خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

ابلاغ تکالیف و طرح‌های اولویت دار ۱۰ دستگاه اجرایی جهت اجرا در سال ۹۶

معاون اول رییس جمهوری و رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی تکالیف و طرح های اولویت دار 10 دستگاه اجرایی جهت اجرا در سال 96 را ابلاغ کرد.

ابلاغ تکالیف و طرح‌های اولویت دار ۱۰ دستگاه اجرایی جهت اجرا در سال ۹۶

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، طرح ها و تکالیف این 10 دستگاه اجرایی به صورت جداول در پایگاه اطلاع رسانی انتشار یافته است.
گفتنی است در ابلاغیه های فوق بر موارد ذیل تاکید شده است است:
* اجرای موارد زیر از سوی دستگاه مجری جهت عملیاتی کردن این طرح ها مهم است:

عبارات مهم : اجرای طرح – دستگاه
1) طرح های مصوب جهت اجرا در سال 1396 باید از سوی دستگاه مجری با اولویت و در چارچوب «نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی» اجرا و تکمیل شوند. بدیهی است کلیه مسوولیت ها از وقت ابلاغ تا اتمام طرح بر عهده دستگاه مجری خواهد بود.

2) دستگاه مجری، با قید فوریت حداکثر ظرف مدت یک هفته جهت تسریع در اجرای هر یک از آنها نسبت به صدور حکم جهت معاون و یا معاونین ذیربط خود و یا مقام هم تراز به عنوان مجری اقدام و به دبیرخانه ستاد معرفی کند.
3) مجری منصوب از سوی وزیر یا بالاترین مقام «دستگاه مجری»، موظف است تا انتهای اردیبهشت ماه امسال جهت هر یک از طرح ها در چارچوب منشور طرح مندرج در «نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی»، «برنامه عملیاتی» تهیه و بعد از تایید مدیر دستگاه اجرایی به دبیرخانه ستاد ارائه کند.
4) تامین منابع مالی مورد نیاز جهت اجرای هر یک از طرح های مصوب بر عهده «دستگاه مجری» است و مجری باید در چارچوب اعتبارات، وظایف و اختیارات دستگاه مجری، کلیه کارها مورد نیاز را جهت تامین مالی طرح به نحوی به عمل آورد که طرح طبق زمانبندی مصوب اجرا شود.
5) «دستگاه مجری» موظف است به صورت ماهانه گزارش کارها به عمل آمده جهت اجرای هر یک از طرح ها و عملکرد را در چارچوب «نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی» و شاخص های مصوب ستاد به طور مستمر به دبیرخانه ستاد ارسال کند.
* کلیه دستگاه های اجرایی بالاخص نظام بانکی کشور موظف به انجام همکاری های مورد نیاز با «دستگاه مجری» جهت اجرای پروژه های اولویت دار «مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی» جهت اجرا در سال 1396 می باشند. طراحی سازوکار مورد نیاز جهت تحقق همکاری های یکسان با سایر دستگاه ها بر عهده «دستگاه مجری» است.
* اجرای هر یک از طرح ها بر اساس «نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی» و مصوبات ستاد، به وسیله دبیرخانه ستاد مورد پایش قرار می گیرد. جهت نظارت بر اجرا و حصول اطمینان از پیشرفت طرح های مصوب، دیدار های میدانی به صورت اتفاقی حسب مورد به وسیله دبیرخانه انجام خواهد شد و بعد از ارزیابی عملکرد، تشویق و یا تنبیه مجری در دستور کار ستاد قرار می گیرد.
* دبیرخانه ستاد بعد از بررسی گزارش های واصله از «دستگاه مجری» و مستندات مربوط، عنوان را جهت پیگیری اجرای طرح ، پیگیری به نحوه اجرا و بررسی پرسشها و اتخاذ تصمیمات مقتضی جهت پیشبرد طرح در دستور کار «نشست سه جانبه مدیر ستاد، دستگاه مجری و دبیرخانه ستاد» قرار می دهد.
* مورد نیاز است نتیجه کارها انجام یافته در ارتباط با مصوبات ابلاغی به اینجانب گزارش شود.
لازم به ذکر است این تصویب نامه ها و تصویب نامه های سایر دستگاه های اجرایی که خبر آنها در روزهای گذشته منتشر شد، در تاریخ 1396.2.13 به طور رسمی از سوی معاون اول رییس جمهوری به دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است است.

انتهای خبر /

واژه های کلیدی: اجرای طرح | دستگاه | اقتصاد | اسحاق جهانگیری | معاون اول مدیر جمهوری | طرح های دستگاه های اجرایی |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *