خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ارسال کاروان مواد غذایی به دیرالزور بعد از سه سال محاصره

شبکه تلویزیونی المیادین از ورود نخستین محموله کمک های غذایی به شهر دیرالزور سوریه بعد از سه سال محاصره از سوی داعش خبر داد.

ارسال کاروان مواد غذایی به دیرالزور بعد از سه سال محاصره

به گزارش گروه بین‌الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، بعد از سه سال محاصره شهر دیرالزور بوسیله گروه تروریستی داعش، کاروان مواد غذایی و کمکهای بشردوستانه با 30 کامیون به این شهر رسید.

این کمکها در حالی به محله های متفاوت دیرالزور رسید که گروه تروریستی داعش به مدت سه سال این شهر را در محاصره خود قرار داده بود و مانع از رسیدن کمکهای بشردوستانه به آن می شد. «روا بحسون» خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی گفت: نخستین کاروان مواد غذایی به شهر دیر الزور با 30 دستگاه کامیون مواد غذایی متنوع بعد از گذشت بیش از سه سال محاصره وارد این شهر شد. گروه تروریستی داعش همه راههای زمینی این شهر را بسته بود و این شهر را بطور کامل در محاصره قرار داده بود.

استاندار دیرالزور نیز تاکید کرد: این کاروان کمکهای مواد غذایی نخستین کاروانی است که قرار است مواد غذایی و ملزومات پزشکی و مواد مورد نیاز را به مردم این شهر برساند تا بار دیگر زندگی عادی را به این شهر بازگرداند. این در حالی است که اداره تجارت داخلی و حمایت از مصرف کننده و موسسه بازرگانی سوریه تاکید کرده اند همه نیازها و مایحتاج غیرنظامیان در این شهر برآورده خواهد شد.

ارسال کاروان مواد غذایی به دیرالزور بعد از سه سال محاصره

سرلشکر محمد سمره استاندار دیرالزور در مصاحبه با خبرنگار المیادین گفت: «بنا به دستور نخست وزیر سوریه به همه وزارتخانه ها، مایحتاج مردم در زمینه های بهداشتی و سوخت ارسال خواهد شد. لوزام التحریر نیز جهت دانش آموزان ارسال خواهد شد. تا کنون 30 کامیون حامل مواد غذایی و میوه و سبزیجات جهت مردم ارسال شده است است».

یکی از مردم شهر دیرالزور نیز گفت: «به همت ارتش سوریه بزرگراه بسیار ایمن شده است است همه در اینجا بحمدالله ایمن هستیم.»
خبرنگار المیادین افزود: دولت سوریه همه امکانات خود را بسیج کرده است تا شبکه های برق و آبرسانی و بزرگراه ها بازسازی شود سوخت و گاز جهت مصرف منازل به مردم ارسال می شود.

انتهای پیام/

ورود نخستین محموله مواد غذایی به دیرالزور سوریه بعد از سه سال محاصره

واژه های کلیدی: گروه تروریستی داعش | شبکه تلویزیونی | مواد غذایی | دیرالزور | خبرنگار | کامیون | سوریه | ارسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *