خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

آغاز تولید ماشین کم‌مصرف ایرانی – اتریشی تا ۲ سال آینده

وزیر صنعت، معدن و تجارت از همکاری کشور عزیزمان ایران و اتریش در زمینه‌ی طراحی یک خودروی کم مصرف خبر داد و گفت: اکنون کارخانه‌ای در استان قزوین جهت

آغاز تولید ماشین کم‌مصرف ایرانی - اتریشی تا ۲ سال آینده

آغاز تولید ماشین کم مصرف ایرانی – اتریشی تا ۲ سال آینده

عبارات مهم : سال آینده – ایرانی

وزیر صنعت، معدن و تجارت از همکاری کشور عزیزمان ایران و اتریش در زمینه ی طراحی یک خودروی کم مصرف خبر داد و گفت: اکنون کارخانه ای در استان قزوین جهت تولید این ماشین در حال احداث است و آینده نگری می کنیم تا دو سال آینده شروع تولید این موتور در کشور عزیزمان ایران رخ خواهد داد.

به گزارش ایسنا، محمد رضا نعمت زاده ظهر امروز با وزیر دارایی اتریش و تیم همراه او دیدار کرده و در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران حاضر شد.

آغاز تولید ماشین کم‌مصرف ایرانی – اتریشی تا ۲ سال آینده

وی در صحبتی کوتاه با اشاره به سابقه همکاری دو کشور کشور عزیزمان ایران و اتریش، اظهار کرد: در قالب این مذاکرات مرکز تحقیقات ABL اتریش که سابقه طولانی در طراحی نیروی محرکه و موتور ماشین دارد با یک شرکت ایرانی وارد قرارداد همکاری شده است است و در جهت این قرارداد که بیش از یک سال از آن می گذرد طراحی موتور یکسان شروع شده است و نمونه آزمایشی آن هم تهیه شده است است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از احداث کارخانه ای در قزوین جهت تولید انبوه این ماشین خبر داد و گفت: امیدواریم با طراحی و تولید انبوه این موتور سه سیلندر بتوان خدمتی مناسب در حوزه محیط زیست ارائه کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت از همکاری کشور عزیزمان ایران و اتریش در زمینه‌ی طراحی یک خودروی کم مصرف خبر داد و گفت: اکنون کارخانه‌ای در استان قزوین جهت

نعمت زاده در عین حال از قراردادی که میان کشور عزیزمان ایران و آلمان جهت خودروی یورو ۶ کم مصرف به امضاء رسیده یاد کرد و گفت: جهت گسترش صادرات و اصلاح کیفی صنعت خودروسازی مورد نیاز بود قراردادهایی به این شکل به امضاء برسد که البته تمام این موارد از نتیجه های و دستاوردهای برجام به شمار می رود.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود نیز به بحث تامین قطعات ماشین اشاره کرد و افزود: در این زمینه نیز با انجمن قطعه سازان اتریش مذاکراتی در حال انجام است که به طور دقیق اطلاع ندارم که آیا اکنون این مذاکرات منجر به عقد قرارداد شده است یا خیر. ولی حتما این اتفاق رخ خواهد داد آیا که در ساخت قطعات ماشین اتریش پیشتاز بوده و حتی بسیاری از قطعات خودروهای آلمانی هم در این کشور تولید می شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه ی صحبت های خود از دیگر مذاکرات صورت گرفته با اتریش یاد کرد و گفت: عمده این مذاکرات در خصوص بحث پوشش بیمه ای و تامین فاینانس صورت گرفته و اگر چه تعاملات بانکی دو کشور در گذشته در حد محدود وجود داشته ولی با این سفر امید می رود اوضاع بهتری در این حوزه حاکم شود.

آغاز تولید ماشین کم‌مصرف ایرانی – اتریشی تا ۲ سال آینده

نعمت زاده همچنین یادآور شد: در سال گذشته در کمیسیون یکسان یک برنامه پنج ساله جهت همکاری های دو کشور تدوین شده است است و اکنون کشور عزیزمان ایران به مفاد آن برنامه پایبند است.

وی همچنین اظهار کرد: در زمینه وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت نفت و نیرو قراردادهای فولادی به امضاء رسانده اند و گلگهر قراردادی بالغ بر ۷۸۰ میلیون یورو تحت فاینانس و پوشش بیمه ای اتریش به امضاء رسانده است.

واژه های کلیدی: سال آینده | ایرانی | مذاکرات | قرارداد | موتور | ماشین | قطعات | طراحی | تجارت | ایران | اتریش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *