خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

رشد مسکن درگیر انتخابات است

براساس گزارش های مرکز آمار قیمت ها در مسکن به میزانی رشد داشته است که در واقع این رشد ها به فصل ها برمی گردد. اصولا در آخرهای سال

رشد مسکن درگیر انتخابات است

رشد مسکن درگیر انتخابات است

عبارات مهم : انتخابات مجلس شورای اسلامی – انتخابات شوراهای اسلامی

براساس گزارش های مرکز آمار قیمت ها در مسکن به میزانی رشد داشته است که در واقع این رشد ها به فصل ها برمی گردد. اصولا در آخرهای سال زیاد کردن جزیی در مسکن وجود دارد، آیا که قیمت مصالح رشد کرده است.

به گزارش خبرآنلاین،محمدرضا زهره وندی، عضو هیات نمایندگان اتاق پایتخت کشور عزیزمان ایران به سایت خبری اتاق پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت:ایران از جمله کشورهایی است که در سال هایی که انتخابات در آن برگزار می شود، خصوصا انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات مجلس شورای اسلامی طرح های اقتصادی انجام نمی شود. به این ترتیب این سال ها معمولا سال های خوبی جهت به حرکت درآوردن و یا ادامه دادن طرح های اقتصادی نیست و رشدی رخ نمی دهد. بنابراین عملا در شش ماه اول امسال با توجه به انتخابات دور دوازدهم ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی و میان دوره مجلس حرکتی رخ نخواهد داد.

رشد مسکن درگیر انتخابات است

برای حرکت در 6 ماه دوم سال هم باید تا الان یکسری کارها و زیرسازی ها انجام می شد تا می توانستیم تاثیر آن را در نیمه دوم سال ببینیم.

همانطور که قبلا هم گفته ام، شروع رشد مسکن در سال 97 رخ خواهد داد و آینده نگری ها به سال بعد برمی گردد. بعضا هم گفته شده است است که در نیمه دوم سال 96، قرار است اتفاقاتی رخ دهد. شاید دولت دستور کاری در این زمینه دارد، ولی ابتدا باید دید در انتخابات آیا همین دولت دوباره روی کار می آید که بتواند اقداماتش را ادامه دهد، یا خیر. احتمالا دولت می خواهد وام ها زیاد کردن دهد و مانند خودرو، گردشی در بازار ایجاد کند و طرف تقاضا را اوج ببرد. ولی اگر قرار است منتظر ایجاد حرکت و یا شروع اقداماتی در نیمه دوم سال باشیم، باز هم باید ببینیم که در انتخابات چه اتفاقی رخ می دهد.

براساس گزارش های مرکز آمار قیمت ها در مسکن به میزانی رشد داشته است که در واقع این رشد ها به فصل ها برمی گردد. اصولا در آخرهای سال

با این حال آینده نگری ها طبق روال اقتصادی که در کشور در حال حرکت بوده هست، ابتدای سال 97 را شروع حرکت در بازار مسکن نشان می دهد.

براساس گزارش های مرکز آمار قیمت ها در مسکن به میزانی رشد داشته است که در واقع این رشد ها به فصل ها برمی گردد. اصولا در آخرهای سال زیاد کردن جزیی در مسکن وجود دارد، آیا که قیمت مصالح رشد کرده هست. این به علت همان فصلی بودن و مقطعی بودن بازار است و به صورت عمومی و کلی این زیاد کردن قیمت نشانه رشد در مسکن نیست.

بنابراین درست است که امسال به مقداری رشد قیمت داشتیم، ولی رشد و جهش در مسکن به معنی این رشد های کم که هرسال به مقدار ناچیزی رخ می دهد نیست. باید بیش از این رشد داشته باشد که بتوان گفت بازار مسکن از رکود خارج شده است و با رشد همراه بوده است.

رشد مسکن درگیر انتخابات است

واژه های کلیدی: انتخابات مجلس شورای اسلامی | انتخابات شوراهای اسلامی | انتخابات ریاست جمهوری | طرح های اقتصادی | ریاست جمهوری | انتخابات | اقتصادی | بازار | ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *