خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

طلا جهانی چند؟

به گزارش میزان؛ در حالی که رشد شاخص ها در بازار بورس و تقویت ارزش دلار در برابر ین ژاپن موجب کم کردن تقاضا جهت سرمایه گذاری

طلا جهانی چند؟

طلا جهانی چند؟

عبارات مهم : سرمایه گذاری – سرمایه گذار

قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد کم کردن به ۱۲۵۵ دلار و ۲۵ سنت رسید.

به گزارش میزان؛ در حالی که رشد شاخص ها در بازار بورس و تقویت ارزش دلار در برابر ین ژاپن موجب کم کردن تقاضا جهت سرمایه گذاری در بازار طلا شده، قیمت طلا امروز در نزدیکی پایین ترین رقم ۳ هفته اخیر که در جلسه قبل به ثبت رسیده بود باقی ماند.

طلا جهانی چند؟

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.11 درصد کم کردن به ۱۲۵۵ دلار و ۲۵ سنت رسید. قیمت طلا دیروز با 0.9 درصد کم کردن به ۱۲۵۳ دلار و ۶۶ سنت رسیده بود که پایین ترین رقم از ۱۱ آوریل تاکنون بود. قیمت طلای آمریکا نیز امروز با 0.1 درصد زیاد کردن به ۱۲۵۶ دلار و ۷۰ سنت رسید.

ارزش سهام در بازارهای آسیایی امروز به نزدیکی بالاترین رقم دو سال اخیر زیاد کردن یافت و ارزش دلار در برابر ین به بالاترین رقم در یک ماه گذشته رسید.

به گزارش میزان؛ در حالی که رشد شاخص ها در بازار بورس و تقویت ارزش دلار در برابر ین ژاپن موجب کم کردن تقاضا جهت سرمایه گذاری

تقویت بازارهای بورس موجب کم کردن سرمایه گذاری در بازارهایی نظیر طلا شده است است.

دونالد ترامپ، مدیر جمهوری آمریکا دیروز گفت، وی آمادگی دارد در شرایط مناسب با رهبر کره شمالی دیدار کند. این بیانات اندکی از نگرانی های ژئوپلتیک اخیر کاست. ولی پس از این اظهارات، کره شمالی اعلام کرد که رزمایش تمرینی یک بمب افکن آمریکایی، شبه جزیره کره را تا آستانه یک جنگ اتمی پیش برده است.

ریچارد ژو، تحلیلگر بازار نفت گفت: «نگرانی های ژئوپلتیک در حال کم کردن است، ولی همچنان امکان زیاد کردن مجدد این نگرانی ها وجود دارد. قیمت طلا کم کردن خواهد یافت، ولی تا مدتی نوسان چندانی را شاهد نخواهد بود.»

طلا جهانی چند؟

فدرال رزرو آمریکا نیز قرار است از آخرهای امروز نشست دو روزه سیاست گذاری خود را شروع کند، و سرمایه گذاران احتمالا منتظر خواهند بود تا ببینند نتیجه این نشست چه خواهد بود و چه تاثیری بر بازار طلا خواهد داشت.

واژه های کلیدی: سرمایه گذاری | سرمایه گذار | کره شمالی | آمریکایی | آمریکا | بازار | نزدیکی | اخبار اقتصادی و بازرگانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *