خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

طلاق های جنجالی هنرمندان

طلاق بهنوش طباطبایی | ازدواج بازیگران | ماندانا دانشور | بهنوش طباطبایی | بازیگران سینما | لادن طباطبایی | سریال پایتخت | زنان ایران | رامبد جوان | سینمایی |

طلاق های جنجالی هنرمندان

طلاق های جنجالی هنرمندان

طلاق های جنجالی

زندگی ستاره ها هر لحظه زیر ذره بین رسانه ها و طرفدارانشان هست. شاید یکی از بدیهای سلبریتی بودن همین توجه بیش از حد به زندگی شخصی سلبریتی هاست ولی نمیتوان منکر شد مردمی که طرفداران این ستاره ها هستند خواه ناخواه زندگی شخصی این ستاره ها را هم دنبال میکنند. خوب است در کنار علاقه ای که به ستاره های مورد علاقه مان داریم اگر زندگی شخصی ارزش را دنبال میکنیم قضاوت ارزش نکنیم.

طلاق های جنجالی هنرمندان

ازدواج بازیگران و صورت های معروف هر لحظه مهمترین خبر رسانه ها به حساب می آید متاسفانه همینطور جدا شدن آنها بدترین اتفاق به حساب می آید که یکی از جدایی ها جنجالی ترین آنها جدایی آقای پاکدل و زن طباطبایی بوده است.

طلاق بهنوش طباطبایی | ازدواج بازیگران | ماندانا دانشور | بهنوش طباطبایی | بازیگران سینما | لادن طباطبایی | سریال پایتخت | زنان ایران | رامبد جوان | سینمایی |

رامبد جوان از سحر دولتشاهی

رامبد جوان و سحر دولتشاهی در صحنه تئاتر با یکدیگر آشنا شده است و این آشنایی منجر به ازدواج آنها شد، البته پیش از این نیز رامبد جوان با ماندانا معنوی ازدواج کرده بود که سالها قبل از وی جدا شده است هست. سحر دولتشاهی در سال ۱۳۹۴ از رامبد جوان جدا شد و بعد از آن شاهد خبر ازدواج رامبد جوان با نگار جواهریان بودیم.

رامبد جوان و ماندانا معنوی

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا معنوی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. توصیه جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی مدیر جمهور وقت کشور عزیزمان ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در ۳۶ سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد.

طلاق های جنجالی هنرمندان

حمید گودرزی و ماندانا دانشور

حمید گودرزی سال ۱۳۸۳ با ماندانا دانشور ازدواج کرد، ولی این دو بعد از حدود ده سال زندگی یکسان در سال ۹۴ از یکدیگر جدا شدند و زن ماندانا دانشور بعد از این جدایی به آمریکا مهاجرت کرد.

طلاق بهنوش طباطبایی | ازدواج بازیگران | ماندانا دانشور | بهنوش طباطبایی | بازیگران سینما | لادن طباطبایی | سریال پایتخت | زنان ایران | رامبد جوان | سینمایی |

آزاده صمدی و هومن سیدی

تاکنون شاهد نقش آفرینی های متعددی از هومن سیدی و آزاده صمدی در کنار یکدیگر بوده ایم، همین امر باور خبر جدایی ارزش را تا حدودی سخت نمود و خبر طلاق این دو بازیگر جنجال های زیادی به همراه داشت. این دو بازیگر هم اکنون مجرد می باشند و هر دو به بازیگری مشغولند.

طلاق های جنجالی هنرمندان

محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان

یکی از جنجالی ترین و پرحاشیه ترین اخبار مربوط به طلاق بازیگران سینما، مربوط به جدایی آزیتا حاجیان از محمدرضا شیریفی نیا بعد از سالها زندگی یکسان بود. این دو با وجود دو دختر جوان (ملیکا و مهراوه شریفی نیا) که هر دو بازیگر می باشند، از یکدیگر جدا شدند. این دو بازیگر مجددا ازدواج نموده اند و زندگی مجزایی دارند.

آناهیتا نعمتی و ابوالفضل پور عرب

ابوالفضل پورعرب متولد سال ۴۰ و همسر سابقش آناهیتا نعمتی متولد سال ۱۳۵۶ می باشد. حاصل ازدواج این دو بازیگر، دختری به نام رایکا است که با مادرش زندگی می کند. این دو حدود هشت سال پیش از یکدیگر جدا شدند.

الهام چرخنده و محسن نوابی

الهام چرخنده یکی از بازیگرانی است که با ایجاد تحولاتی در ظاهر خود و چادری شدن، تبدیل به یکی از سوژه ها شده است هست. وی دارای دو پسر است و از همسرش محسن نوابی که وی نیز بازیگر است جدا شد.

سارا خویینی ها و یوسف مرادیان

سارا خویینی ها متولد ۱۳۵۳ و از بازیگران توانای سینما و تلویزیون می باشد. همسر سابق وی یوسف مرادیان متولد ۱۳۵۴ است که این دو بعد از سالها زندگی یکسان از یکدیگر جدا شدند.

مهتاب کرامتی از همسرش

مهتاب کرامتی را می توان از بازیگران توانا و نام آشنای سینما و تلویزیون دانست، وی بعد از بازیگر شدن با بابک ریاحی پور یکی از معروف ترین نوازنده های ایرانی ازدواج نمود که متاسفانه این ازدواج دوام چندانی نداشت و این دو از یکدیگر جدا شدند و زن کرامتی هم اکنون تنها زندگی میکنند.

امین زندگانی و مینا لاکانی

امین زندگانی متولد ۱۳۵۱ هست، همسر سابق وی زن مینا لاکانی از بازیگران ایرانی است که زن لاکانی بعد از جدایی به آمریکا مهاجرت نموده و در شبکه های آمریکایی مشغول به فعالیت می باشد. همسر کنونی امین زندگانی، زن الیکا عبدالرزاقی می باشد.

نگار عابدی و هدایت هاشمی

هدایت هاشمی که چندی پیش شاهد بازی وی در سریال پایتخت در نقش اوس موسی بودیم، چندی پیش از همسرش نگار عابدی که وی نیز بازیگر است جدا شد و مجددا ازدواج نمود. دخترشان هم اکنون با مادرش نگار عابدی زندگی می کند.

آزاده نامداری از فرزاد حسنی

یکی از جنجال ترین خبر های مربوط به طلاق بازیگران و افراد مشهور، مربوط به جدایی آزاده نامداری و فرزاد حسنی بود که چند سال قبل زندگی باعشق ای را شروع نموده بودند. زن نامداری بعد از جدایی از فرزاد حسنی مجددا ازدواج نموده و حالا صاحب دختری به نام گندم می باشند.

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

یکی از خبرهای ناراحت کننده ای که اخیرا به گوش طرفداران هنر و سینما رسیده هست، خبر طلاق بهنوش طباطبایی از همسرش مهدی پاکدل هست. این دو فرزندی ندارند و هر دو هم اکنون به تنهایی زندگی می کنند.

علی دهکردی و آفرین چیت ساز

علی اسماعیل پور دهکردی متولد ۱۳۴۴ در شهرکرد بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلم از کرخه تا راین به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا شروع کرد. او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه پایتخت کشور عزیزمان ایران هست. او همسر سابق آفرین چیت ساز بازیگر هست.

سیما تیرانداز و ناصر هاشمی

آغاز فعالیت سیما تیرانداز از سال ۱۳۶۷ با نمایش های آموزشی مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما زیر نظر جاری سابق خود -گلاب آدینه- بود. با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد. ولی سایه های هجوم وقت مناسبی جهت هنرنمایی او بود که جهت بازی در همین فیلم نامزد جایزه عالی ترین بازیگر زن از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شد. سیما تیرانداز با ناصر هاشمی ازدواج کرد ولی اکنون از هم جدا شده است اند. اکنون مجید جوزانی همسر اوست.

خسرو شکیبایی و تانیا جوهری

شاید خیلی ها ندانند که شکیبایی در دهه ۴۰ کار خودش را با دوبلوری شروع کرد و بعد از ناکامی در این رشته به تئاتر رفت و سال ها گذشت تا دوباره با فیلم «خط قرمز» مسعود کیمیایی به سینما بازگشت. تانیا جوهری هم در همان سال های دهه ۵۰ بازیگر تئاتر بود. این رابطه که منجر به ازدواج شد، چندان خبرساز نبود؛ چون هیچ یک از این دو، آدم های معروفی نبودند و در سال های بعد در حرفه ارزش مشهور شدند.

فریبرز عرب نیا از آتنه فقیه نصیری و زنده یاد عسل بدیعی

این ۳ بازیگر، معروف تر از آن هستند که بخواهیم معرفی ارزش کنیم. فریبرز عرب نیا به ترتیب با آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی ازدواج کرد و از آن ها جدا شد.عرب نیا که اغلب، او را با بازی های چشم گیرش در فیلم های مسعود کیمیایی، مانند«سلطان» و «ضیافت»، به خاطر می آورند، در فیلمی با عنوان طلاق نیز ایفای نقش کرده هست. او در این فیلم (هزاران زن مثل من)، از همسرش (نیکی کریمی) جدا شده است و مانع احقاق حق او جهت تصاحب فرزند می شود. آتنه فقیه نصیری نیز که در فیلم ها و سریال های متعددی ایفای نقش کرده هست، با بازی خوبش در نقش خاله سارا در یک سریال تلویزیونی، نگاه ها را به خود متوجه کرد. درخشش عسل بدیعی نیز از بازی در فیلم بودن یا نبودن، ساخته ی کیانوش عیاری، شروع شد.

عاطفه رضوی و مهرداد شکرآبی

عاطفه رضوی در سال ۱۳۴۷ در پایتخت کشور عزیزمان ایران متولد شد. او دوره دو سالهٔ تئاتر را در تالار محراب گذراند و سال ۱۳۶۵ به عنوان هنرجوی گریم زیر نظر عبدالله اسکندری شروع به کار نمود. او همسر سابق مهرداد شکرآبی و همسر کنونی حسین پاکدل نویسنده، نمایش نامه نویس، مجری صدا و سیما و کارگردان هست.

سوسن تسلیمی و داریوش فرهنگ

فرهنگ و تسلیمی از طریق گروه تئاتر پیاده با همدیگر آشنا شده است بودند، بعد از مدت ها زندگی یکسان آخر وقت پیدا کردند تا در فیلم شاید هنگامی که دیگر ساخته بهرام بیضایی، نقش همسران را بازی کنند. تسلیمی، بعد از این فیلم، همراه فرزندش عازم سوئد شد و امروز یکی از اشخاص مشهور تئاتر سوئد است ولی داریوش فرهنگ مانده و فیلمسازی و بازیگری را تا امروز ادامه داده هست.

نیما بانکی و لیلی رشیدی

لیلی رشیدی و نیما بانکی چند سالی می شود که از یکدیگر جدا شده است اند. نیما بانکی را اگر از پراید پایتخت کشور عزیزمان ایران یازده به یاد نداشته باشید، در آگهی های سامسونگ با لباس برزیل یا با کت و شلوار در حالی که پایش را از قاب ال سی دی بیرون گذاشته، دیده اید. حاصل زندگی یکسان این دو، پسری است که با مادرش پیش خانواده رشیدی زندگی می کند.

لادن طباطبایی و سعید تهرانی

لادن طباطبایی، مثل خیلی دیگر از زنان سینمای ایران، همه زندگی اش در هنر خلاصه نمی شود. او مادر ۲ فرزند هست، پسری ۲۳ ساله و دختری ۷ساله. می شود حدس زد که لادن، با خصوصیت های مردانه ای که خودش می گوید از کودکی با او بوده و در نقش هایش هم جلوه می کند، مادری جدی و مهربان است و با پسرش شاهین، زیاد دوست و رفیق. یک دلیلش هم شاید فاصله سنی کم اوست با پسرش. لادن طباطبایی حوالی ۲۰ سالگی مادر شده.

امیر غفارمنش و شادروان پوپک گلدره

امیر غفارمنش ۶ اردیبهشت سال ۱۳۴۷ در پایتخت کشور عزیزمان ایران متولد شد و فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر شروع نمود. بعد از آن به وسیله مردها محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت و در سریالهای متفاوت تلویزیونی از جمله:ساعت خوش، سیب خنده، قصه های شبانه، همسایه ها، چشم براه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج و رستوران خانوادگی به ایفای نقش پرداخت. او حضور در سینما را با فیلم منزل ای روی آب ساخته بهمن فرمان آرا تجربه کرد. وی متاهل است ومرحوم پوپک گلدره نیز همسر سابق وی بوده هست.

کوروش تهامی و شبنم طلوعی

کوروش تهامی متولد ۴ اردیبهشت ۱۳۵۰ در پایتخت کشور عزیزمان ایران دانش آموختهٔ رشتهٔ تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است و تاکنون تئاترهای گوناگونی از او به نمایش در آمده هست. نخستین حضور او در سینما در سن ۲۵ سالگی بود که نخستین فیلم سینمایی اش با نام سینما سینماست را بازی کرد. او همسر سلبق شبنم طلوعی میباشد.

پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما

بهاره رهنما در پاسخ به این کاربر گفت: «این نیز یکی از مصادیق عدم اعمال خشونت نسبت به یکدیگر هست. پیمان قاسمخانی قدیمی‌ترین دوست زندگی من است و ما ۲۴، ۲۵ سال است که با هم دوستیم و ادامه پیدا نکردن زندگی مشترکمان علت نمی‌شود که دوستی‌مان لطمه ببیند.»

او ادامه داد: «جدا از این من فَنِ پیمان قاسمخانی هستم. او رفیق خوبی برایم است و امیدوارم این فرهنگ خصوصا در میان کسانی که فرزند دارند جا بیفتد. چون بچه‌ها حتی اگر ۵۰ یا ۶۰ سالشان هم شود باز هم پدر و مادرشان را در کنار هم می‌بینند و در کنار هم می‌خواهند.»

طلاق های جنجالی هنرمندان

عبارات مهم : طلاق بهنوش طباطبایی – ازدواج بازیگران

واژه های کلیدی: طلاق بهنوش طباطبایی | ازدواج بازیگران | ماندانا دانشور | بهنوش طباطبایی | بازیگران سینما | لادن طباطبایی | سریال پایتخت | زنان ایران | رامبد جوان | سینمایی | بازیگری

طلاق های جنجالی هنرمندان

طلاق های جنجالی هنرمندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *