خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

مالک نفت سخنگوی خوبی است/ وقت ما هم شب زنده داری بود ولی نه به اندازه الان! ، دایی

سرمربی سایپا گفت: جهت مدیرانی که از طریق کلوب بلیت می‌گیرند و هتل رزرو می‌کنند و از گوشه و کنار می‌شنویم پاداش‌های آنچنانی می‌گیرند متأسفم.

مالک نفت سخنگوی خوبی است/ وقت ما هم شب زنده داری بود ولی نه به اندازه الان! ، دایی

دایی:مالک نفت سخنگوی خوبی است/ وقت ما هم شب زنده داری بود ولی نه به اندازه الان!

عبارات مهم : سرمربی تیم – بازیکنان

سرمربی سایپا گفت: جهت مدیرانی که از طریق کلوب بلیت می گیرند و هتل رزرو می کنند و از گوشه و کنار می شنویم پاداش های آنچنانی می گیرند متأسفم.

به گزارش ایلنا، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر سپیدرود اظهارداشت: بعد از یک وقفه طولانی در لیگ، فردا در یک مسابقه لیگ برتر به میدان می رویم. متأسفانه در چند هفته اخیر نتوانستیم نتیجه های خوبی بگیریم ولی با تمریناتی که انجام دادیم و با شناختی که سپیدرود پیدا کردیم انشاالله فردا ۳ امتیاز به امتیازاتمان اضافه کنیم.

مالک نفت سخنگوی خوبی است/ وقت ما هم شب زنده داری بود ولی نه به اندازه الان! ، دایی

وی ادامه داد: با شناختی که از حریف پیدا کردیم می خواهیم تیم آماده ای را روانه میدان کنیم تا هر ۳ امتیاز بازی فردا را به دست بیاوریم. بازی مشکل داریم، سپیدرود تازه به لیگ برتر آمده و تیم خوبی دارد، علی رغم اوایل لیگ، آنها در ادامه راه خود، نتیجه های قابل قبولی گرفتند و در جدول شرایط قابل قبولی دارند. اوضاع جدول به شکلی است که امتیاز دادن باعث می شود که چند رده پایین بیایید، ما می خواهیم خودمان را به رده های اوج برسانیم و تلاش می کنیم با یک بازی خوب برنده شویم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه تیمش در هفته های اخیر نتیجه های خوبی نگرفت و آیا تعطیلات لیگ به سود آنها بود، تصریح کرد: مطمئناً به ضرر همه تیمهاست. این وقت فقط جهت کلوب هایی که وقت آماده سازی نداشتند، مناسب بوده هست. تیم ملی ارجح بر همه تیم ها است آیا که خود را جهت یک آوردگاه جهانی آماده می کند. ما هم در این مدت مثل همه تیم ها تمرین کردیم و بازی دوستانه انجام دادیم. در شرایطی که دوباره به اوضاع خوبی رسیده بودیم و عالی کار می کردیم تعطیلات به وجود آمد، ما برابر ذوب آهن در اصفهان به تساوی رسیدیم که این یک امتیاز حکم برد را دارد. یک مقدار در این آخرهای بدشانس بودیم که امیدوارم از فردا بهتر نتیجه بگیریم.

سرمربی سایپا گفت: جهت مدیرانی که از طریق کلوب بلیت می‌گیرند و هتل رزرو می‌کنند و از گوشه و کنار می‌شنویم پاداش‌های آنچنانی می‌گیرند متأسفم.

دایی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا در نبود مدیرعامل یک کلوب کارها به خوبی پیش می رود و این حواشی که در فوتبال ما رخ داده چقدر در متن قضیه تاثیر دارد، گفت: من تا به حال مدیرعامل نبودم و نمی توانم پاسخی به این عنوان بدهم! هرکس صلاح خودش را بهتر می داند. اول فصل باید تصمیمات درست بگیرند که آخر فصل اینگونه نشود یا در اواسط فصل کلوب ها دچار مسئله نشوند.

دایی در خصوص اینکه آیا به دنبال مطالباتش از نفت یا پرسپولیس است یا خیر، گفت: متأسفانه ما فقط در حال تلف کردن وقتمان هستیم، مالک تازه کلوب نفت همان ابتدا که تیم به آنها واگذار شد جلسه ای با ما داشت ولی من چشمم آب نمی خورد که با این آدم نفت به سرمنزل مقصود برسد. متأسفانه هیچ ضمانتی از مدیرانی که تیم ها را تحویل می گیرند گرفته نمی شود و اصلاً نمی بینیم طرف چه مال و اموالی دارد که می آید و یک کلوب را می خرد.

وی افزود: بدون اینکه تحقیق کنند شخص درخواست کننده می تواند یا نمی تواند جهت خودشان تصمیم می گیرند و شاید باور نکنید وکیل من ۲ هفته پیگیر ماجرا بود و با مالک کلوب حرف زد ولی من چشمم آب نمی خورد مالک نفت این کاره باشد. به نظر من او سخنران خوبی است و اگر پست سخنگویی به او بدهند خیلی بهتر می شود.

مالک نفت سخنگوی خوبی است/ وقت ما هم شب زنده داری بود ولی نه به اندازه الان! ، دایی

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص شایعاتی که اطراف شخصی شدن دو کلوب پرسپولیس و استقلال مطرح شده است هست، گفت: به نفع کلوب های ما است که شخصی بشوند ولی شما خریداران قبلی را ببینید که چه شرایطی داشتند، کسی که می خواهد کلوب بخرد باید گارانتی اجرایی بدهد، مگر می شود من بخواهم معامله ای انجام دهم و ضمانتی نداشته باشم. اگر این دو کلوب شخصی شوند باید مدیرعاملان بزرگ داشته باشند و با همین روش می توان سالی ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیارد درآمدزایی کنند. متاسفانه به خاطر خیلی از پرسشها که اتفاقاً سیاسی هم است نمی توانیم این دو کلوب را شخصی کنیم و همه می دانند که ۹۹ درصد مردم یا استقلالی هستند یا پرسپولیسی.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در خصوص درخشش تیم ملی نوجوانان گفت: به نظر من نوجوانان ما تا اینجا خیلی خوب کار کردند و ۲ بازی را با موفقیت به آخر رساندند و این نشان دهنده این است که ما چقدر در این مملکت سرمایه داریم. البته سرمایه ها هستند ولی اصل عنوان این است که آنها را مدیریت کنیم چون اگر مدیریت نیرومند باشد از این سرمایه ها می شود به درستی استفاده کرد. ما دنبال بازیکن خارجی در خط حمله هستیم ولی متاسفانه افرادی که آمدند و آزمون دادند به درد ما نخوردند. یک بازیکن که در پرتقال بازی می کرد را مدنظر داشتیم که قرار بود بیاید ولی او در امارات آزمون داد و همانجا قرارداد بست.

سرمربی سایپا گفت: جهت مدیرانی که از طریق کلوب بلیت می‌گیرند و هتل رزرو می‌کنند و از گوشه و کنار می‌شنویم پاداش‌های آنچنانی می‌گیرند متأسفم.

دایی در پاسخ به این پرسش که آیا در وقت بازی کردن شما هم شب زنده داری وجود داشت، گفت: نمی شود گفت شب زنده داری نبود، من علم غیب ندارم ولی نمی توان گفت نبوده است ولی مطمئناً به شدت امروز نبود. زمانی که بازی می کردم به ندرت این چیزها را می دیدم ولی حالا همه چیز عوض شده است هست. ما فرهنگ حرفه ای نداریم و زندگی حرفه ای هم بلد نیستیم. به شخصه خیلی چیزها دیدم حتی از بازیکنان معروف در پایتخت کشور عزیزمان ایران ولی نه می توانم آنها را بگویم و نه گفتن من دردی دوا می کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تاکید کرد: متاسفانه هنگامی که مدیر یک کلوب با افتخار می گوید به تیم ربطی ندارد که من ۴ یا ۵ صبح به هتل بر می گردم از بازیکن چه توقعی دارید؟ جهت مدیرانی که از طریق کلوب بلیت می گیرند و هتل رزرو می کنند و از گوشه و کنار می شنویم پاداش های آنچنانی می گیرند متأسفم. ما اول باید خودمان را درست کنیم بعد یقه بازیکن را بگیریم.

مالک نفت سخنگوی خوبی است/ وقت ما هم شب زنده داری بود ولی نه به اندازه الان! ، دایی

دایی افزود: متأسفانه جامعه ما با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم می کند و این پرسشها به وفور دیده می شود، فوتبال هم جزئی از جامعه است و افراد معروف معمولاً در دید هستند. خودتان می دانید چه اتفاقاتی در این فوتبال راحت رسانه ای می شود ولی من زمانی که در آلمان بازی می کردم چنین مسائلی نبود. یک شب زمانی که در بایرن مونیخ بودم چند بازیکن شبانه اردو را ترک کردند و در حالیکه تیم فردا بازی نداشت و شب بعد از بازی بود تمامی بازیکنانی که اردو را ترک کردند جریمه آنچنانی شدند. جالب است بدانید نه بکن باوئر و نه اولی هوینس و نه رومنیگه با افتخار نگفتند به کسی ربطی ندارد و نه به این مسئله افتخار کردند.

دایی در آخر گفت: من در اینجا جمله هایی را شنیدم که تعجب آور بود، مردها گفته اند به کلوب ربطی ندارد که من ۵ صبح به هتل برگشتم، آن وقت که با بایرن قرارداد بستم یک منشی داشتیم که مسئول این بود که هرشب با من تماس بگیرد و به نوعی من را چک کند. هرشب ساعت ۱۰ تماس می گرفت و اتفاقاً تلفن منزلم را داشت. بعد از ۲۰ روز آنقدر زنگ زد و هنگامی که فهمید من هرشب منزل هستم، خسته شد و دیگر تماس نگرفت. هنگامی که اولیور کان و ماتئوس از اردو بیرون رفتند کسی نگفت به ما ربطی ندارد. مگر می شود مدیر یک کلوب بگوید به کسی ربطی ندارد که من کی به هتل برگشتم، متأسفانه اینها چیزهایی است که فقط در اینجا اتفاق می افتد و معلوم هم نیست کی درست می شود.

واژه های کلیدی: سرمربی تیم | بازیکنان | فوتبال | بازیکن | سرمربی | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *