خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قیمت آپارتمان‌های ۸۰ تا ۱۰۰ مترمربع

در حالی که این روزها بخش عمده بازار مسکن به خانه‌اولی‌هایی تخصیص داده شده است دارد که به کمک تسهیلات خرید بانک عامل بخش مسکن قدرت ورود به بازار

قیمت آپارتمان‌های ۸۰ تا ۱۰۰ مترمربع

قیمت آپارتمان های ۸۰ تا ۱۰۰ مترمربع

عبارات مهم : اصلاح مو – آپارتمان

در حالی که این روزها بخش عمده بازار مسکن به منزل اولی هایی تخصیص داده شده است دارد که به کمک تسهیلات خرید بانک عامل بخش مسکن قدرت ورود به بازار را پیدا کرده اند، گروه دیگری از متقاضیان خرید ملک نیز وجود دارند که قصدشان «تبدیل به احسن کردن آپارتمان مسکونی» است که در تملک دارند.

دنیای اقتصاد نوشت: واسطه های ملکی اگرچه اذعان می کنند طی تابستان امسال عمده مشتریان آنها منزل اولی ها و به خصوص زوجین جوانی هستند که این روزها به کمک تسهیلات از محل اوراق مسکن و نیز صندوق بعد انداز مسکن یکم، توانسته اند بین 30 تا بعضا 60 درصد از نقدینگی خود را تامین و به بازار مسکن ورود کنند؛ ولی در عین حال ادعا می کنند که شمار مشتریان منزل دومی آنها هم کم نبوده است.

این گروه از متقاضیان خرید مسکن اغلب به صورت همزمان در دو بخش «فروش» و «خرید» بازار مسکن حضور دارند، به نحوی که از یکسو آپارتمان محل سکونت خود را جهت فروش عرضه کرده اند و از سوی دیگر در جست وجوی ملک دیگری جهت سکونت با موقعیت بهتر و حتما قدری گران تر از ملک محل سکونت خود هستند. اغلب متقاضیان «تبدیل به احسن» در بازار مسکن، در وهله اول قصد تملک آپارتمان بزرگ تر از محل سکونت قبلی خود را دارند و در مرتبه دوم به دنبال اصلاح موقعیت مکانی آپارتمان خود هستند. به گفته مشاوران املاک، آپارتمان های 80 تا 100 مترمربعی عمدتا مطلوب این گروه از مشتریان بازار مسکن است.

قیمت آپارتمان‌های ۸۰ تا ۱۰۰ مترمربع

واژه های کلیدی: اصلاح مو | آپارتمان | تسهیلات | تبدیل | بازار | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *