خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

کلاسیک | فرزند | تصویر | امتحان | مدل مو خانمانه و مردانه

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

برترین و زیباترین مدل موهای دخترانه و پسرانه جالب و جالب را می توانید در آلبوم اخیر ما دیدن نمایید و از مدلهای آن الگو بگیرید. مدلهای موی بچگانه شیک و بسیار اخیر که مورد دقت والدین عزیز قرار میگیرند این مدل مو بچگانه بسیار شیک و خوشگل می باشند فرزند ها هم باید دارای موی موی جالب و شیک باشند 

چه در روزهای مدرسه و چه در تصویر ها، آیا مدل موی فرزند ها را عوض کردن ندهیم؟ عوض کردن دادن مدل موی فرزند ها ممکن است سخت باشد، به همین علت چند تا از برترین مدل موها را جمع آوری کرده ایم که شما و فرزندتان «دختر و یا پسر» هر دو خوشتان بیاید، بدون این که بخواهید درمورد آن بحث کنید. این مدل ها آنقدر مد روز میباشند که فرزندتان هیجان زده می شود ولی در عین حال آنقدر کلاسیک میباشند که شما بعد از سال ها که تصویر هایشان را میبیند افسوس نخورید.

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

از مدل بامزه «بیبر» تا سبک هایي مثل «باردو» چیزی جهت کودکان با خصوصیات گوناگون در این فهرست ۱۸ تایی وجود دارد. این تصویر ها را مستقیم به آرایشگاه ببرید تا دقیقا همان شکل را درست کنند و یا یکی از مدلهای راحت را در منزل هر روز یا جهت مراسمی خاص امتحان کنید. چه فرزند شما مو هاي روشن، تیره، و یا ضخیم یا نازک و کوتاه یا بلند داشته باشد، ما همه ي طیف ها را پوشش داده ایم تا مطمئن شویم جهت هر نوع مو، یک مدل وجود داشته باشد.

حالا اگر میتوانید، کافیست انها را به مدت طولانی آرام بنشانید تا یکی از این مدلهای بامزه را درست کنید! یک تلفن هوشمند، معمولا می تواند تکنیک خوبی جهت اینکار باشد!

کلاسیک | فرزند | تصویر | امتحان | مدل مو خانمانه و مردانه

۱- مدل مو پیکسی

فکر می کنید دخترتان میتواند یک مدل موی پیکسی پری مثل توئیگی داشته باشد ولی مو هاي خرد کلافه اش میکند؟ این مدل را امتحان کنید تا همان را تقلید کنید، یا مشاهده نمایید شما و فرزندتان، قبل این که به طور دائم موها را به این سبک اصلاح کنید، از آن خوشتان می آید یا نه. خیلی راحت یک تفاوت بزرگ باز کنید

«هر طرف که به او می آید» و آن را به سمت پشت سر ببرید تا دو بخش ایجاد کنید. سپس هر طرف را دم اسبی کنید یا یک حلقه ایجاد کنید تا صاف شوند و خیلی جلب دقت نکنند. در پایان، تمام مو هاي دختر کوچولو را دور خط رویش مو «همان که احتمالا در حالت عادی کلا به سمت پشت می کشید» به پایین بکشید. چه کسی گفته مدل موی فرزند ها نمی تواند از قبل الهام بگیرد؟

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

۲- مدل مو بیبر

مفید، پسرتان میخواهد شبیه جاستین بیبر باشد ولی شما می خواهید مطمئن شوید که او خیلی ژولیده نباشد. این مدل موی دوست داشتنی را جهت پسر فرزند ها امتحان کنید که کاملا کار درستی هست. این تصویر را پیش آرایشگرتان ببرید و مطمئن شوید که از یک ریش تراش بهره گیری کند

کلاسیک | فرزند | تصویر | امتحان | مدل مو خانمانه و مردانه

یا با قیچی موها را به سمت پایین کوتاه کند تا دقیقا حالت Y شکل را ایجاد کند. کناره هاي صاف میتواند وی را بیش ار بیبر شبیه به کاسه کند! و می دانیم که این خیلی بافایده نیست. هنگامی که آرایشگر به شما یاد بدهد چطور قسمت جلو را کوتاه کنید میتوانید موها را از جلوی چشمانش بردارید بدون این که مجبور باشید هفته اي یک بار به آرایشگاه برگردید.

۳- مدل مو باردو

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

داشتن یک مدل موی رسمی تر جهت فرزند ها بسیار راحت هست. این مدل الهام گرفته شده است از مدل باردو را امتحان کنید. این مدل جهت هر قد و بافت مویی مناسب است و تنها چیزی که باید انجام دهید بهره گیری از اتوی مو، کش مو و یک تکه موی مصنوعی هست. بخش کوچکی از موها که بین دو نیمه ابروها قرار میگیرد

جدا کنید و با یک کش مو ببندید. سپس با یک اتوی مو یا بیگودی داغ تمام موها از جمله قسمت دم اسبی را فر کنید. در آخر موی مصنوعی را روی کش مو ببندید.

۴- مدل مو مرد رنسانسی

اگر پسرتان مو هاي فر دارد، این مدل جهت او فوق العاده هست. به آرایشگر بگویید کمی اکثر از معمول موها را بلند بگذارد. اینطوری فرها طول بیشتری جهت کار دارند و کمی بازتر بوده و خیلی ریز نیستند. درست بعد از شستن موهایش، هنگامی که هنوز مرطوب میباشند، کمی موشواره حال دهنده یا ژل بزنید

تا فرها مشخص تر شده است و حالت بهتری بگیرند. اگر بگذارید تا با هوای آزاد خشک شوند، فرها ارتفاع بیشتری پیدا کرده و وز میکنند. کمی ماده حالت دهنده باعث میشود در تمام روز بتوانید آن ها را نظارت کنید.

۵- مدل مو ملکه خوشگل

اگر دخترتان مو هاي بلندتری دارد، این مدل روش خوبی است که تمام موهایش را به عقب ببرید به شکلی که مناسب مراسم رسمی باشد. اول بخش کوچکی از موها در اطراف خط رویش مو را بکشید که بتواند بعدا به کنار انداخته شود. بقیه موها را به سمت اوج بکشید و دم اسبی کنید

و چند تکه را در اطراف صورت رها کنید. بخش جلویی را به یک طرف بیندازید و اگر به اندازه کافی بلند است به پشت گوش ببرید و در غیر این صورت با سنجاق آن را اثبات کنید.

۶- مدل مو سوپر استار

بگذارید پسرتان موی بلندتری که میخواهد را جهت مدرسه داشته باشد و سپس این مدل را هنگامی که میخواهید جهت مراسمی موها از جلوی چشمش کنار بزنید و کمی اکثر بکشید امتحان کنید. شاید این راحت ترین مدل باشد. جهت این مدل تنها یک شانه و کمی اسپری مو یا ژل مورد نیاز دارید.

اگر موها خشک میباشند، ابتدا انها را کمی خیس کنید و یک تفاوت بزرگ باز کنید. ژل یا اسپری مو بزنید و موها را به سمت عقب شانه کنید. مو هاي ضخیم تر ممکن است به حالت دهنده بیشتری نیاز داشته باشند. شانه را در کیف خود نگه دارید و هنگامی که موها ژولیده شدند انها را با شانه مرتب کنید.

۷- مدل مو طناز

یک دختر فرزند با گیس بافت همه ي وقت در بحبوحه بانمکی هست. این مدل جهت مو هاي کوتاه و بلند مناسب است و جهت کنار زدن موها از روی صورت فوق العاده هست. اول به طور معمول موها را به پشت سر و پایین برده و انها را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. هر بخش را در پشت گردن جمع کرده و با کش ببندید.

اگر می خواهید چند فر به طول در گیس اضافه کنید تا کمی بافت و حجم به آن ها بدهید و سپس سنجاق جالب یا زیورآلات براق در کناره ها بهره گیری کنید تا مدل را تکمیل کنید.

۸- مدل مو کاملا آمریکایی

این مدل کوتاه و منظم یک مدل کلاسیک است که پسرتان بعد از دوباره دیدن تصویر هایش هرگز افسوس نخواهد خورد. این مدل کوتاه جهت انواع بافت هاي مو مناسب هست، خصوصا مو هاي ضخیم چون نگه داری آن ساده هست. همین طور جهت فرزند هایي که ورزش میکنند ایده آل است چون جلوی چشمانشان نیست و بعد از ساعت ها کلاه به سر داشتن هم بد به نظر نمی رسد.

موی کوتاه همین طور جهت ماه هاي گرم سال مناسب است و باعث گرمای اکثر نمی شود. شما و پسرتان این مدل را دوست خواهید داشت چون جهت این که بافایده به نظر برسد هیچ کاری نباید انجام دهید بنابراین می تواند از تخت بیرون بیاید و برود.

۹- مدل مو نابغه

گیس بافت هاي معمولی را با این مدل راحت جایگزین کنید. این مدل مخصوصا جهت مو هاي بلندتر فوق العاده است چون آن ها را از روی شانه ها جمع می کند. موها را در پایین و وسط به قسمت مساوی تقسیم کنید. هر بخش را با یک کش محکم کنید ولی در آخرین دور، تنها نیمی از موها را بیرون بکشید

به طوری که یک حلقه ایجاد شود. حلقه را به دور خود بپیچید «در صورت لزوم» به این ترتیب مو هاي شل به سمت اوج می آید. جهت داشتن حلقه تنگ تر که مدت طولانی تری دوام دارد، حلقه را خیلی کوچک کنید و مو هاي شل اطراف را به سمت اوج جمع کنید. یک تل یا سنجاق جهت تکمیل آن بهره گیری کنید.

۱۰- مدل مو مرد عصبی

مو هاي پسرتان را در قسمت اوج کمی بلندتر نگه دارید تا این مدل شیک را ایجاد کنید. ظاهر کلاسیک جهت همه ي مناسب است و به تلاش زیادی نیاز ندارد. به سادگی، کمی آب و اسپری به موها بزنید و یک تفاوت بزرگ باز کنید و با برس مو، موها را از هر دو طرف به عقب برانید.

کلید اینکار این است که موها را، مثل کاری که با شانه می کنید به سمت پایین برس نزنید که تخت شوند. برس مو اجازه می دهد موها را به اوج کشیده و به آن ها حجم دهید. دوباره کمی اسپری موی بزنید تا موها شکل درستی بگیرند.

۱۱- مدل مو مدل گلدار

سریع ترین و راحت ترین راه جهت حالت دادن به مو هاي دخترها چیست؟ یک کلیپس خیلی بزرگ مثل تل گلدار. اینکار مثل رژ لب قرمز است جهت زمانی که خسته هستید. حواس را پرت میکند! بعد اگر وقت ندارید و نمیتوانید مو هاي وی را جهت تصویر گرفتن فر کنید. «یا حتی به همین علت نمی توانید آن ها را برس بزنید»

تنها یک تل یا یک گیره سر بردارید و احتمالا هیچ کس متوجه ماجرا نخواهد شد. زیورآلات مو همین طور جهت مو هاي کوتاه که در عقب جمع نمی شوند نیز بینظیر میباشند. در روز زمانی که وقت دارید، بعضی قسمت ها را فر کنید تا جذابیت بیشتری به ظاهر او بدهید.

۱۲- مدل مو رفیق

پسرتان فرهای کوچک روی موهایش دارد؟ این مدل انها را بینظیر نشان می دهد. موی جلوی پیشانی را به کنار بزنید و تنها به فاصله چند انگشت بالای ابروها کوتاه کنید. چون از جلو به عقب به صورت نوک تیز می ایستند، کناره ها از گوش هایش بلندتر بوده و همین طور که به عقب می روند بلندتر میشوند.

برای حالت دادن کمی موشواره به نوک آن ها بزنید. اینکار کمک می کند که فرها مشخص تر شوند و مرتب مانده و وز نکنند. این مدل به قشنگی رشد میکند و بنابراین وقت بیشتری طول می کشد تا مورد نیاز شود وی را به آرایشگاه ببرید.

۱۳- مدل مو مد روز

برای مو هاي عریان که به نظر می رسد نمیخواهند هیچ مدل فر یا حالتی را نگه دارند، این مدل ماهرانه مناسب هست. قد دقیقا تا چانه و چتری هاي بالای ابروها به آن حالتی گستاخانه داده که منحصر بفرد است بدون این که نیاز به هیچ محصول یا زیوری داشته باشد. هنگامی که می خواهد جهت بازی یا ورزش چتری ها را کنار بزند،

کافی است آن ها را کنار زده و با کلیپس یا سنجاق محکم کنید. با این روش راحت مقداری جذابیت به آن اضافه می کنید بدون این که به ابزار داغ نیاز داشته باشید. این مدل همین طور با یک تل روی آن فوق العاده به نظر می‎ رسد.

۱۴- مدل مو تارهای زنده

این مدل موی رو به اوج جهت نازک نارنجی ها نیست. اگر پسرتان دوست دارد در حمام وقت بگذارد تا موهایش را این شکلی کند، این مدل جهت اوست! به سادگی به آرایشگر بگویید کناره ها را بزند و سپس قسمت اوج را حدود ۲ اینچ بزند. از یک ژل نیرومند بهره گیری کنید و با انگشت موها را به اوج بکشید

یا همۀ به این صورت سر اوج بایستند. حتی میتوانید ژل را در کوله اش بگذارید و وی را به مدرسه بفرستید که اگر مورد نیاز شد در زنگ تفریح در دستشویی آن ها را مرتب کند. فقط آلبوم کلاه هایش را جهت روزهایی که احساس تنبلی می کند در دسترس داشته باشید.

۱۵- مدل مو تازه کار

چه کسی گفته مدل باب فقط جهت مادرها هست؟ ما این مدل کلاسیک را جهت همۀ سنین مخصوصا دخترها می پسندیم. قد تا چانه راحت و موقر است و نیازی به حالت دادن خاصی ندارد. جهت همۀ انواع و بافت هاي مو مناسب است و مخصوصا هنگامی که با یک زیور بامزه تکمیل شده است باشد قابل تحسین هست.

به نظر ما فر کردن نوک موها یا اتو و کنار زدن و پیچ دادن آن خیلی دوست داشتنی هست. با گره زدن یک روبان به شکل منحنی و چسباندن آن به یک سنجاق یا گیره، خودتان یک گل سر درست کنید. همین طور می توانید سنگ یا چیزهای دیگر بچسبانید تا شخصیت وی را نشان دهید.

۱۶- مدل مو دبستانی

می خواهید جهت نخستین بار مو هاي پسرتان را کوتاه کنید؟ این مدل کلاسیک میتواند جهت شروع به آرایشگر ایده خوبی بدهد. کناره ها کمی کوتاه تر و بالای سر به اندازه کافی بلند که می توان آن ها را برس کشید ولی نه آنقدر بلند که ژولیده به نظر برسد. این مدل جهت نخستین بار گزینش خوبی است هنگامی که میخواهید

مطمئن قدم بردارید. همین طور به این علت که به محصولات حالت دهنده نیاز ندارد فوق العاده هست. به سادگی آن ها را هنگامی که هنوز مرطوب میباشند به سمت عقب شانه کنید، به این ترتیب به همان شکل خشک میشوند. اگر میدانید در زمین بازی ممکن است موهایش آشفته شوند، می توانید از کمی اسپری مو یا ژل جهت نگهداشتن آن ها بهره گیری کنید.

۱۷- مدل مو محبوب معلم

با این مدل ساده، دهه شصت را یادآوری کنید. هنگامی که جهت فر کردن موها وقت ندارید ولی او میخواهد کار متفاوتی انجام دهد، این تل مو را امتحان کنید. به سادگی با یک اتوی مو یا سشوار و برس، نوک موها را به سمت بیرون و اوج حالت دهید. این جهت هنگامی که قد موها تا شانه ها یا کوتاه تر هست، مناسب تر هست،

چون مو هاي بلند میل به دارند به پایین بیفتند، بنابراین خیلی دوام نمی آورد. یک تل پهن به رنگ روشن بگذارید تا واقعا سبک دهه شصت را نمایش دهد و موها را سرجایشان نگه دارد. این همین طور گزینش خوبی جهت هالوین هست.

۱۸- مدل مو دلقک کلاس

این مدل شبیه به مدل «دبستانی» یک مدل کلاسیک است که می تواند با کمی ژل به شکلهای مختلفی حالت داده شود. اگر پسرتان می خواهد موهایش را تا اندازه هاي بلندتر نگه دارد، این مدل روش خوبی هست! این حالت با هر مدلی که موی روی سر کمی بلندتر است قابل انجام هست.

به سادگی، اندازه یک نخود از یک ژل نیرومند برداشته، آن را بین انگشتانتان گرم کنید. سپس انگشتان را بین مو هاي نیمه جلوی سر بکشید و اکثر ژل را به نوک موها بزنید به طوری که بلندتر بایستند. کمی ژل اکثر جهت نگهداشتن حالت اضافه کنید.

واژه های کلیدی: کلاسیک | فرزند | تصویر | امتحان | مدل مو خانمانه و مردانه

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

مدل موهای زیبای دخترانه و پسرانه کودکانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *