خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

گذری بر رویدادهای 1404/04/17

گذری بر رویدادهای 1404/04/17

 

🔴رئیس‌جمهور وارد سنندج شد 🔹آیت‌الله رئیسی: پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی وجود دارد که در قالب مصوبات سفر پیگیری و به اتمام می‌رسد.

 

🔴زخمی شدن نخست وزیر پیشین ژاپن درپی تیراندازی 🔹«شینزو آبه» نخست وزیر پیشین ژاپن طی سخنرانی در شهر نارا هدف تیراندازی قرار گرفته و مجروح شد. 🔹نیروهای امنیتی عامل تیراندازی را دستگیر کرده اند. شینزو آبه هم اکنون به بیمارستان منتقل شده اما هنوز درباره شرایط جسمانی او خبری منتشر نشده است.

 

🔴زیرسویه‌های BA۴ و BA۵ اُمیکرون در ایران / وضعیت بیماری‌زایی دو زیرسویه جدید 🔹استاد گروه ویروس‌شناسی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران: به طور کلی هیچ کشوری نمی‌تواند از انتقال و انتشار ویروس‌های تنفسی جلوگیری کند. باید توجه کرد که دو زیرسویه BA۴ و BA۵ از نظر تغییراتی که کرده، حتی با خود ویروس اُمیکرون اولیه هم تفاوت‌هایی دارد.  این ویروس هم وارد ایران شده و فعلا در شروع آن هستیم، باید ببینیم که روند ویروس چگونه خواهد بود.

 

🔴‏ورود حجت‌الاسلام نواب در صحرای عرفات 🔹‏حجت‌الاسلام نواب نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی پیام رهبر معظم انقلاب به زائران بیت‌الله الحرام را قرائت خواهد کرد.

 

🔴 اعمال محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات عید قربان در جاده‌های شمالی 🔹مرکز مدیریت راه‌های مازندران: 🔹محدودیت‌های ترافیکی تا روز دوشنبه ۲۰ تیرماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است. 🔹تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه از مرزن آباد به کرج ممنوع است و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ از کرج و آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد یک طرفه خواهد بود. 🔹تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز‌های یکشنبه و دوشنبه ۱۹ و ۲۰ تیرماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع خواهد بود. 🔹تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز یکشنبه ۱۹ تیرماه از رودهن به آمل ممنوع است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *