خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

احتمال منتفی شدن طرح پرسش از مدیر جمهور

نماینده مردم خمین گفت: با اهتمام بانک مرکزی به بازگرداندن سرمایه سپرده‌گذاران طرح پرسش از مدیر جمهور در مجلس دیگر موضوعیت ندارد.

احتمال منتفی شدن طرح پرسش از مدیر جمهور

ابراهیم رضایی نماینده مردم خمین در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ با بیان اینکه بنده هم طرح پرسش از مدیر جمهور راجع به موسسات مالی و اعتباری را امضا کرده‌ام، گفت: نشانه مهم ما از این اقدام روشن شدن اوضاع سپرده‌گذارانی است که اموال خود را به موسسات مالی و اعتباری سپرده‌اند ولی کسی جواب روشنی به آنان نمی‌دهد.

وی با اشاره به حضور مدیر بانک مرکزی در مجلس و بیان توضیحاتی راجع به آخرین کارها صورت گرفته در خصوص موسسات مالی و اعتباری یادآور شد: در آن جلسه سیف به به سوالات نمایندگان پاسخ داد و قرار بر این شد که مسئله سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری هر چه سریعتر حل و فصل شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: با شرایط فعلی و اهتمام بانک مرکزی به بازگرداندن سرمایه سپرده‌گذاران طرح پرسش از مدیر جمهور در مجلس دیگر موضوعیت ندارد.

احتمال منتفی شدن طرح پرسش از مدیر جمهور

رضایی با بیان اینکه بسیاری از درخواست‌کنندگان طرح پرسش از مدیر جمهور امضاهای خود را بعد گرفته‌اند، گفت: ما هنوز امضای خود را بعد نگرفته‌ایم ولی مانند گذشته پیگیر پرسش از مدیر جمهور راجع به موسسات مالی و اعتباری نیستیم آیا که بانک مرکزی قول داده ظرف سه ماه آینده مشکلی تحت عنوان موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

پس گرفتن امضاهای طرح پرسش از مدیر جمهور

واژه های کلیدی: مرکزی | رضایی | اخبار سیاسی | مجلس شورای اسلامی | سپرده گذاران موسسات اعتباری |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *