خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

محرکان دلار در بازار

دلار در بازار جهانی تقویت شد؛ گزارش بهتر از انتظار اشتغال آمریکا و احتمال زیاد کردن قیمت بهره به وسیله فدرال رزرو تا آخر سال و همچنین عوض کردن

محرکان دلار در بازار

محرکان دلار در بازار

عبارات مهم : آمریکا – اقتصادی

دلار در بازار جهانی تقویت شد؛ گزارش بهتر از انتظار اشتغال آمریکا و احتمال زیاد کردن قیمت بهره به وسیله فدرال رزرو تا آخر سال و همچنین عوض کردن لحن مقامات بانک مرکزی اروپا در مورد سیاست پولی این بانک از بااهمیت ترین محرک های بازار جهانی ارز در روزهای اخیر بوده است.

به گزارش ایسنا، تحولات بازار ارزهای عمده در هفته گذشته حاکی از آن است که ارزش دلار در برابر ین ژاپن ۱.۳۵ و فرانک سوئیس تا ۰.۵۹ درصد تقویت شده است هست. ارزش یورو در برابر دلار آمریکا تا ۰.۲۱ و پوند تا ۱.۰۵ تضعیف شد. بنابر آنچه که بانک مرکزی از دلایل تقویت و تضعیف ارزش دلار گزارش داده هست، شاخص ها و گزارش های اقتصادی آمریکا مربوط به ماه ژوئن به خاص اشتغال به اندازه ای مناسب بوده که تحلیلگران بازار ارز را متقاعد کرد. فدرال رزرو حداقل یک بار دیگر تا آخر سال قیمت بهره را زیاد کردن داد. این عاملی جهت زیاد کردن تقویت دلار بود.

محرکان دلار در بازار

در سویی دیگر واگرایی سیاست های بانک های مرکزی عمده با بانک مرکزی آمریکا که در یک سال گذشته زمینه تضعیف ارز آنها را در برابر دلار فراهم ساخته در حال از بین رفتن هست. نشانه هایی از آمادگی بانک مرکزی اروپا جهت زیاد کردن قیمت بهره وجود دارد. این عنوان در مورد بانک های مرکزی انگلیس و کانادا نیز مشهود هست. زیاد کردن قیمت بهره در سایر اقتصادها مانعی جهت تقویت دلار آمریکا به حساب می آید.

ارزانی طلا و نفت

اما در سایر بازارها نیز شرایط به گونه ای عوض کردن کرد که در بازار جهانی طلا، بهای آن با کم کردن همراه شد. زیاد کردن ارزش دلار و بازده اوراق غرضه آمریکا در کنار رشد بیش از انتظار اشتغال بخش غیرکشاورزی این کشور بااهمیت ترین علت کم کردن بهای طلا بوده است.

دلار در بازار جهانی تقویت شد؛ گزارش بهتر از انتظار اشتغال آمریکا و احتمال زیاد کردن قیمت بهره به وسیله فدرال رزرو تا آخر سال و همچنین عوض کردن

همچنین در بازار جهانی نفت سیر تغییرات کاهشی بود. نگرانی از زیاد کردن تولید نفت به وسیله اوپک و آمریکا و ادامه مازاد عرضه در بازار عامل مهم کم کردن قیمت ها محسوب می شوند.

واژه های کلیدی: آمریکا | اقتصادی | مرکزی | سیاست | بازار | اروپا | اشتغال | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *