خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

کم کردن اندک قیمت طلا ، افزایش بهای نفت جهت سومین روز متوالی

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت به نقل از رویترز، به دنبال وجود نشانه هایی از اشباع شدن بازار بعد از سالها مازاد تولید، بهای

کم کردن اندک قیمت طلا ، افزایش بهای نفت جهت سومین روز متوالی

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از رویترز، به دنبال وجود نشانه هایی از اشباع شدن بازار بعد از سالها مازاد تولید، بهای نفت جهت سومین روز متوالی امروز (چهارشنبه) با زیاد کردن همراه بود.

بر این اساس، بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت (نفت شاخص آمریکا) با 14 سنت زیاد کردن (معادل 0.3 درصد)، به 51 دلار و 6 سنت در هر بشکه رسید. روز گذشته هم نفت وست تگزاس اینترمیدیت با 2 درصد افزایش، به بالای 50 دلار رسید.

کم کردن اندک قیمت طلا ، افزایش بهای نفت جهت سومین روز متوالی

بهای نفت خام برنت (شاخص جهانی) با 8 سنت زیاد کردن (معادل 0.1 درصد)، 56 دلار و 69 سنت در هر بشکه معامله شد. نفت خام برنت روز گذشته هم با 2 درصد زیاد کردن همراه بود.

کارشناسان اعلام کردند جهت یافتن نشانه هایی از روند بهای نفت، در انتظار انتشار داده های نفتی آمریکا در روز چهارشنبه و پنجشنبه هستند. تعطیلی رسمی آمریکا در روز دوشنبه (روز اول هفته) باعث شد که داده های ذخایر سوخت آمریکا که هر هفته منتشر می شد، این هفته به تاخیر بیفتد. مؤسسه نفت آمریکا هم قرار است داده های هفته گذشته را روز چهارشنبه منتشر کند و وزارت انرژی آمریکا هم از انتشار گزارش این وزارتخانه در روز پنجشنبه خبر داده است.

بانک و مؤسسه مالی «بارکلیز» اعلام کرد آینده نگری ما جهت بهای نفت در سه ماهه اول سال 2018، زیاد کردن 5 دلاری در هر بشکه و رسیدن آن به 56 دلار در هر بشکه است.

افزایش بهای نفت همچنین به علت رشد اقتصادی رخ داده است که صندوق بین المللی پول روز گذشته آینده نگری کرد در سال کنونی میلادی و سال آینده میلادی، رشد اقتصادی جهانی به ترتیب 3.6 درصد و 3.7 درصد خواهد بود.

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت به نقل از رویترز، به دنبال وجود نشانه هایی از اشباع شدن بازار بعد از سالها مازاد تولید، بهای

کشورهای عضو و غیرعضو اوپک پیشتر موافقت کردند توافق کم کردن روزانه 1.8 میلیون بشکه نفت را تا مارس 2018 تمدید کنند. تصمیم گیری در خصوص تمدید این توافق بعد از ماه مارس سال آینده میلادی، سریعتر از ماه ژوئن اتخاذ انجام نخواهد شد. آمریکا از جمله کشورهایی است که در توافق اوپک شرکت نکرده است و سطح تولید این کشور در امسال میلادی با 10 درصد زیاد کردن به 9.5 میلیون بشکه در روز رسیده است.

به دنبال کم کردن اندک ارزش دلار و انتظار سرمایه گذاران جهت انتشار گزارش بانک مرکزی آمریکا، بهای طلا هم با اندکی عوض کردن همراه بود. بر این اساس، بهای هر اونس طلای آمریکا تحویل دسامبر با 0.3 درصد کاهش، به 1290 دلار رسید.

انتهای پیام/

بهای نفت و طلا در بازارهای جهانی

واژه های کلیدی: وست تگزاس اینترمیدیت | روز چهارشنبه | سال آینده | روز گذشته | میلادی | آمریکا | پنجشنبه | اقتصادی | همراه | توافق | میلیون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *