خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

استفاده از سوخت و موتور تازه در موشک خرمشهر

فرمانده هوافضای سپاه از استفاده نوع تازه سوخت و موتور در موشک خرمشهر خبر داد.

استفاده از سوخت و موتور تازه در موشک خرمشهر

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که صبحگاه امروز (دوشنبه سوم مهر) در شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور عزیزمان ایران برگزار شد، اظهار کرد: خوب است که با برپایی چنین مراسم‌هایی گذشته کشور را مرور کنیم، دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای بی نظیر است که مربوط به گذشته نیست و هنوز می توانیم از آن استفاده کنیم.

فرمانده هوافضای سپاه ادامه داد: ما به فاصله کمتر از ١٩ ماه شاهد یک جنگ گسترده عیله ملت کشور عزیزمان ایران بودیم که یک طرف آن کشوری بود که اوضاع مناسبی نداشت در حالی که عراق از قبل خود را اماده کرده بود و ارتش تا دندان مسلح داشت و در طول جنگ نیز حمایت کشور‌های غربی و منطقه‌ای را چه از لحاظ منابع مالی و چه از لحاظ سلاح به همراه داشت.

وی راجع به حمایت‌های آمریکا از صدام گفت: آمریکا در ان وقت پشتیبانی تمام عیار اطلاعاتی را از عراق انجام داد و حتی وارد با جنگ مستقیم با کشور عزیزمان ایران شد.

استفاده از سوخت و موتور تازه در موشک خرمشهر

سردار حاجی‌زاده تاکید کرد: هر کسی جنگ کشور عزیزمان ایران و عراق را بهواند متوجه مَی شود که این جنگ را نمیتوان با هیچ حساب ریاضی جواب نمی‌دهد آیا که این جنگ یک معادله با چندین مجهول است.

فرمانده هوافضای سپاه با بیان این که ما جنگ را با شرایطی اغاز کردیم که تحریم بودیم، ولی در آخر توانستیم خودکفا شویم، ادامه داد: عنصرهای سپاه پاسداران کاملا معمولی و بدون تجربه جنگی کافی وارد میدان شدند و با ارتش که نبود هزاران مستشار را تجربه می‌کرد جنک را مدیریت کردند که نتیجه ان بعد جنگ با تجربه ان وقت تشکیل تیپ‌ها و لشکر‌های زرهی شد.

وی به بیان این عنوان که در وقت جنگ بود که سپاه آموزش دید و ارتش خودکفا شد، گفت: این جنک جهت ما ترساندن بود، ولی با نگاه انقلابی و جهادی و بکارگیری نیرو‌های با ایمان و اقتدا با رهبری ان را به وقت بدل کردیم.

سردار حاجی زاده با طرح این پرسش که ایا این الگو و روش جهت ما ثروت نیست و ایا ما نمی‌توانیم پرسشها دیگر کشور را با این الگو حل کنیم، ادامه داد: بعد از آخر جنگ کار جهت ما تمام نشد و این نگاه امروز نیوجود دارد که باعث شده است در هر سال در حوزه نظامی دستاورد جدیدی داشته باشیم، جنگ هنوز جهت ما تمام نشده است.

فرمانده هوافضای سپاه از استفاده نوع تازه سوخت و موتور در موشک خرمشهر خبر داد.

وی عنوان کرد: روزی که قطعانه پذیرفته شد شهید تهرانی مقدم گفت: جنگ تمام شد، ولی باید کار جهت ما تمام نشده و باید کاری کنیم که اگر روزی رژیم صهیونیستی و یا هر کشور دیگری خواست با ما حمله کند جواب دندان شکنی به أو بدهیم.

سردار حاجی زاده راجع به موشک خرمشهر گفت: در رونمایی اخیر، موشکی با طول ١٣ متر رونمایی شد کهاد این نظر با شهاب ١ برابری مَی کند، ولی ان موشک ٣٠٠ کیلومتر برد داشت، ولی این موشک ٢ هزار کیلومتر و توان عبور ازسامانه‌های دفاعی را دارد و از سوخت و موتور تازه در موشک خرمشهر استفاده شده است هست. این یعنی جنگ جهت ما هنوز ادامه دارد.

در حال تکمیل/

واژه های کلیدی: سپاه پاسداران | استفاده | خرمشهر | آمریکا | دندان | ایران | سردار حاجی زاده | موشک خرمشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *