‌ها، شرکت‌ها و سهام‌هایی است که در شرکت‌های بزرگ دنیا دارند و در هر کجا که می‌توانند اخلال ایجاد می کنند و با این اخلال‌ها می‌توانند به اروپا فشار وارد کنند .

وی در آخر خاطر نشان کرد: همچنان که وزیر خارجه هشدار می‌دهد اروپا به دنبال آمریکا نرود و در پی سیاست‌های آن‌ها اقدامی در جهت ایجاد تزلزل در پایه‌های برجام نکند کشورهای اروپایی هم باید بدانند که جمهوری اسلامی گزینه‌های مختلفی از جمله برگشت به اوضاع سابق را به صورت قوی‌تر و غنی‌تر بر روی میز دارد.

انتهای خبر /

نماینده پیشین مجلس گفت: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران با خروج آمریکا از برجام گزینه‌های مختلفی روی میز دارد.

خروج آمریکا از برجام

آمریکا از برجام خارج می شود

واژه های کلیدی: آمریکایی | آمریکا | ایران | اروپا | عوض حیدرپور | مجلس شورای اسلامی | خروج آمریکا از برجام | برجام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *