خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

انتقاد بایدن از ترامپ به علت تمسخر کلینتون در توییتر

معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا از اقدام اخیر ترامپ در بازنشر فیلمی تمسخرآمیز علیه هیلاری کلینتون در توییتر به شدت انتقاد کرد.

انتقاد بایدن از ترامپ به علت تمسخر کلینتون در توییتر

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از نشریه هیل، «جو بایدن»، معاون مدیر جمهور سابق آمریکا به شدت از «دونالد ترامپ»، مدیر جمهور این کشور، به باعث انتشار فیلمی علیه هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات اخیر آمریکا انتقاد کرد.

بایدن در حساب توییتر خود نوشت: «من توییت دونالد ترامپ در خصوص پرتاب توپ گلف را ببینم. دیگر بس هست؛ این گونه کارها باید متوقف شوند. کودکان ما این ویدئوها را تماشا می کنند.»

انتقاد بایدن از ترامپ به علت تمسخر کلینتون در توییتر

او این توییت را بعد از آن انتشار داده است که دونالد ترامپ توییت یکی از طرفداران خود راجع به فیلمی علیه هیلاری کلینتون را در حساب خود بازنشر کرد. در این فیلم ساختگی، دونالد ترامپ توپ گلف را به سمت هیلاری کلینتون پرتاب می کند و کلینتون که در حال سوار شدن به هواپیماست، بر اثر برخورد توپ به کمرش نقش بر زمین می شود.

گزارشها حاکی از آن است که در فیلم اصلیِ سوار شدن هیلاری کلینتون به هواپیما، که مربوط به سال 2011 هست، هیچ اثری از توپ گلف نبود.

انتقاد‌های دونالد ترامپ از هیلاری کلینتون در روزهای اخیر به دنبال انتشار کتاب او به نام «چه اتفاقی افتاد؟» به شدت زیاد کردن یافته هست. کتاب تازه هیلاری کلینتون که راجع به حواشی انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکاست به تلاش های ادعایی روسیه جهت دخالت در انتخابات، تصمیم جیمز کومی جهت بازبینی در تحقیقات سرور ایمیل های شخصی کلینتون و بسیاری پرسشها دیگر پرداخته است.

دونالد ترامپ پیش از این هم با انتقاد از هیلاری کلینتون در حساب توییتر خود نوشته بود: کلینتون متقلب همه چیز و همه کس را جهت شکست در انتخابات آمریکا مقصر دانست؛ به جز خودش. او در مناظره ها شکست خورد و از مسیرش خارج شد. او مبالغ زیادی را هم صرف کرد؛ ولی بی نتیجه بود.

معاون رئیس‌جمهور پیشین آمریکا از اقدام اخیر ترامپ در بازنشر فیلمی تمسخرآمیز علیه هیلاری کلینتون در توییتر به شدت انتقاد کرد.

سارا سندرز، سخنگوی کاخ سفید، هم پیشتر اعلام کرد: هیلاری کلینتون داستان های دروغینی در کتاب خود آورده است.

انتهای پیام/

انتقاد شدید بایدن از ترامپ به علت تمسخر هیلاری کلینتون

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری | هیلاری کلینتون | دونالد ترامپ | حساب توییتر | انتشار کتاب | انتخابات | آمریکا | کلینتون | انتقاد | انتشار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *