خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

۹ درصد بیمارستان‌های کشور متعلق به بنیاد شهید است

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۹ درصد بیمارستان‌های کشور که به جانبازان و خانواده‌های شهدا خدمات درمانی ارایه می‌کنند متعلق به بنیاد شهید هستند.

۹ درصد بیمارستان‌های کشور متعلق به بنیاد شهید است

عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ اظهار داشت: در سال گذشته تعداد ۵۰ متخصص در گروه‌های ۱۲ نفره از یک هزار و ۲۰۰ جانباز شیمیایی سردشت عیادت کردند، همچنین بیش از ۳۸۸ هزار خوابیدن و درمان ایثارگران با حمایت بنیاد شهید انجام شده است است.

وی با بیان اینکه ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خدمات آزمایشگاهی و ۱۶ هزار و ۳۰۰ ویزیت فیزیوتراپی در منزل برای جانبازان انجام شده است هست، افزود: پایش سلامت یک هزار و ۸۰۰ جانباز ضایعه نخاعی به تدریج در 3 استان کشور انجام می شود.

عباسپور با اشاره به اینکه ۹ درصد بیمارستان های کشور متعلق به بنیاد شهید هست، تصریح کرد: تاکنون ۶۳ هزار نفر از خانواده‌های جانبازان اعصاب و روان نیز تحت آموزش های تخصصی تاب آوری و ایجاد نشاط در خانواده قرار گرفته اند.

۹ درصد بیمارستان‌های کشور متعلق به بنیاد شهید است

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید اضافه کرد: تعیین درصد جانبازی با نظر کمیسیون های تخصصی پزشکی در رده بندی های بدوی، تجدید نظر، عالی، خاص و عالی حضوری در نظر گرفته شده است تا در صورت اعتراض ایثارگر، به کمیسیون ها ارجاع و نظر سنجی شود.

عباسپور با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲ ایثارگر جهت درمان به خارج از کشور اعزام شده است اند، یادآور شد: همچنین تعداد ۳۹ دکتر خارجی جهت ویزیت جانبازان به کشور دعوت شده است اند که ۹۸۵ ویزیت و ۲۱۷ جراحی به وسیله آنان انجام شده است است که این روند به منظور ارتقای دانش، تبادل اطلاعات و تجربیات به صورت مستمر انجام می شود.

انتهای پیام/

پایش سلامت بیش از یک هزار جانباز ضایعه نخاعی در 3 استان کشور

واژه های کلیدی: ایثارگران | جانباز | بهداشت | کمیسیون | اخبار رفاه و تعاون | بنیاد شهید و امور ایثارگران | درمان جانبازان ضایعه نخاعی | جانبازان شیمیایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *