خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اعلام آمادگی ایتالیا جهت کمک به کم کردن تنش ها و حل بحران قطر

وزیر خارجه ایتالیا در دیدار با همتای قطری خود، بر آمادگی کشورش جهت کمک به کم کردن تنش ها در خلیج فارس تاکید کرد.

اعلام آمادگی ایتالیا جهت کمک به کم کردن تنش ها و حل بحران قطر

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان، ‘آنجلینو الفانو’ وزیر خارجه ایتالیا در دیدار با همتای قطری خود ضمن حمایت از میانجیگری کویت جهت حل بحران قطر، بر آمادگی کشورش جهت کمک به کم کردن تنش ها در خلیج فارس تاکید کرد.
وزیر خارجه ایتالیا شامگاه شنبه در دیدار با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی همتای قطری که بعد از آمریکا به رم سفر کرده است،گفت: دولت ایتالیا با نگرانی و دقت تحولات مربوط به بحران قطر را دنبال می کند و آماده کمک به هر اقدامی با نشانه رسیدن به گفت گو و کم کردن تنش ها میان بازیگران درگیر است.
وی افزود: ایتالیا در تماس با کشورهای درگیر است و از تمام طرفین می خواهد تا از هر اقدامی که منجر به شدت یافتن اوضاع شود، پرهیز کنند.
محور دیدار میان وزیران خارجه ایتالیا و قطر بحران منطقه خلیج فارس و سایر کشورهای عضو شورای همکاری بود. الفانو دردیدار با آل ثانی همچنین ابراز امیدواری جهت کم کردن هرچه سریعتر تنش ها کرده و از میانجیگری کویت به عنوان مدیر دوره شورای همکاری خلیج فارس حمایت کامل کرد.
محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر امور خارجه قطر روز شنبه در شهر رم با بیان اینکه خواسته های کشورهای تحریم کننده ناقض حاکمیت ملی ما هست، اعلام کرد که دوحه این شروط را نخواهد پذیرفت.
وی تصریح کرد: با این وجود دوحه آماده است درخصوص شکایت هایی که همسایه های عربش دارند با آن ها گفت و گو کند.
انتهای خبر/

واژه های کلیدی: شورای همکاری خلیج فارس | وزیر امور خارجه | ایتالیا | همکاری | آمادگی | اخبار بین الملل | قطر | حل بحران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *