خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آمریکا با ادامه تحریم‌ها علیه کشور عزیزمان ایران تنها خود را منزوی می‌کند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا با ادامه تحریم‌های یکجانبه علیه کشور عزیزمان ایران منزوی می‌شود.

آمریکا با ادامه تحریم‌ها علیه کشور عزیزمان ایران تنها خود را منزوی می‌کند

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکلهای گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان، علی اکبر ولایتی مدیر مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، در حاشیه دیدار با سفیر چین در کشور عزیزمان ایران که امروز پنج‌شنبه (12 مرداد ماه) برگزار شد در جمع خبرنگاران، راجع به جلسه با سفیر چین اظهار داشت: جلسه امروز حاوی خبر مثبتی جهت بنده راجع به پرسشها سوریه بود.

وی افزود: روابط کشور عزیزمان ایران و چین روند رو به رشدی دارد به طوری که در 6 ماه اول سال 2017 در مقایسه با 6 ماه مشابه در سال قبل حجم مراودات کشور عزیزمان ایران با چین زیاد کردن 31 درصدی داشته است.

ولایتی تصریح کرد: از همکاری‌های دو جانبه میان کشور عزیزمان ایران و چین می‌توان به تأسیس کارخانه آلومینیوم، صنایع پتروشیمی در عسلویه، پاکسازی و بروز رسانی پالایشگاه آبادان، دو خطه کردن راه آهن پایتخت کشور عزیزمان ایران – مشهد و پایتخت کشور عزیزمان ایران – اصفهان اشاره کرد و امید است این همکاری روند رو به‌رشدی داشته باشد.

آمریکا با ادامه تحریم‌ها علیه کشور عزیزمان ایران تنها خود را منزوی می‌کند

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، بیان داشت: در رابطه با همکاری چین و کشور عزیزمان ایران در منطقه گام‌های آشکار و مهمی شروع شده است و نماینده دولت چین جهت پیشبرد امور سوریه به کشور عزیزمان ایران سفر کرده است و گفتگو در زمینه پرسشها سوریه بین چین و کشور عزیزمان ایران در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: ما از مقامات چینی درخواست کردیم که همکاری بین دو کشور فراتر از پرسشها سوریه پیش برود و در ارتباط با پرسشها غرب آسیا و شمال آفریقا همکاری‌های مناسبی را صورت دهیم.

ولایتی تأکید کرد: بدون تردید رفت و آمد بین دو کشور در آینده‌ای نزدیک زیاد کردن خواهد یافت و فرستاده چین به منظور حضور در مراسم تحلیف مدیر جمهور دولت دوازدهم در پایتخت کشور عزیزمان ایران حضور خواهد یافت.

ولایتی در پاسخ به این پرسش که ترامپ شب گذشته تحریم‌های علیه کشور عزیزمان ایران را امضا کرده و کشور عزیزمان ایران باید در این زمینه چه واکنشی داشته باشد، گفت: به نظر می‌رسد که سیاست‌های دولت تازه آمریکا دچار یک افول و سیری به سمت قهقرا شده است است و آمریکایی‌ها هر چه زیاد دست به چنین اقداماتی بزنند منزوی‌تر خواهند شد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا با ادامه تحریم‌های یکجانبه علیه کشور عزیزمان ایران منزوی می‌شود.

وی افزود: کشور کشور عزیزمان ایران به تحریم‌های آمریکا از وقت پیروزی انقلاب تا کنون عادت دارد و آموخته که پرسشها خود را از راه‌های میان‌بر دیگری حل کند و این گونه نیست که اگر ایالت متحده ما را تحریم کند کشور عزیزمان ایران به طور کامل محروم خواهد شد، بلکه کشورهای دیگری مانند چین، روسیه و بعضی کشورهای اروپایی هستند که با ما همکاری‌های مشترکی دارند.به عنوان مثال همکاری کشور عزیزمان ایران با فرانسه، آلمان، چین و روسیه رو به زیاد کردن است و بسیاری از خلاء‌های ناشی از تحریم‌ها به این واسطه ترمیم خواهند شد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد: بدون تردید این نوع سختگیری‌های آمریکا در نهایت به انزوای این کشور منجر خواهد شد و ما با تقویت اقتصاد مقاومتی که روش مهم جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران هست، می‌توانیم با این نوع تحریم‌ها مقابله کنیم البته آمریکا بیش از آنکه بخواهد به دنبال اثرگذاری اقتصادی باشد در صدد اثرگذاری روانی است.

ولایتی بیان داشت: اگر مقامات آمریکا فکر می‌کنند که با این تحریم‌ها می‌توانند نفوذ منطقه‌ای از دست رفته خود را بازگردانند، اشتباه می‌کنند و هر روز که می‌گذرد مردم منطقه و دنیا اسلام از سیاست‌های آمریکا و مدیر جمهور این کشور زیاد متنفر خواهد شد.

وی ادامه داد: به صراحت می‌گویم که آنها فکر می‌کنند، می‌توانند مانع از استمرار ارتباط استراتژیک ایران، سوریه، عراق، لبنان و سایر کشورها شوند، ولی دچار غلط های محاسباتی شده‌اند و هر روزی که می‌گذرد قدرت کشور عزیزمان ایران در منطقه زیاد و نفوذ آمریکایی‌ها کمتر می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام، در آخر گفت: بی‌شک این تدابیر آمریکا نتیجه تصویر خواهد داشت و بر همگان واضح است که مجموعه اتحادیه اروپا و دیگر کشورها از سیاست‌های اقتصادی و تحریم‌های گسترده علیه کشور عزیزمان ایران و سوریه ناراضی و در حال مقابله با آمریکایی‌ها راجع به این تحریم‌ها هستند و مورد نیاز است که آمریکا بداند پیروز واقعی این میدان نبرد جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران است.

انتهای پیام/

آمریکا با ادامه تحریم‌ها علیه کشور عزیزمان ایران تنها خود را منزوی می‌کند

روابط کشور عزیزمان ایران و چین روند رو به رشدی دارد

واژه های کلیدی: آمریکایی | آمریکا | تحقیقات | اقتصادی | سیاست | سوریه | ایران | همکاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *