خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

استعفای عضو حزب یوکیپ انگلیس در پی نامزدی یک اسلام‌ستیز جهت ریاست این حزب

در پی تأیید نامزدی یک سیاستمدار اسلام‌ستیز جهت ریاست حزب استقلال انگلیس، یکی از نمایندگان این حزب در پارلمان اورپا از سمت خود کناره‌گیری کرد.

استعفای عضو حزب یوکیپ انگلیس در پی نامزدی یک اسلام‌ستیز جهت ریاست این حزب

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان؛ به نقل از گاردین، در پی تأیید نامزدی یک سیاستمدار اسلام‌ستیز جهت ریاست حزب راستگرای استقلال پادشاهی متحد در انگلیس (که به اختصار یوکیپ نامیده می‌شود)، مایکل (مایک) هوکِم، یکی از اعضای حزب یوکیپ و نماینده این حزب در پارلمان اروپا، از سمت خود کناره‌گیری کرد.

مایک هوکم علت استعفای خود از معاونت کمیته اجرایی حزب یوکیپ (در پارلمان اروپا) را اعلام حمایت استوارت اگنی، مدیر این کمیته، از نامزدی «آن ماری واترز»، سیاستمدار اسلام‌ستیز انگلیسی، جهت ریاست این حزب اعلام کرد. علی رغم مخالفت بعضی از اعضای حزب یوکیپ با نامزدی واترز جهت ریاست حزب یوکیپ، کمیته اجرایی این حزب روز گذشته نامزدی او را تأیید و نامش را در فهرست 11 نفره نهایی قرار داد.

انتخابات درون‌حزبی یوکیپ جهت تعیین رهبر این حزب ماه آینده میلادی برگزار خواهد شد. نایجل فراژ، مدیر پیشین حزب یوکیپ انگلیس که در پارلمان این کشور هیچ نماینده‌ای ندارد، اعتقاد است تبدیل شدن این حزب به یک حزب اسلام‌ستیز به منزله آخر عمر آن خواهد بود.

استعفای عضو حزب یوکیپ انگلیس در پی نامزدی یک اسلام‌ستیز جهت ریاست این حزب

این در حالی است که واترز بارها در اظهاراتی توهین‌آمیز به دین مبین اسلام، خصومت خود را با پیروان این دین آسمانی ثابت کرده است.

انتهای پیام/

استعفای مایک هوکم از حزب استقلال انگلیس در پی تأیید نامزدی یک سیاستمدار اسلام‌ستیز جهت ریاست این حزب

واژه های کلیدی: انگلیسی | استقلال | نامزدی | انگلیس | انگلیسی | اسلام | اروپا | اخبار بین الملل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *