خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

یک قدم تا کشف راز جسد سوخته باغ فیض

جسد مرد جوانی در حالی که سوخته شده است بود، چند روز قبل در خیابان هجرت کشف شد؛ اکنون با کشف شدن یک سرنخ،‌ احتمال شناسایی هویت مقتول قوت گرفته است.

یک قدم تا کشف راز جسد سوخته باغ فیض

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ ساعت 7:40 صبح 13 آبان ماه جاری مأموران کلانتری 140 باغ‌فیض در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند جسد مرد ناشناسی داخل هوا آب در بزرگراه اشرفی اصفهانی، خیابان 22 بهمن، خیابان هجرت کشف شده است است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر محسن مدیرروستا؛ بازپرس قتل خاص پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شده است و مشغول تحقیقات راجع به این پرونده شدند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که جسد متعلق به یک مرد حدوداً 40 ساله است که به علت سوخته شدن امکان شناسایی هویت وی وجود ندارد.

یک قدم تا کشف راز جسد سوخته باغ فیض

یکی از افرادی که در محل کشف جسد حاضر بود در اظهاراتش به بازپرس گفت: حدود ساعت چهار صبح به این علت که خوابم نمی‌برد برابر پنجره منزلم آمدم و دیدم در هوا آب یک پارچه قرمز رنگ افتاده و یک قوطی شامپو روی آن قرار گرفته هست، به داخل منزل رفتم و دقایقی بعد مجدداً جلوی پنجره آمدم، این دفعه دیدم پارچه آتش گرفته به حدی که برگ‌های درخت نیز سوخته بود. در نهایت به منزل برگشتم.

در بررسی‌ جسد، یک جراحت 20 سانتیمتری در کمر مقتول مشاهده شده است است همچنین به نظر می‌رسد که وی در مکان دیگری به قتل رسیده و جسد وی به این محل آورده شده است است.

در نهایت با دستور محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران جسد جهت بررسی زیاد و تعیین علت دقیق فوت به پزشکی قانونی انتقال داده و تحقیقات راجع به این پرونده شروع شد.

در ادامه پیگیری به این پرونده یک مرد با حضور در دادسرای امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران اعلام کرد که برادر وی در تاریخ 11 آبان ماه جاری از مغازه‌اش خارج شده است و به منزلشان بازنگشته است.

جسد مرد جوانی در حالی که سوخته شده است بود، چند روز قبل در خیابان هجرت کشف شد؛ اکنون با کشف شدن یک سرنخ،‌ احتمال شناسایی هویت مقتول قوت گرفته است.

این مرد در اظهاراتش به بازپرس گفت: من و برادرم با هم در یک مغازه در منطقه جنت‌آباد مشغول کار بودیم و حدود ساعت 4 بعدازظهر برادرم از مغازه خارج شد تا به خانه‌اش در کرج برود، ولی دیگر به منزل بازنگشت و تلفن‌ همراهش را نیز پاسخگو نبود.

با توجه به احتمال ارتباط بین مرد مفقود شده است و جسد سوخته کشف شده است در خیابان هجرت، بازپرس امور جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران دستور داد تا از برادر مردی که مفقوده شده است آزمایش DNA گرفته شود و بعد از تطابق با آزمایش DNA از جسد سوخته شده، مشخص شود آیا جسد کشف شده است متعلق به همان مرد مفقود شده است است یا خیر.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: قانونی | خیابان | تحقیقات | پنجره | پارچه | ایران | پرونده | اخبار حوادث

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *