انتقالبنزین با تانکر ۴ برابربیشتر از خط لوله ، چرابرنامه برندسازی بنزین عقبافتاد؟
یک عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:«قیمت تمام شده است بنزین از طریق انتقال با تانکر چهار برابر زیاد از انتقال از طریق خط لوله است.»
چرابرنامه برندسازی بنزین عقب افتاد؟/ انتقال بنزین با تانکر ۴ برابربیشتر از خط لوله
عبارات مهم : انتقال داده – بازرگانی
رضا پدیدار، عضو هییت نمایندگان اتاق بازرگانی پایتخت کشور عزیزمان ایران در گفت و گو با خبرآنلاین با اشاره به برنامه واگذاری فرآیند تولید و توزیع بنزین و مشتقات آن به بخش خصوصی،اظهارداشت:«این عنوان هنوز محقق نشده هست؛ یکی از راهکارها این بود که پالایشگاه های که به صورت دولتی اداره می شوند و یا شرکت های بزرگی که می توانند در عرصه توزیع فعال باشند، به بخش شخصی واگذار شوند.یعنی شرکتی جهت جایگاه سوخت تاسیس کنند و به همین ترتیب برندسازی کنند. ولی متاسفانه این طرح به آخر نرسیده و اختلاف نظرها در این رابطه زیاد است.»
انتقالبنزین با تانکر ۴ برابربیشتر از خط لوله ، چرابرنامه برندسازی بنزین عقبافتاد؟
او ادامه داد:« در همه جای کشور، تولید بنزین تا تحویل از در خروجی پالایشگاه قیمت ثابتی دارد، ولی زمانی که بنزین از پالایشگاه خارج می شود با تانکر انتقال داده شده است و این کار صرفه اقتصادی ندارد.»
پدیدار با بیان اینکه فرآیند توزیع بنزین باید از طریق خطوط لوله انتقال یابد،گفت:« تنها ازطریق خط لوله، قیمت بنزین می تواند توجیح اقتصادی داشته باشد؛در واقع باید ابتدا توزیع بنزین را اقتصادی کنیم .»
یک عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:«قیمت تمام شده است بنزین از طریق انتقال با تانکر چهار برابر زیاد از انتقال از طریق خط لوله است.»
او بیان کرد:«به لحاظ اقتصادی و قیمت تمام شده است فرآیند انتقال بنزین از پالایشگاه به وسیله تانکر ۴ برابر زیاد از انتقال از طریقه خط لوله است .»
این عضو هیات نمایندگان گفت:«برای اینکه قیمت بنزین در بازارهای جهانی رقابتی شود،حتما مورد نیاز است که زیرساخت ها آماده شود. در این صورت است که می توانیم به یک قیمت رقابتی دست پیدا کنیم و برندسازی کنیم.»
واژه های کلیدی: انتقال داده | بازرگانی | اقتصادی | تانکر | بنزین | ایران | انتقال | اخبار اقتصادی و بازرگانی