خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

پژوی جدیدی را که به بازار می‌آید زیاد بشناسید

پژو 2008 نخستین محصول ایکاپ (شرکت یکسان کشور عزیزمان ایران ماشین و پژو فرانسه) است که در کشور عزیزمان ایران به مرحله تولید رسیده هست، دور تازه همکاری های

پژوی جدیدی را که به بازار می‌آید زیاد بشناسید

پژوی جدیدی را که به بازار می آید زیاد بشناسید

عبارات مهم : کمربند ایمنی – فضای داخلی

پژو 2008 نخستین محصول ایکاپ (شرکت یکسان کشور عزیزمان ایران ماشین و پژو فرانسه) است که در کشور عزیزمان ایران به مرحله تولید رسیده هست، دور تازه همکاری های کشور عزیزمان ایران ماشین و پژو با امضای قرارداد بین مدیران دو گروه خودروساز و در حضور روسای جمهوری کشور عزیزمان ایران و فرانسه به امضا رسید.

به گزارش ایرنا؛ دوازدهم اردیبهشت ماه امسال تولید انبوه دو خودروی دنا پِلاس و پژو 2008 با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی مدیر جمهوری در سایت مرکزی گروه صنعتی کشور عزیزمان ایران ماشین شروع شد.

پژوی جدیدی را که به بازار می‌آید زیاد بشناسید

این قرارداد نخستین قرارداد پسابرجامی کشور عزیزمان ایران با کشورهای غربی بود که منجر به تولید محصولات به روز اروپایی در کشور عزیزمان ایران شد.

سرمایه گذاری مستقیم طرف خارجی، انتقال دانش، فناوری و صادرات 30 درصد محصولات تولید این شرکت، از الزام های این قرارداد به شمار می آید.

پژو 2008 نخستین محصول ایکاپ (شرکت یکسان کشور عزیزمان ایران ماشین و پژو فرانسه) است که در کشور عزیزمان ایران به مرحله تولید رسیده هست، دور تازه همکاری های

با امضای این تفاهم نامه ها همه قطعه سازان داخلی در طراحی ماشین حضور خواهند داشت و محصولات با 70 درصد ساخت داخل و با استاندارد روز جهانی تولید می شود.

50 درصد تولیدات توانایی صادرات خواهد داشت شد و نخستین تولید دو سال و نیم آینده افتتاح خواهد شد و در مدت 10 سال 50 درصد خودروهای تولیدی صادر و همه طراحی ها و انتقال دانش و فناوری انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، شرکت ایکاپ به تولید و مونتاژ خودروهای تولید یکسان کشور عزیزمان ایران ماشین و پژو در کشور عزیزمان ایران خواهد پرداخت. بر اساس توافق انجام شده است و شرایطی که وزارت صنعت معدن و تجارت اعلام کرده، خودروهایی در این کارخانه تولید می شوند که کمتر از سه سال از طراحی و تولید آن ها در بازار روز دنیا گذشته باشد.

پژوی جدیدی را که به بازار می‌آید زیاد بشناسید

ایکاپ در فاز نخست به تولید و داخلی سازی سه خودروی پژو 2008، پژو 301 و پژو 208 می پردازد تا در عرض سه سال این ماشین به 80 درصد ساخت کشور عزیزمان ایران برسد. در کنار این سه ماشین مونتاژ پژو 508 در کشور عزیزمان ایران قطعی شده است و احتمالا خودروی پژو 5008 در کشور عزیزمان ایران مونتاژ شود.

شرکت پژو بعد از استقبال خریداران از پژو 208 و با توجه به رشد قابل توجه بازار خودروهای کراس اوور یا شاسی بلند شهری، تصمیم گرفت نمونه کراس اوور این ماشین را تولید کند و آن را با نام 2008 جهت نخستین بار در نمایشگاه ژنو 2013 که یکی از معتبرترین نمایشگاه های خودروی اروپا هست، معرفی کرد.

پژو 2008 نخستین محصول ایکاپ (شرکت یکسان کشور عزیزمان ایران ماشین و پژو فرانسه) است که در کشور عزیزمان ایران به مرحله تولید رسیده هست، دور تازه همکاری های

مشخصات فنی پژو 2008

پژو 2008 مدل 2017 در هشت نسخه متفاوت تولید می شود که به دو دسته بنزینی و دیزلی تقسیم می شوند. سه نسخه از پژو 2008 دیزلی و پنج نسخه دیگر بنزینی هستند. نسخه های دیزلی پژو 2008 توان خروجی 75 تا 120 اسب بخار را دارند؛ ولی انواع بنزینی پژو 2008 همگی از پیشرانه های PureTech با حجم 1200 سی سی بهره می برند. با این حال طبق گفته مسوولان کشور عزیزمان ایران خودرو، این کراس اوور با پیشرانه 1.6 لیتری مشابه با نمونه به کار رفته در پژو 508 به بازار عرضه می شود.

پژو 2008 از خطوط طراحی قوسی و عضلانی بهره می برد تا خود را به عنوان محصولی جالب و اسپرت معرفی کند. جلو پنجره این ماشین نسبت به طراحی قبلی زیاد کردن اندازه تجربه کرده و ظاهر قشنگی در بخش جلوی ماشین به ارمغان آورده هست. برجستگی هایی کاپوت، به همراه فرورفتگی درب پشت این ماشین نمای بسیار قشنگی به آن می دهد. چراغ های قوسی به همراه فرورفتگی در بخش میانی آن ها، اکنون به امضای استودیو ی طراحی پژو تبدیل شده است هست. زه های مشکی دور تا دور ماشین بویژه در زیر درها، سپر و گلگیر نمای خارجی را جالب تر کرده هست. سپر جلو به همراه ورودی عظیم هوا نیز بخش جلوی ماشین را بیش از پیش جالب تر کرده هست.

پژوی جدیدی را که به بازار می‌آید زیاد بشناسید

در کابین ماشین نخستین چیزی که توجه افراد را به خود جلب می کند، طراحی زیبای داشبورد هست. نورپردازی آبی رنگ دور نشانگر های اوضاع سرعت و دور موتور، فرمان حجیم و طراحی راحت ی داشبورد و کنسول وسط موجب می شوند تلاش پژو جهت اسپرت نشان دادن 2008 بیش از پیش مشهود باشد.

فضای کابین از لحاظ حجم جهت سرنشینان مناسب است و فضای خوبی جهت آن ها تعبیه شده است هست. پژو 2008 را از لحاظ فضای داخلی می توان مناسب جهت جوانان و خانواده های کم جمعیت دانست. بخش عقبی ماشین نیز جهت حمل بار در مسافرت مناسب است و نزدیک به 410 لیتر حجم دارد که با خواباندن صندلی سرنشینان عقب این حجم را تا 917 لیتر زیاد کردن می یابد.

امکانات رفاهی

پژو 2008 مدل 2017 از امکانات رفاهی نسبتا مناسبی استفاده می کند. این امکانات به دو بخش تقسیم می شوند؛ بعضی از آن ها در تمامی ظاهر های پژو 2008 ارائه می شود. این امکانات عبارتند از کروز کنترل، صندلی الکترونیکی راننده، کنترل ارتفاع صندلی راننده، سوکت برق 12 ولتی، پورت های USB و 3.5 میلی متری، بلوتوث، 6 اسپیکر (2 عدد جلو، 2 عدد عقب و 2 توییتر)، کامپیوتر سفری، باربند، قفل مرکزی، نمایشگر اوضاع دنده، دماسنج، سانروف و چراغ رانندگی در روز.

اما دیگر امکانات رفاهی 2008 که جهت بعضی از ظاهر های این ماشین به صورت سفارشی ارائه می شوند، عبارتند از دوربین عقب، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه با گرمکن برقی، شیشه ی دودی، سیستم ناوبری، صفحه نمایش لمسی، صندلی های تمام چرم، سیستم کمکی پارک، بالابر خودکار پنجره ها، نورپردازی ال ای دی کابین و تنظیم ارتفاع صندلی سرنشین.

ایمنی پژو 2008

موسسه آزمون تصادف اتحادیه اروپا هنوز اطلاعاتی در مورد ایمنی پژو 2008 مدل 2017 اعلام نکرده هست؛ ولی نسخه پیشین این ماشین در سال 2013 توانست پنج ستاره ایمنی از این موسسه دریافت کند. کراس اوور پژو 2008 در تجهیزات ایمنی از سیستم های کمکی راننده ABS، EBFD،EBA استفاده کرده است.

پژو 2008 امکانات ایمنی دیگری اعم از ایربگ های کنسول جلو، ایربگ های کناری جهت سرنشینان جلو و عقب، قلاب ISOFIX، سنسور نشانگر فشار باد لاستیک، نشانگر اخطار کمربند ایمنی و ایموبلایزر دارد.

هدفگذاری داخلی سازی 40 درصدی تولید پژو 2008 در سال نخست تولید

پیشتر «آرش محبی نژاد» دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان ماشین در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا اظهار کرده بود، مطابق اعلام مدیرعامل ایکاپ (شرکت کشور عزیزمان ایران خودرو- پژو)، تولید خودروی پژو 2008 با داخلی سازی 20 درصدی در سال گذشته شروع شد که از این میزان 14 درصد مربوط به مونتاژ بدنه و رنگ و 6 درصد دیگر تولید و تامین قطعه به وسیله قطعه سازان داخلی است.

به گفته این مقام مسوول، مطابق قرارداد کشور عزیزمان ایران ماشین و طرف خارجی، عمق ساخت داخل این ماشین در تولید انبوه در سال نخست تولید 40 درصد خواهد بود و بعد از دو سال به 70 درصد می رسد؛ در این راستا، کشور عزیزمان ایران ماشین در تفاهم نامه ای با قطعه سازان داخلی، قرارداد عمق ساخت داخل 55 درصدی مشمول بر 41 درصد تامین قطعات و 14 درصد مونتاژ بدنه و رنگ منعقد کرده است.

محبی نژاد تصریح کرد: دستیابی به این مهم تحول بزرگی در تولید خودروی کشور به دنبال خواهد داشت؛ این در حالی است که در گذشته همه قطعات خودرویی به صورت CKD (بسته کامل) وارد می شد و عمق ساخت داخل کم بود یا بتدریج صورت می گرفت.

وی ادامه داد: با شروط چهارگانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، مشمول بر عمق ساخت داخل تا 40 درصد در سال نخست تولید و تا 70 درصد در مدت سه سال، صادرات 30 درصدی ماشین و قطعات، انتقال دانش فنی و فناوری و سرمایه گذاری یکسان طرف خارجی (شامل سرمایه گذاری نقدی و تامین ماشین آلات و انتقال فناوری)، آینده صنعت ماشین تضمین می شود.

سکته ناقص صنعت ماشین در سال 92

دبیر انجمن صنایع همگن قطعه سازان ماشین از سال 92 به عنوان بدترین سال تولید ماشین در کشور یاد کرد و گفت: در این سال تولید ماشین به 740 هزار دستگاه تقلیل یافت؛ در حالی که با برنامه ریزی های انجام شده، سال گذشته تیراژ تولید با رشد 80 درصدی به حدود یک میلیون و 350 هزار دستگاه رسید که بین 55 تا 90 درصد خودروها داخلی سازی بود.

وی با اشاره به «سکته ناقص» صنعت ماشین در سال 92، تصریح کرد: با اجرایی شدن برجام و عقد قراردادهای بین المللی، این صنعت از فوت حتمی نجات یافت و اینک رونق و شکوفایی را در آن شاهدیم

واژه های کلیدی: کمربند ایمنی | فضای داخلی | در ماشین | مونتاژ | فناوری | قرارداد | امکانات | ماشین | طراحی | صندلی | خارجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *