خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

از روحانی میخواهیم به شعارهایش وفادار باشد

عضو فراکسیون امید گفت: روحانی در وقت تبلیغات انتخاباتی تعهدهایی به مردم داد و ما از وی می خواهیم به شعارهایی که داده وفادار باشد و عهد و پیمانش را فراموش نکند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ حجت الاسلام احمد مازنی نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس شورای اسلامی در همایش مطالبات اصلاحات از دولت اعتدال که امشب (سه شنبه 16خرداد) برگزار شد،اظهار داشت:اعتدال گفتمان نیست بلکه یک خط مشی است و این خط مشی هم به علت افراط گری هایی که در جامعه از جریان های متفاوت صورت گرفته بود به عنوان خط مشی انتخابی اکثریت عقلای جامعه پذیرفته شد.

عبارات مهم : دولت روحانی – ایران
وی ادامه داد:هم اصلاح طلبان و هم بخش قابل توجهی از اصولگرایان به ائتلافی پیوستند که به عنوان ائتلاف حامیان دولت نام گرفت و دولت روحانی محصول این ائتلاف هست.

عضو فراکسیون امید افزود: در آستانه تشکیل دولت دوازدهم به نظر می رسد آقای روحانی به گفتمان اصلاحات هم در بیان، هم در شعارها و تا حدودی در واکنش‌ها نزدیک تر شده است است.

وی تصریح کرد: آقای ناطق نوری را به عنوان اصولگرای معتدل در کنار ایشان می بینیم و مرحوم هاشمی که سرو اعتدال در بین عقلا بود.

مازنی گفت: مهمترین مساله فرهنگی ما پایبندی به قول و قرارها و عهد و پیمان هاست. با مسئله عهدشکنی در جامعه مواجهیم و خیلی راحت از کنار عهد و پیمان هایمان عبور می کنیم.

عضو فراکسیون امید اضافه کرد: روحانی در وقت تبلیغات انتخاباتی تعهدهایی به مردم داد و ما از وی می خواهیم به شعارهایی که داده وفادار باشد و عهد و پیمانش را فراموش نکند.

نماینده مردم پایتخت کشور عزیزمان ایران افزود: در گفتمان اصلاحات این مساله مطرح شده است که کار فرهنگی را به اهل فرهنگی بسپاریم ،متاسفانه اهل فرهنگ و هنر مورد بی احترامی واقع می شوند.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: دولت روحانی | ایران | مازنی | نماینده مردم تهران | مطالبات اصلاحات | روحانی | هاشمی | ناطق نوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *