خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

اشتباهی که اگر ترامپ مرتکب شود به قیمت استیضاحش تمام خواهد شد!

به باور منتقدان، دونالد ترامپ با اخراج مسئول تحقیق راجع به دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، زمینه استیضاح خود را فراهم می‌کند.

اشتباهی که اگر ترامپ مرتکب شود به قیمت استیضاحش تمام خواهد شد!

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ پایگاه اینترنتی هیل در مطلبی نوشت: با شروع فعالیت «رابرت مولر»، مسئول خاص هدایت تحقیق راجع به ادعای دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، زمزمه هایی مبنی بر اینکه «دونالد ترامپ»، مدیر جمهور این کشور، او را نیز همانند «جیمز کومی»، مدیر اخراج شده است اف بی آی کنار بگذارد، به گوش می رسد.
بسیاری از مقامات سیاسی از جمله «سارا سندرز»، سخنگوی کاخ سفید و «پال رایان»، مدیر مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرده اند مدیر جمهور قصد برکناری مسئول تحقیقات راجع به مداخله احتمالی روسیه در انتخابات را ندارد. این در حالی است که بسیاری از کارشناسان معتقدند ترامپ و نزدیکان او عادت به اخراج افرادی دارند که به دنبال افشای ارتباط مدیر جمهور آمریکا با روس ها هستند.
با گزینش رابرت مولر جهت تحقیق در باره مداخله روسیه در انتخابات آمریکا، ترامپ در وضع دشواری قرار خواهد گرفت. چراکه مدیر جمهور آمریکا در گذشته افراد زیادی را که قصد برملاکردن روابط او با روسیه را داشته اند، برکنار کرده هست. این اشتباهی است که اگر ترامپ بار دیگر مرتکب شود، استیضاح وی را به دنبال خواهد داشت.
منتقدان ترامپ بر این باورند که باقی ماندن مولر در این سمت و روشن شدن عنوان دخالت روسیه در انتخابات آمریکا به دو علت به نفع ترامپ هست. علت نخست آنکه از منفور شدن بیش از پیش ترامپ در چشم آمریکایی ها جلوگیری می شود. در حال حاضر، میزان محبوبیت ترامپ به پایین ترین سطح نسبت به دیگر روسای جمهور آمریکا واقع شده است است و روشن شدن عنوان دخالت روسیه در انتخابات این کشور می تواند تا حدودی روند رو به رشد منفور شدن ترامپ را کنترل کند. علت دوم اینکه ترامپ شاهد شدت یافتن اعتراضات در کابینه خود و استعفای آن ها نخواهد بود.
بسیاری از مردم آمریکا نیز بر این باور هستند که ترساندن مولر به اخراج و یا ارعاب مدیر سابق اف بی آی و تیم مشاوره اش از سوی ترامپ روشی جهت نفوذ به روند تحقیقات در این زمینه هست. به عقید آن ها این امر ممانعت از اجرای عدالت است و این زمینه ساز استیضاح وی خواهد شد.
نتایج تحقیقات مولر راجع به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آخرین ضربه به ترامپ خواهد بود و اخراج وی قطعیت دخالت مسکو در انتخابات آمریکا و زمینه استیضاح ترامپ را رقم می زند؛ بنابراین آینده نگری می شود ترامپ به منظور جلوگیری از فشارهای سیاسی و حقوقی که او و جمهوری خواهان کنگره را نشانه قرار می دهد، از اخراج مولر صرف نظر کند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: انتخابات ریاست جمهوری آمریکا | انتخابات ریاست جمهوری | انتخابات آمریکا | دونالد ترامپ | انتخابات | آمریکایی | آمریکا | تحقیقات | استیضاح | سیاسی | روسیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *