خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

افزایش ۹۴ درصدی واردات نفت ژاپن از کشور عزیزمان ایران

وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن اعلام کرد واردات نفت این کشور از کشور عزیزمان ایران ۹۴ درصد زیاد کردن یافته است.

افزایش ۹۴ درصدی واردات نفت ژاپن از کشور عزیزمان ایران

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از خبرگزاری ترند؛ حجم صادرات نفتی کشور عزیزمان ایران به ژاپن (که صادرات میعانات گازی نیز در آن محاسبه شده است است) در سپتامبر ۲۰۱۷، ۳۱ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته زیاد کردن یافته و به ۶ میلیون و ۴۶۷ هزار بشکه رسید.

وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن اعلام کرد حجم نفت وارد شده است از کشور عزیزمان ایران به این کشور در ماه سپتامبر و در مقایسه با ماه قبل از آن، ۹۴ درصد زیاد کردن یافته است.

افزایش ۹۴ درصدی واردات نفت ژاپن از کشور عزیزمان ایران

این آمار مشمول بر واردات یک میلیون بشکه میعانات از میدان گازی پارس جنوبی کشور عزیزمان ایران نیز می‌شود.

ایران در سپتامبر ۲۰۱۷، بعد از عربستان، امارات متحده، کویت و قطر، با سهم ۶.۸ درصدی، پنجمین تامین کننده نفت ژاپن بود. البته کشور عزیزمان ایران در سپتامبر ۲۰۱۶ تامین کننده ۹.۷ درصد از نفت ژاپن (معادل ۹.۴ میلیون بشکه) بود.

مجموع صادرات نفت کشور عزیزمان ایران به ژاپن در سال مالی ۲۰۱۶ به ۸۸.۹۴ میلیون بشکه رسید که ۳۸ درصد زیاد از سال قبل از آن بوده هست. کشور عزیزمان ایران در سال ۲۰۱۶ تامین کننده ۷ درصد از نفت ژاپن بود.

در گزارش پیشین صندوق بین‌المللی پول آمده است صادرات نفت ایران در سال گذشته روزانه یک میلیون بشکه زیاد کردن یافت و به ۲.۴۲ میلیون بشکه در هر روز رسید. آینده نگری می‌شود این حجم از صادرات در سال ۲۰۱۷ به ۲.۵ میلیون بشکه در هر روز و در سال ۲۰۱۸ به ۲.۵۹ میلیون بشکه در هر روز زیاد کردن یابد.

وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن اعلام کرد واردات نفت این کشور از کشور عزیزمان ایران ۹۴ درصد زیاد کردن یافته است.

چین، هند، کره جنوبی و ژاپن بزرگترین واردکنندگان نفت ایران هستند بطوری که هریک از این کشور‌ها در ماه سپتامبر روزانه بیش از ۱.۹ میلیون بشکه نفت از کشور عزیزمان ایران خریداری کرده اند. این رقم بالاترین رکورد از ماه مارس به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

افزایش واردات نفت ژاپن از ایران

واژه های کلیدی: کره جنوبی | واردات | مقایسه | صادرات | روزانه | صندوق | ایران | میلیون | افزایش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *