خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

فعالیت‌های هسته‌ای کشور عزیزمان ایران طبق محدوده‌های مشخص‌شده در برجام است / آژانس

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش فصلی خود بار دیگر تأیید کرده که فعالیت‌های هسته‌ای کشور عزیزمان ایران طبق محدوده‌های مشخص‌شده در توافق هسته‌ای این کشور با گروه 1+5 بوده هست.

فعالیت‌های هسته‌ای کشور عزیزمان ایران طبق محدوده‌های مشخص‌شده در برجام است / آژانس

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش فصلی خود که روز جمعه به اعضای شورای حکام ارائه شده است بار دیگر تأیید کرده که فعالیت های هسته ای کشور عزیزمان ایران طبق محدوده های مشخص شده است در توافق هسته ای این کشور با گروه 1+5 بوده هست.
آژانس همچنین در این گزارش تصریح کرده که میزان ذخائر آب سنگین کشور عزیزمان ایران نزدیک به سقف تعیین شده است در برجام هست.

عبارات مهم : توافق – تاریخ
این دومین گزارش فصلی آژانس بعد از روی کار آمدن دونالد ترامپ، مدیر جمهور آمریکا است که توافق هسته ای با کشور عزیزمان ایران را «بدترین توافق به دست آمده از طریق مذاکره» خوانده هست.

در این گزارش تأکید شده است میزان ذخائر اورانیوم کم غنای کشور عزیزمان ایران تا تاریخ 27 مه 79.8 کیلوگرم است که بسیار پایین تر از 202.8 کیلوگرم سقف تعیین شده است در توافق هسته ای هست. ضمن اینکه میزان غنی سازی کشور عزیزمان ایران از محدوده 3.67 درصد مورد توافق در برجام بالاتر نرفته هست.

گزارش نهاد دیده بان هسته ای شرکت ملل به علاوه حاکی است میزان ذخائر آب سنگین کشور عزیزمان ایران در تاریخ 16 مه برابر با 128.2 تن است که اندکی کمتر از سقف 130 تن معین شده است در توافق هسته ای است.

گفتنی هست؛ آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش های قبلی خود نیز پایبندی کشور عزیزمان ایران به مفاد توافق برجام را تأیید کرده است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: توافق | تاریخ | ایران | انرژی | آژانس | انرژی هسته ای | فعالیت های هسته ای ایران | آژانس بین المللی انرژی اتمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *