خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

قرارداد کشور عزیزمان ایران ماشین با بنز امضا شد

ایران ماشین و شرکت مرسدس بنز قرارداد ایجاد شرکت یکسان در حوزه فروش و خدمات بعد از فروش خودروهای تجاری را امضا کردند.

قرارداد کشور عزیزمان ایران ماشین با بنز امضا شد

قرارداد کشور عزیزمان ایران ماشین با بنز امضا شد

کشور عزیزمان ایران ماشین و شرکت مرسدس بنز قرارداد ایجاد شرکت یکسان در حوزه فروش و خدمات بعد از فروش خودروهای تجاری را امضا کردند.

نخستین تفاهم نامه خودرویی پسابرجام کشور عزیزمان ایران ماشین و شرکت مرسدس بنز که در دی ماه 94 تنظیم شده است بود امروز به امضاء نهایی رسید.
در این قرارداد که میان شرکت کشور عزیزمان ایران ماشین دیزل به نمایندگی از کشور عزیزمان ایران ماشین و شرکت بنز، در سایت تولید وورث، مقر مهم مرسدس بنز به امضا رسید ایجاد شرکت یکسان در حوزه فروش و خدمات بعد از فروش خودروهای تجاری نشانه گذاری شده است هست. این شرکت به صورت انحصاری مسئولیت فروش محصولات تجاری مرسدس بنز را بر عهده خواهد داشت.

عبارات مهم : برنامه – محصولات
همچنین شرکت دوم که قرارداد آن در ماه آینده نهایی می شود، مسئولیت تولید را برعهده دارد و نسل فعلی و آینده کامیون آکتروس از جمله تولیدات این شرکت خواهد بود. براساس برنامه، ساخت داخل شرکت یکسان تولیدی در سال نخست به 20 درصد خواهد رسید و این میزان در صورت صرفه اقتصادی می تواند به 30 تا 50 درصد زیاد کردن پیدا کند. البته نیازسنجی و تولید محصولات تازه و جایگزینی با محصولات فعلی نیز در برنامه شرکت یکسان تولیدی کشور عزیزمان ایران ماشین و دایملر آینده نگری شده است است.
یکه زارع مدیر عامل کشور عزیزمان ایران ماشین در این مراسم با اشاره به امضای قرارداد و تفاهم نامه با شرکت بنز در تولید و فروش محصول سواری، گفت: با توجه به همکاری های دو شرکت در حوزه خودروهای تجاری همکاری طرفین در خصوص تفاهم نامه و قرارداد سال گذشته نیز به همین منوال پیگیری شود.


منبع: خبرگزاری تسنیم

واژه های کلیدی: برنامه | محصولات | قرارداد | مرسدس | ماشین | ایران | همکاری | برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *