خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آغاز تلاش‌ها جهت دستیابی به توافق آتش‌بس در یمن پیش از شروع ماه رمضان

فرستاده خاص شرکت ملل متحد در امور یمن از شروع تلاش‌هایی جهت دستیابی به توافق آتش‌بس در یمن پیش از شروع ماه مبارک رمضان خبر داد.

آغاز تلاش‌ها جهت دستیابی به توافق آتش‌بس در یمن پیش از شروع ماه رمضان

به گزارش گروه بین الملل گروه تحریریه سایت جوان به نقل از العالم ، “اسماعیل ولد الشیخ” فرستاده خاص شرکت ملل در امور یمن اعلام کرد که تمام تلاش خود را جهت توقف درگیری ها در یمن پیش از ماه مبارک رمضان انجام می دهد.
ولد الشیخ تاکید کرد: در حال حاضر در تلاش هستیم تا بتوانیم پیش از شروع ماه مبارک رمضان طرف های درگیر در یمن را مجاب به آتش بس کنیم.

عبارات مهم : جمعیت – میلیون

وی تاکید کرد که این آتش بس می تواند زمینه ساز جهت شروع دور تازه مذاکرات صلح در این کشور و توقف درگیری ها در نقاط متفاوت یمن شود.
ولد الشیخ همچنین تاکید کرد که هیات مامور از جانب شرکت ملل در امور یمن به دنبال یافتن راه حلی جهت بندرالحدیده و آخر درگیری ها در این بندر است.
فرستاده خاص شرکت ملل تصریح کرد که این شرکت با طرح ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی مبنی بر نظارت بر بندر الحدیده و جایگزین شدن به جای نیروهای انصارالله در برابر توقف عملیات نظامی در یمن موافقت کرده است.
وی تصریح کرد: تاکنون بیش از هشت هزار نفر بر اثر جنگ در یمن کشته و بیش از ۴۴ هزار نفر زخمی شده است اند.
ولد الشیخ در ادامه افزود که گروه های یمنی بعد از گفت وگوهای صلح در مسیر تشکیل دولت و حل پرسشها موجود و همچنین انتقال مسالمت آمیز قدرت بودند که اکنون شاهد تکه تکه شدن این کشور به علت درگیر ی های فراوان هستیم.
طبق تازه ترین آمارهای شرکت ملل متحد، حدود ۸۰ درصد از جمعیت یمن (بیش از ۲۱ میلیون نفر) به کمک های انسان دوستانه نیاز دارند.
انتهای پیام/

واژه های کلیدی: جمعیت | میلیون | انتقال | بین الملل | یمن | اسماعیل ولد الشیخ | سازمان ملل | آتش بس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *