خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (541)

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (541)

چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (541)

عبارات مهم : بهاره کیان افشار – الناز شاکردوست

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

مثل هر لحظه با گزیده ای از فعالیت صورت ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … در روزهای گذشته در خدمتتان هستیم. ممنون از اینکه امروز هم همراه ما هستید.

سلفی مریم معصومی در کنار خواهر عزیزش مرجان زن که رفتاری منطقی نسبت به سلفی های گاه و بیگاهِ خواهرش دارد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (541)

سلفی الناز شاکردوست در کنار سینا حجازی، فرزاد موتمن و سایر همکاران، در نخستین شب های ساخت فیلم تازه “سراسر شب” تازه ترین ساخته ی آقا فرزاد. بنابر این سینا حجازی هم بازیگر شد.

سلفی پاییزی هستی زن مهدوی در پانزدهمین روز از پاییز که گویا خیلی سریع skip شده است و وارد زمستان شده است ایم. این حجم از سرما در مهر ماه عادی نیست.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها

نازنین بیاتی و الهام پاوه نژاد در حاشیه بادید از یک گالری نقاشی.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (541)

سلفی حسین سلیمانی با علی جان دهکردی، بازیگر خوب و متشخص سینما و تئاتر که در سال های اخیر خیلی کم پیدا بود و اخیراً با فیلم “دریاچه ماهی” به پرده نقره ای بازگشته هست. ماندگار ترین هنرنمایی علی در سینما، بدون شک فیلم “از کرخه تا راین” ساخته ابراهیم حاتمی کیاست که هیچ گاه از یاد ها نخواهد رفت.

در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها

از این سلفی به این عنوان پی میبریم که شهرام محمودی در منزل خود از این ننو های صحرایی دارد. بله، عنوان مهمی است که موفق به کشف آن شدیم.

چند روز پیش تولد شاهرخ استخری بود که سیلی از تبریک ها را به وسیله هواداران پرشمارش دریافت کرده بود و با این استوری از همه آن ها تقدیر کرد.

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (541)

خبر اخلاقی میلاد کی مرام، البته صرفا جهت خارجی زبانان پیج اش. چشم، قول میدهند تراست نکنند.

سلفی صبا راد هنگامی که همسر جان حواسش نیست،

وقتی حواسش هست!

خوب شد صبا راد به همین دو حالت بسنده کرد وگرنه سنگ روی سنگ بند نمیشد.

لیلا برخورداری از کلوب انقلاب حین ورزش کردن این استوری را آپلود کرد. قطعا در کلوب انقلاب، مجموع زمانی که جهت پست گذاشتن و استوری گذاشتن و در کافه خوردن به وسیله مردم صرف میشود زیاد از مجموع زمانی است که در آن ورزش میکنند.

الناز حبیبی با این کلاه عجیب که دقیقا نمیدانیم چیست و متعلق به کدام صنف و حرفه هست. اگر شما میدانید کمکمان کنید.

مهرداد صدیقیان، ساره بیات و بهرام رادان در مراسم اکران شخصی فیلم “زرد”، ساخته پر ستاره مصطفی تقی زاده که جز این عزیزان بهاره کیان افشار و شهرام حقیقت دوست هم در آن نقش آفرینی کرده اند.

سلفی بیخود و بیجهتِ سپیده خداوردی در کنار نگین معتضدی در پشت صحنه کار یکسان جدیدشان.

پیام صالحی روز دامپزشک را اینگونه تبریک گفت. به جای خبر از همه دامپزشک های عزیز و محترم پوزش میخواهم.

آقا رضا قوچان نژاد و ساره بیات در حاشیه مراسم خوش حالی تولد مجلل ساره زن که روز گذشته برگزار شد. تبریک به این بازیگر توانمند و محبوب سینما.

عکسی ناب و قدیمی از حمید عسکری، مربوط به دورانی که 96 درصد جوانان ایرانی موهایشان را تفاوت وسط باز میکردند (آن 4 درصد هم مو نداشتند).

میزبانی آذرخش فراهانی از پدر و مادر عزیزش در گالری آثار خویش.

سلفی متفاوت آرش ظلیپور که گویا در انتظار زن پرستار گرفته است.

نسرین مقانلو از ماجرای وحشت کهنه اش نسبت به اسب ها و مانیفستی که در وی رخ داد و او را با اسب آشتی داد نوشته هست. چقدر تاثیرگذار!

مراسم خوش حالی تولد یکسان عادل و نوچه اش در پشت صحنه یکی از برنامه های عادل در تلویزیون. تبریک به هر دو عزیز.

امیر غفارمنش و هومن حاجی عبداللهی در حال دُر دُر در اندرزگو.

رضا عطاران در دهه پنجاه گیر کرده هست. فیلمی دیگر که خبر از حضور رضا عطاران در یک فیلم کمدی متعلق به دهه پنجاه و شصت میدهد. فیلم “مصادره” نخستین تجربه کارگردانی مهران احمدی در سینماست که با حضور ستارگان سینما اعم از رضا عطاران، بابک حمیدیان، هومن سیدی و خیلی های دیگر، کلید خورده است.

گریم جالب هومن سیدی در همین پروژه.

مهناز افشار و ماهایا پطروسیان در شب های ساخت پروژه “لس آنجلس – تهران” به کارگردانی تینا پاکروان که فیلمبرداری آن همچنان ادامه دارد.

بلایی که بهنوش بختیاری با ویدئو تبلیغاتی اش بر سر مهراب آورده است!

الناز شاکردوست در یک گریم آشنا. نمیدانم کجا دیده ام!

آها یادم آمد. در انیمیشن رابین هود بود.

این صورت ی اندیشه فولادوند را هم در انیمیشن سفید برفی دیده بودیم که بخاطر رعایت حال شما عزیزان (وگرنه ترسی از شکایت نداریم!) از آوردن تصویر مهم خودداری می کنیم.

امرحسین خان مدرس و همسر جان در نجف اشرف. التماس دعا داریم از امیرحسینِ عزیز.

خاطره بازی مهدی سلطانی با این تصویر جالب مربوط به سال 1367 که بهانه ای شد تا جهت مردم گیلان که این روز ها درگیر سیلاب هستند، آرزوی سلامتی کنیم.

علیرضا قربانی با حبیب نشسته و باده می پیماید. بخدا خودش گفته!

محمدرضا جان فک کنم آن حوالی باک یک خوردو سوراخ شده است هست، چون آن رنگین کمان روی آسفالت، رد بنزین است.

تصویری جالب از پشت صحه مجموعه طنز “هزارپایان” به کارگردانی شهاب عباسی که به نظر کار خوبی میآید.

سلفی آینه ای عزیزان در پشت صحنه مجموعه شهرزاد در شهرک سینمایی که از قرار معلوم سرمای آنجا بسیار سخت تر است! با حضور گلاره عباسی و امیر جعفری.

عکس زیبای آرزو افشار و دختر نازنینش. خداوند همه مادران و فرزندان را جهت یکدیگر نگاه دارد.

کلا حال ناخوش و فضای خراب، حس هنریِ برجسته ای به تصویر های ما میدهد. جهت همین است که شبنم مقدمی جهت تصویر گرفتن این خرابه را گزینش کرده است.

سعید سهیلی تصویری از لعیا زن زنگنه در نمایی از فیلم “زنانی که با گرگ ها دویده اند” به اشتراک گذاشته هست. با این روند نام فیلم بعدی عزیزان، “پیرمردانی که به گربه ها سنگ انداخته اند” خواهد بود.

هفته ی اول آذر، وقت شروع پخش فصل دوم “لیسانسه ها” خواهد بود. این را متین ستوده با این سلفی در کنار امیرحسین مدرس و سروش صحت اعلام کرده است.

حاج غلام کویتی پور شب گذشته میهمان افتتاحیه نمایش بهاره رهنما بود. نمایش” خورشید های همیشه” که محتوای مذهبی دارد.

گریم جالب نگار جواهریان در نمایش جدیدشان که به شرح آن اشاره ای نشده است.

از همان بچگی دوربین دوست داشت.

محسن افشانی طوری رفار میکند که انگار ما بودیم که شب عاشورا رفته بودیم دبی…. استغفر الله. بس کن محسن جان. همش نزنی بهتر است.

“مثلا حواسم نیست” های قبل از تو، سو تفاهم بود مهران جان.

خاطراتمان چه راحت پرمیکشند و چه راحت ابدی میشوند. حامد هاکان که یکی از خواننده های محبوب دهه هشتاد بود، بعد از سال ها گوشه نشینی در اوج جوانی به دیار باقی شتافت تا یک بار دیگر تلنگری جهت همه ما باشد که به دنیای هیچ و پوچ دل خوش نکنیم. روحش شاد و یادش گرامی.

پست تسلیت محسن چاوشی جهت همکار قدیمی اش.

عزیزان نگذاشتند نخستین قطره باران روی زمین برسد و تصویر های با کلاه و کاپشن خود را آپلود کردند.

ستاره حسینی در حاشیه یک مراسم. میمیک و حالت صورت ستاره طوری است که انکار بینی و لبش از نیمرخ لای در مانده اند.

واقعا خود مهناز هنگامی که بعد از چند روز این تصویر و ژست خودش را میبیند، خنده اش نمیگیرد؟

سلفی پژمان جمشیدی و بلایی که در فیلم تازه سرش آمده، به همراه سام درخشانی در برزیل.

عکسی دیگر از مدل موی پژمان در فیلم جدیدش.

با این سلفی و توضیحاتِ نه چندان مهم رز رضوی از اسپانیا، مطلب امروز را هم به آخر میرسانیم. ممنون از همراهی ارشمندتان، تا مطلب بعدی خداوند یار و نگهدارتان.

اخبار فرهنگی – برترین ها – امیررضا شاهین نیا

واژه های کلیدی: بهاره کیان افشار | الناز شاکردوست | مهناز افشار | الناز حبیبی | اینستاگرام | کارگردانی | روز گذشته | سینمایی | در حاشیه | تصویری | بازیگر

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (541)

چهره ها در شبکه‌های اجتماعی (541)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *