خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آقای سیف! آیا چوب حراج به سرمایه اجتماعی مملکت می‌زنید

نماینده نوشهرگفت: آقای سیف همین را می‌خواستید که مردم را به خیابان بکشید، آیا چوب حراج به سرمایه اجتماعی این مملکت می‌زنید.

آقای سیف! آیا چوب حراج به سرمایه اجتماعی مملکت می‌زنید

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی گروه تحریریه سایت جوان؛ قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر و چالوس در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز (چهارشنبه 21 تیرماه) خطاب به مدیر جمهور گفت:‌ ابتدا گزینش مجدد شما را از سوی مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی تبریک گفته و خدا را شکر می‌کنم که مجددا مورد اعتماد مردم قرار گرفتید.

وی تصریح کرد: امید است مدیر جمهور تمام تلاش خود را جهت حفظ آرامش و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بکند، تمام دستگاه‌ها باید جهت موفقیت دولت همراهی کرده و از ایجاد هرگونه تفرقه و شکاف پرهیز کنند.

نماینده مردم نوشهر وچالوس تأکید کرد:‌ فساد سیستمی، سیاسی و اقتصادی طی چهل سال گذشته وجود دارد، ما ستادی با نام ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که متشکل از روسای سه قوه بوده ایجاد کردیم، کارآرایی این ستاد را اگر نگویم صفر است حداقل تاکنون بی‌ثمر دیده شده است است.

آقای سیف! آیا چوب حراج به سرمایه اجتماعی مملکت می‌زنید

وی در ادامه افزود: آیا از راهکارهای بعضی کشورهای مترقی سود نجوییم به قول حضرت علی (ع) تمام هنر حکومت در شفافیت آن هست، حکومت باید در ظرف شیشه‌ای زمامداری کند و حکمران خوب حکمرانی است که مردم از پشت شیشه شفافیت را شاهد باشند. یکی از مواردی که دنیا غرب جهت مبارزه با فساد از آن سود جسته است رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی هستند و ما باید با رسانه‌ها و افرادی که جهت مبارزه با فساد کمک می‌کنند امتیازی قرار دهیم.

احمدی‌لاشکی بیان داشت:‌ در همین کشور شیطان بزرگ آمریکا که نظام سلطه است قانونی وجود دارد که هنگامی که افرادی افشاگری می‌کنند و مقامات را در جریان فسادهایی که قرار است فرارمالیاتی داشته باشند قرار می‌دهند امتیازات اجتماعی جهت آنها در نظر گرفته می‌شود حال چه شده است است که در جمهوری اسلامی ایران بعد از چهل سال ما مردم خود را معترض کرده و با جمهوریت نظام مخالفت می‌کنیم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس اذعان داشت: چه شده است است که رئیس بانک مرکزی با موسسات مالی و اعتباری بعد از سی سال فعالیت این گونه برخورد می‌کند؟ آیا راه سالم‌تر جهت این امر وجود ندارد؟ آیا باید هر روز شاهد اعتراضات مردمی و تظاهرات خیابانی میلیون‌ها نفر از سپرده‌گذاران نسبت به ثامن‌الحجج، کاسپین، توسعه و… در خیابان باشیم که می‌دانیم مربوط به این دولت نیز نیست و از ادوار گذشته به اینجا رسیده است آیا این نابسامانی موجب بی‌اعتمادی نمی‌شود؟

وی بیان داشت: من بارها می‌شنوم که به جای بانک مرکزی می‌گویند دزد مرکزی و مسئول این کار کیست؟ مگر نه اینکه غیر از آقای سیف است؟ آقای سیف همین را می‌خواستید که مردم را به خیابان بکشید که نظام دینی یک نظام ناکارآمد است؟ و اگر هم عده‌ای به خیابان نیامدند در دل با نظام مخالفت کنند. آیا چوب حراج به سرمایه اجتماعی این مملکت می‌زنید.

نماینده نوشهرگفت: آقای سیف همین را می‌خواستید که مردم را به خیابان بکشید، آیا چوب حراج به سرمایه اجتماعی این مملکت می‌زنید.

احمدی‌لاشکی خطاب به مدیر جمهور گفت: لطفا شخصا و به فوریت در ساماندهی موسسات مالی و اعتباری اقدام کنید که فردا دیر است.

نماینده مردم نوشهر وچالوس با اشاره به نکاتی هم راجع به گزینش کابینه دولت دوازدهم بیان داشت: گذشته چراغ راه آینده است دولت تازه را باید متحد و منسجم تشکیل دهید و تمامی دستگاه‌ها موظف به همراهی با آن هستند.

وی ادامه داد: بعضی وزرا در دولت یازدهم پیر بودند آنها را در دولت دوازدهم به جوان تبدیل کنید وزیر باید بدود و توانمندی جسمی و فکری داشته باشد، جوان گرایی کمک بزرگی می‌تواند به دولت باشد.

احمدی‌لاشکی اظهار داشت:‌ همچنین دولت یازدهم به علت ناهماهنگی در بخش اقتصادی در زمینه ایجاد اشتغال ناموفق بود لطفا بخش اقتصاد را یکدست و همدل نمایید تا شاهد چند صدایی از این بخش نباشیم، هرگونه شکاف خود را در بین مردم و دولت نشان خواهد داد.

انتهای خبر/

آقای سیف ساماندهی موسسات مالی و اعتباری را به فوریت دنبال کنید

واژه های کلیدی: انقلاب اسلامی | دولت یازدهم | خیابان | خیابانی | اقتصادی | مرکزی | اسلامی | احمدی‌لاشکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *