خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آمریکا دشمن قسم خورده کشور عزیزمان ایران است

دوستی گفت: تحریم هایی که به طور مداوم در کنگره آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران مطرح شده است و به تصویب میرسد نمونه ای دیگر از بدعهدی های پسابرجامی آمریکا است.

آمریکا دشمن قسم خورده کشور عزیزمان ایران است

اسماعیل دوستی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ با تاکید بر اینکه آمریکا دشمن قسم خورده کشور عزیزمان ایران است گفت: این کشور به منظور آن که راه پیشرفت کشور عزیزمان ایران را سد کند، کارها زیادی را در دوران پسابرجام انجام میدهد! به عنوان مثال به طور مداوم تلاش بر آن دارد که با کشورهای اروپایی و منطقه مشورت کرده و آنها را به اتحاد علیه کشور عزیزمان ایران دعوت کند.

دوستی تصریح کرد: تحریم هایی که به طور مداوم در کنگره آمریکا علیه کشور عزیزمان ایران مطرح شده است و به تصویب میرسد نمونه ای دیگر از بدعهدی های پسابرجامی آمریکا است.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با اشاره به اینکه پیش از اجرایی سازی برجام قادر نبودیم که نفت کشورمان را در بازار جهانی به آسانی به فروش برسانیم ، خطران نشان کرد: از سویی دیگر در آن دوره پرسشها عدیده ای در بازار دارو وجود داشت، که اکنون به واسطه اجرایی شدن برجام این معضلات از بین رفته است.

آمریکا دشمن قسم خورده کشور عزیزمان ایران است

وی راجع به تغیر شاخصه های اقتصادی در کشور و بدعهدی های آمریکا بعد از اجرایی شدن توافق نامه برجام گفت: کشور عزیزمان ایران به واسطه اجرایی سازی این قطعنامه به توفیق هایی دست یافته، از جمله آن که دنیا غرب کشور عزیزمان ایران را به عنوان یک کشور هسته ای با توان و بنیه ای منسجم پذیرفته است.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: پسابرجام | آمریکا | مرکزی | دوستی | بازار | ایران | اعتماد | برجام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *