خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

انتقاد خبرنگار استرالیایی از ترامپ در نشست گروه ۲۰

یک خبرنگار مطرح استرالیایی که اخبار نشست گروه ۲۰ در هامبورگ را گزارش می‌کرد در جلوی دوربین به انتقاد از ترامپ پرداخت.

انتقاد خبرنگار استرالیایی از ترامپ در نشست گروه ۲۰

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از گاردین، «کریس اوهلمن» خبرنگار سیاسی آشنا شده‌ی استرالیایی که به علت بیان صریح دیدگاهایش معروف است «دونالد ترامپ» مدیر جمهور آمریکا را فردی «منزوی و بدون هیچ دوستی» توصیف کرد. این خبرنگار در نشست گروه 20 گفت سیاست خارجی ترامپ سرعت افول آمریکا را زیاد کرده است.

تحلیل‌هایی که این خبرنگار ارائه داد در برنامه Insiders شبکه «ABC» منتشر شد و اکنون هزاران بار در سراسر دنیا مشاهده شده است هست. این تحلیل ها تحسین مفسران سیاسی آمریکا را برانگیخته هست. اوهلمن یکشنبه در نشست گروه بیست در هامبورگ گفت: «ترامپ ظرفیت رهبری دنیا را ندارد و بزرگترین ترساندن جهت غرب هست. او در این نشست شخصیتی پریشان، تنها و تلخ بود».

او در ادامه گفت: «سران کشورهای متفاوت منتظر بودند او کارها کره شمالی را محکوم کند تا از او حمایت کنند؛ ولی هیچ صحبتی دراین باره نکرد. او زیاد مراقب به نمایش گذاشتن شهرتش بود و جایگاه ملتش را در برابر روسیه و چین پایین کشید. ما متوجه شدیم دونالد ترامپ سرعت زوال آمریکا را زیاد کرده. او ملتش را منزوی و همپیمانانش را گیج و منحرف کرده است.»

انتقاد خبرنگار استرالیایی از ترامپ در نشست گروه ۲۰

این خبرنگار استرالیایی در ادامه گفت: «او رئیس‌جمهوری است که روزهایش را جهت جنگ با بنیادهای غربی مانند دستگاه قضایی، آژانس‌های مستقل دولت و مطبوعات آزاد تلف می‌کند».

اوهلمن از سال 2015 جهت خبرگزاری ABC کار کرده و برترین جایزه خبرنگاری استرالیا (Walkley) را به خود تخصیص داده شده است داده هست. او اخبار روزهای نهایی نشست گروه بیست را گزارش می‌کرد.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دونالد ترامپ | استرالیایی | مطبوعات | خبرنگار | دستگاه | آمریکا | سیاسی | آژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *