خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ثبات قیمت طلا ، افزایش اندک بهای نفت

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت به نقل از رویترز، به دنبال زیاد کردن تقاضای نفت در بازار چین، بهای طلای سیاه امروز (سه شنبه) با

ثبات قیمت طلا ، افزایش اندک بهای نفت

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از رویترز، به دنبال زیاد کردن تقاضای نفت در بازار چین، بهای طلای سیاه امروز (سه شنبه) با ثبات همراه بود و فقط اندکی زیاد کردن یافت. این درحالیست که زیاد کردن ذخایر شرکت کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و کشور آمریکا همچنان بهای نفت را تحت فشار قرار داده است.

بر این اساس، بهای نفت خام برنت با 13 سنت زیاد کردن (معادل 0.3 درصد)، به 48 دلار و 55 سنت در هر بشکه رسید. بهای نفت وست تگزاس اینترمیدیت (نفت شاخص آمریکا) با 10 سنت زیاد کردن (معادل 0.2 درصد)، 46 دلار و 12 سنت در هر بشکه معامله شد.

ثبات قیمت طلا ، افزایش اندک بهای نفت

گزارشها حاکی از آن است که به دنبال زیاد کردن تقاضای نفت در چین، پالایشگاه های نفت این کشور تولید نفت خام خود را در ماه ژوئن زیاد کردن داده‌اند. همچنین توافق نفتی اوپک مبنی بر کم کردن روزانه 1.8 میلیون بشکه تا مارس 2018، تاکنون نتوانسته است به اصلاح وضع بازار نفت و زیاد کردن بهای آن کمک کند. این بدان علت است که ذخایر نفت خام اوپک بخاطر سطح تولید نیجریه و لیبی – که از پایبندی به توافق نفتی اوپک مستثنی هستند – همچنان در سطح بالایی قرار دارد. زیاد کردن فعالیت های حفاری آمریکا هم در این مسئله بی‌تأثیر نبوده است.

همچنین اکوادور که یکی از کشورهای کوچک عضو اوپک هست، اعلام کرد بخاطر کسری بودجه کشور نمی تواند به توافق نفتی اوپک مبنی بر کم کردن روزانه 26000 بشکه نفت پایبند باشد.

به دنبال نامشخص بودن تصمیم بانک مرکزی آمریکا در خصوص زیاد کردن قیمت بهره در امسال میلادی، ارزش دلار به پایین ترین سطح در 10 ماه گذشته رسید و بهای طلا همچنان با ثبات همراه بود. بر این اساس، بهای هر اونس طلای آمریکا تحویل ماه اوت همچنان عوض کردن نکرده 1233.80 دلار معامله شد.

انتهای پیام/

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت به نقل از رویترز، به دنبال زیاد کردن تقاضای نفت در بازار چین، بهای طلای سیاه امروز (سه شنبه) با

بهای نفت اندکی زیاد کردن یافت

واژه های کلیدی: سال میلادی | میلادی | روزانه | آمریکا | همراه | مرکزی | توافق | بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *