خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

افزایش مبلغ وام ازدواج به بودجه ۹۷ بستگی دارد

وزیر ورزش و جوانان گفت: زیاد کردن وام ازدواج در سال اتی از ده میلیون تومان بستگی به بودجه ۹۷ بستگی دارد.

افزایش مبلغ وام ازدواج به بودجه ۹۷ بستگی دارد

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در برنامه گفت و گوی خاص خبری با اشاره به آمار و ارقام وزارت ورزش در ۴ سال اول دولت یازدهم اظهار داشت : انتقاد ها درباره بحث ازدواج و جوانان درست نبوده هست. در سال ۹۲ تسهیلات ۲۹۰۰ میلیارد بود که به ۹۸۰۰ میلیارد تومان رسید که ۴ برابر رشد داشت.

وی افزود: منزل جوان در کشور به ۴۶ رسیده ، دفاتر مشاوره چهار سال پیش کمتر از ده و اکنون به ۲۵۰ رسیده و کارها دیگری در ستاد ساماندهی در استان ها و شهرها انجام شده است است.

سلطانی با بیان ابعاد کارها وزارت ورزش و جوانان؛ ادامه داد: پرسشها مربوط به جوانان از طریق همگرایی و برنامه ریزی دستگاه های مختلف انجام می شود و در این زمینه نماینده دستگاه های اجرایی متفاوت نیز حضور دارند.

افزایش مبلغ وام ازدواج به بودجه ۹۷ بستگی دارد

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به بعضی انتقادهای مرتبط با سازمان ملی جوانان تاکید کرد: من در ۳۰ جلسه مرتبط به فراکسیون ها در ایام رای اعتماد حصور داشتم و از نظرات مختلفی استفاده کردیم. دولت لایحه ای در خصوص جوانان به مجلس ارائه کرده است و ما هم همه باید از این لایحه دفاع کنیم و شرایطی ایجاد کنیم تا نسل جوان وارد عرصه اجرایی کشور حصور پیدا کند.

وی عنوان داشت : شورای ملی جوانان از آبان ماه تاکنون یک جلسه داشته است و مصوبات هم ۷۰ تا ۸۰ درصد اجرایی شده است است.

سلطانی فر با بیان اینکه اگر تشخیص به این بود که شرایط فعلی ادامه یابد ما شرکت های مرتبط با جوانان را تقویت می کنیم ادامه داد: ما تلاش می کنیم دفتر مشاوره ها را گسترش دهیم تا روند کاهشی طلاق را دنبال کنیم.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: ۳۱۰ هزار مورد در سال گذشته وام ازدواج دریافت کردند و سقف وام ۱۰ میلیون است و اگر بخواهیم زیاد کردن مبلغ را داشته باشیم به بودجه ۹۷ بستگی دارد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: زیاد کردن وام ازدواج در سال اتی از ده میلیون تومان بستگی به بودجه ۹۷ بستگی دارد.

وی با بیان اینکه مصمم هستیم تا طرح های جوانان را به نتیجه برسانیم افزود: تلاش می کنیم تا سامانه هایی داشته باشیم تا از نقطه نظرات جوانان استفاده کنیم.

سلطانی فر راجع به شکست تیم ملی کشتی در پاریس گفت : نامه نگاری هایی که در فصای مجازی راجع به آن صحبت شده است اینگونه نبوده که دلخوری ایجاد کند.

وی با اشاره به موفقیت تیم ملی کشتی در دنیا تصریح کرد: ما در کشتی فوق ستاره های بسیاری داریم و در این زمینه دارای سابقه درخشانی هستیم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حمایت وزارت ورزش از کشتی ادامه داد: در شرایط فعلی کشتی گیران بسیار خوبی داریم که حسن یزدانی هست. این دوره نتیجه ای بدست آمد که همه را دلواپس کرد و همانطور که وظیفه نیازهایشان را تامین کنیم باید نتایجشان را بررسی و رصد کنیم. هیچ دلخوری بین فدراسیون و وزارت ورزش وجود ندارد و رسانه ها اینگونه نشان می دهند.

خبر در حال تکمیل….

افزایش مبلغ وام ازدواج به بودجه ۹۷ بستگی دارد

واژه های کلیدی: وزارت ورزش و جوانان | مسعود سلطانی فر | استفاده | مشاوره | دستگاه | جوانان | ازدواج | وزیر ورزش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *