خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گله‌های شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران از آسیب‌های موجود در پایتخت

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران گفت: شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از جهات مختلفی آسیب دیده و آسیب پذیر است و باید چاره‌ای بیاندیشیم تا از اوضاع موجود به اوضاع مطلوب تری برسیم.

گله‌های شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران از آسیب‌های موجود در پایتخت

به گزارش گروه اجتماعی گروه تحریریه سایت جوان؛ صبح امروز(سه‌شنبه) جلسه ای با حضور محمدعلی نجفی شهردار تهران، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محسنی بندپی مدیر شرکت بهزیستی کشور، نوربخش مدیر شرکت تامین اجتماعی، عبداللهی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، فیروزفر مدیر ستاد توانمندسازی زنان شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران و جمعی از مدیران مرتبط به منظور ایجاد همکاری های زیاد جهت پیگیری به وضعیت آسیب دیدگان اجتماعی در پایتخت برگزار شد.

محمدعلی نجفی شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با بیان اینکه شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران از جهات مختلفی آسیب دیده و آسیب پذیر هست، اظهار داشت: باید چاره‌ای بیاندیشیم تا از اوضاع موجود به اوضاع مطلوب تری برسیم. در واقع در وقت 4ساله موجود که وقت کم هست، باید حداکثر تلاش خود را جهت خدمت به شهروندان تهرانی انجام دهیم.

عبارات مهم : شهردار تهران – وزیر تعاون
وی با تاکید بر اینکه عالی ترین راه جهت خدمت به نظام جمهوری اسلامی و تقویت آن نشان دادن کارآمدی نظام به مردم و جهانیان هست، افزود: ما در تمامی کارها و زمینه ها صددرصد روحیه و آمادگی تامل را داریم. در این دو هفته هم بخش عمده ای از وقت خود را صرف تعامل با شرکت های متفاوت به منظور خدمت به شهروندان کردم، در خصوص جلسه امروز هم اعتقاد دارم همکاری ما با وزارت تعاون قطعا منجر به هم افزایی می‌شود و بعد از ایجاد تعاملات یک سری از برنامه های یکسان را به اجرا می‌گذاریم.

پیشنهاد تشکیل شورای یکسان شهرداری با وزارت تعاون

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران با ارائه پیشنهادی مبنی بر تشکیل شورایی متشکل از اعضای دو ارگان شهرداری و وزارت تعاون عنوان کرد: تشکیل شورای متشرک مشتمل بر چندین کار گروه در کنار مشخص کردن موارد دارای اولویت و فوریت و ارجاع مباحث و پرسشها شهر به این شورا می تواند به هم افزایی هر چه زیاد بیافزاید و منجر به تصمیم گیری های بهتری شود.

نحفی ادامه داد: پیشنهاد من این است نام شورای هماهنگی برنامه ها و فعالیت های اجتماعی شهرداری و وزارت تعاون را جهت این کمیته همکاری برگزینیم و نخستین گزارش شورا یک ماه بعد ارائه شود.

گله‌های شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران از آسیب‌های موجود در پایتخت

ارتقا سطح همکاری های وزارت تعاون و شهرداری تهران

وی با بیان اینکه ساماندهی صورت ظاهری شهر از طیف آسیب ها هم اولویت دارد و هم فوریت گفت: در گذشته همکاری های میان شهرداری و وزارت تعاون در زمینه های متفاوت شکل گرفته، ولی امیدواریم در آینده عمق و سطح این ارتباطات زیاد شود.

انتهای پیام/

واژه های کلیدی: شهردار تهران | وزیر تعاون | شهرداری | تهران | ایران | همکاری | شهردار | تهرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *