خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اگر تجاوزی به کشورمان شود نیروهای مسلح با تمام وجود از کشور عزیزمان ایران محافظت می‌کنند

وزیر دفاع گفت: اگر امروز دوباره تجاوزی به کشورمان شود نیروهای مسلح با تمام وجود از کشور عزیزمان ایران به‌ویژه فرزندان عزیزمان محافظت خواهند کرد.

اگر تجاوزی به کشورمان شود نیروهای مسلح با تمام وجود از کشور عزیزمان ایران محافظت می‌کنند

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع، امروز در مراسم بازگشایی مدارس همزمان با اول مهر در مدرسه شهید رحمانی منطقه 4 پایتخت کشور عزیزمان ایران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هشت دفاع جنگ تحمیلی و سه وزیر شهید با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، دشمن بعثی از چند نقطه کشورمان را مورد حمله و تعدی قرار دادند، اظهار کرد: فرزندان برومند کشور عزیزمان ایران اسلامی در آن برهه با حضور در جبهه های حق علیه باطل و نثار خون پاکشان با تمام وجود از کشورمان و همین فرزندان محافظت کردند و اگر امروز دوباره تجاوزی به کشورمان صورت گیرد نیروهای مسلح با تمام وجود از کشور عزیزمان ایران اسلامی به خاص فرزندان عزیزمان محافظت خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آینده کشور در گرو کار و تلاش و آمادگی نسل تازه هست، افزود: کشوری می‌تواند موفق باشد که یک نسل خردمند، عالم، مومن، پرانگیزه، با احساس و ولایتمدار را تربیت کند و بحمدالله امروز مدارس ما همین کار را انجام می دهند.

عبارات مهم : نیروهای مسلح – ایرانی
وزیر دفاع با بیان اینکه امروز تربیت نسلی با شاخصه های برجسته کار بسیار مشکل بوده و آثار رسانه ها و اینترنت در تربیت نسل تازه تعیین کننده شده است هست، ادامه داد: نیازمند تلاش و تلاش بسیار فراوان خانواده ها و مسئولان است تا در این فضای تازه بتوانیم نسلی مومن و ولایتمدار را تربیت کنیم.

وی با بیان اینکه در کشورمان از فرهنگ غنی ایرانی اسلامی، دفاع مقدس و عاشورا بهره‌مند هستیم، گفت: هر کدام از این فرهنگ ها می تواند به ما یاری کند تا یک نسل بهتر از نسل امروز را داشته باشیم به همین علت وظیفه آموزش و پرورش بسیار سنگین خواهد بود.

وی با توصیه به دانش آموزان بر جدی گرفتن وقت تحصیل علم و دانش تصریح کرد: از دانش آموزان عزیز می خواهم بدون دغدغه با تمرکز بر درس و تحصیل جهت ساخت آینده کشور عزیزمان ایران تلاش کنند و از این وقت به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/

اگر تجاوزی به کشورمان شود نیروهای مسلح با تمام وجود از کشور عزیزمان ایران محافظت می‌کنند

واژه های کلیدی: نیروهای مسلح | ایرانی | انقلاب | فرزندان | فرهنگ | ایران | اسلامی | وزیر دفاع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *